Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sleva z ceny stavebního díla
Musil, Martin ; Ing.Milada Galatíková (oponent) ; Marková, Leonora (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je popsat slevu z ceny stavebního díla a jednotlivé typy těchto slev a to zejména z pozice zhotovitele. Podrobněji se zabývá mechanizmy na základě, kterých se o jejich poskytování rozhoduje a způsoby stanovení konečné výše slevy. Dále se zabývá smlouvou o dílo a předávacím řízením, jež jsou základním pilířem v předcházení sporů mezi zhotovitelem a objednatelem.
Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje
Hrstka, Jiří ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem věrnostního programu maloobchodní firmy s potravinami, sloužícímu jako nástroj pro budování vztahů se zákazníky a potenciálu pro tvorbu konkurenční výhody. K tomu, aby návrh byl co možná nejlépe využitelný samotnou firmou, má posloužit analýza současné situace ve firmě, současného programu a analýza potřeb a přání zákazníků, provedená formou marketingového průzkumu, stejně jako zkoumání věrnostních programů jiných firem s podobným zaměřením v České republice i v zahraničí.
Slevové akce a jejich vliv na chování spotřebitelů při nákupu potravin v kontextu plýtvání potravinami
Brodský, Marek
BRODSKÝ, M. Slevové akce a jejich vliv na chování spotřebitelů při nákupu potra-vin v kontextu plýtvání potravinami. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzi-ta v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá slevovými akcemi a jejich vlivu na chování spo-třebitelů při nákupu potravin v kontextu plýtvání potravin. Cílem práce je identifi-kovat faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů před, při a po nákupu po-travin. Dále na základě výsledků z výzkumu navrhnout možná doporučení pro prodejce potravin. Primární data jsou získána z dotazníkového šetření (n = 238) a hloubkových rozhovorů se zástupci domácností (n = 11). V rámci práce jsou vypočteny základní statistické ukazatele a ověřeny hypotézy. Slevové akce využívá při svém nákupu 89,8 % spotřebitelů a dokonce 57,8 % spotřebitelů odkládá z důvodu očekáváné slevové akce svůj nákup.
Využitie nástrojov online marketingu na trhu zlavových portálov
Pasch, Roman
Bakalářská práce se zabývá online marketingovými nástroji, jako způsobem dosažení firemních cílů na trhu slevových portálů. Cílem práce je zvýšení efektivity prodeje zvolené firmy na tomto trhu. Vlastní práce se zaměřuje na trh slevových portálů v České republice, vymezuje specifika tohoto trhu a budoucí trendy. Dále je použita analýza chování potenciálního zákazníka a analýza chování konkurence jako zdroj informací pro návrh marketingových aktivit. Výsledkem práce je zavedení brand marketingu do online marketingových nástrojů a vyčíslení nákladů spojených s navrženou strategií.
Úspěšnost prodeje masných výrobků v obchodním řetězci ENAPO
Zavadilová, Tereza
Diplomová práce se zabývá prodejem uzenářských výrobků v maloobchodním řetězci ENAPO OBCHODNÍ, a.s. Prodeje těchto výrobků byly analyzovány v prodejně ENAPO v městysi Švábenice. Prodeje probíhaly v měsících srpnu, září a říjnu roku 2017. Bylo provedeno vyhodnocení oblíbenosti dodavatelů uzenářských výrobků podle počtu jejich prodávaných výrobků a na základě srovnání prodejnosti stejných produktů od různých dodavatelů. Byl zjištěn vliv prodeje uzenářských výrobků ve dvou po sobě jdoucích akcích na celkovou prodejnost výrobků. Byl zkoumán prodej zlevněných uzenářských výrobků ve sledovaném období. Práce se dále zabývá obchodní přirážkou, kterou maloobchod u uzenářských výrobků uplatňuje. Je vykreslen trend prodejnosti vybraných uzenářských výrobků. Řešenou problematiku doplňují názory respondentů na prodej uzenářských výrobků v prodejně, na jejich kvalitu, cenu a informovanost zákazníků o prodeji akčního uzenářského zboží. Na základě zjištění byla navržena doporučení pro zlepšení prodejů uzenářských výrobků v prodejně.
Návrh komunikačního mixu vybraného slevového portálu
Šťastná, Kristýna ; Vedra, Ivo (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením vhodného komunikačního mixu vybraného slevového portálu využitím marketingových metod. Teoretická část definuje důležité poznatky, na základě nichž je vypracována část analytická, která obsahuje vyhodnocení současné situace vybraného podniku, která slouží jako podklad pro výběr konkrétních nástrojů komunikačního mixu.
Sleva z ceny stavebního díla
Musil, Martin ; Ing.Milada Galatíková (oponent) ; Marková, Leonora (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je popsat slevu z ceny stavebního díla a jednotlivé typy těchto slev a to zejména z pozice zhotovitele. Podrobněji se zabývá mechanizmy na základě, kterých se o jejich poskytování rozhoduje a způsoby stanovení konečné výše slevy. Dále se zabývá smlouvou o dílo a předávacím řízením, jež jsou základním pilířem v předcházení sporů mezi zhotovitelem a objednatelem.
Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje
Hrstka, Jiří ; Škrdlík, Miloš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem věrnostního programu maloobchodní firmy s potravinami, sloužícímu jako nástroj pro budování vztahů se zákazníky a potenciálu pro tvorbu konkurenční výhody. K tomu, aby návrh byl co možná nejlépe využitelný samotnou firmou, má posloužit analýza současné situace ve firmě, současného programu a analýza potřeb a přání zákazníků, provedená formou marketingového průzkumu, stejně jako zkoumání věrnostních programů jiných firem s podobným zaměřením v České republice i v zahraničí.
Slevy v účetnictví
Mervartová, Andrea ; Pelák, Jiří (vedoucí práce) ; Vácha, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zachycení různých typů obchodních slev v účetnictví a jejich daňovými dopady. Obsahem práce jsou konkrétně bonusy, skonta, dárky k nákupu navíc zdarma, věrnostní programy a pobídky v nájemních vztazích. Alternativní možná řešení těchto zvýhodnění v účetnictví jsou uvedena s ohledem na platnou českou účetní legislativu a Mezinárodní standardy účetního výkaznictví (IFRS). Práce je doplněna modelovými příklady, kde je účetní řešení naznačeno z pohledu poskytovatele i příjemce zvýhodnění.
Efektivita serverů kolektivního nakupování
Starý, Vladislav ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Práce se zaměřuje na problematiku prodeje na serverech hromadného nakupování. Cílem je zjistit, pro jaké skupiny dodavatelů je vhodné do tohoto způsobu prodeje přicházet se strategií získat co nejvíce nových zákazníků (reklama) nebo naopak se strategií prodat co nejvíce produktů nezávisle na složení zákazníků (distribuce). Průzkum je prováděn prostřednictvím anonymních dotazníků mířených na servery kolektivního nakupování i na samotné dodavatele produktů a služeb. Práce se převážně zaměřuje na nejčastější a největší kategorie na serverech se vyskytující, a to "Cestování", "Gastronomie", "Kosmetika a relax" a "Zboží". Hlavním přínosem práce je zjištění, že pro dodavatele z kategorie "Kosmetika a relax" je vhodnou strategií cílení reklamy, zatímco pro kategorii "Zboží" naopak strategie distribuce. Kategorie "Cestování" a "Gastronomie" přitom obsahují znaky obou přístupů a jsou v této otázce vyrovnané.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.