Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Regulace transferu informací ve vybraných politických systémech porovnáním hlavních charakteristik regulačních orgánů
Starý, Vladislav ; Kuba, Jaroslav (vedoucí práce) ; Gerloch, Aleš (oponent)
Práce řeší novodobý stav mediální moci napříč vybranými státními systémy. Hlavní otázkou je, jak je v dané právní koncepci zakořeněna samotná kontrola mediálního obsahu, případně pravomoci určených orgánů média regulujících. Také se práce ptá, jestli je takový systém regulace aktuálně dostačující a zdali se situace nedostala do stavu, kdy média přestala fungovat jako kontrolní prvek demokracie a vzala na sebe spíše roli určující a mocenskou. První část práce je teoretická, ve které dochází k představení základních pojmů týkajících se řešené problematiky a nejdůležitějších pramenů, ze kterých výzkum vychází. Druhá část, praktická, se již blíže věnuje samotným systémům a jejich hlavním charakteristikám. Jsou v ní podrobněji rozepsány mechaniky kontroly v jednotlivých státech, a následně je představena hypotéza spolu s postupem vedoucím k jejímu vyhodnocení. V poslední části práce dochází k potvrzení hypotézy a přiblížení výsledků na základě rozboru informací z druhé části. Práce následně představuje diskuzi ohledně zjištěného stavu mediální moci a v závěru nabízí možná východiska a řešení.
Efektivita serverů kolektivního nakupování
Starý, Vladislav ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Práce se zaměřuje na problematiku prodeje na serverech hromadného nakupování. Cílem je zjistit, pro jaké skupiny dodavatelů je vhodné do tohoto způsobu prodeje přicházet se strategií získat co nejvíce nových zákazníků (reklama) nebo naopak se strategií prodat co nejvíce produktů nezávisle na složení zákazníků (distribuce). Průzkum je prováděn prostřednictvím anonymních dotazníků mířených na servery kolektivního nakupování i na samotné dodavatele produktů a služeb. Práce se převážně zaměřuje na nejčastější a největší kategorie na serverech se vyskytující, a to "Cestování", "Gastronomie", "Kosmetika a relax" a "Zboží". Hlavním přínosem práce je zjištění, že pro dodavatele z kategorie "Kosmetika a relax" je vhodnou strategií cílení reklamy, zatímco pro kategorii "Zboží" naopak strategie distribuce. Kategorie "Cestování" a "Gastronomie" přitom obsahují znaky obou přístupů a jsou v této otázce vyrovnané.

Viz též: podobná jména autorů
5 Starý, V.
4 Starý, Viktor
2 Starý, Vladimír
8 Starý, Vojtěch
6 Starý, Václav
2 Starý, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.