Název: Relace mezi verbální a neverbální složkou v reklamních komunikátech.
Překlad názvu: Relation between verbal and nonverbal communication in advertisement
Autoři: Rybová, Aneta ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: barva; obraz; reklama; text; typografie; verbální a neverbální komunikace; advertising; colour; picture; text; typography; verbal and nonverbal communication

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/60623

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329906


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet