Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 802 záznamů.  začátekpředchozí610 - 619dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum farmářských trhů v České republice
Adámeková, Katarína ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingový výzkum farmářských trhů si klade za cíl zjistit nejvýznamnější motivy, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, kteří navštěvují farmářské trhy, tak i těch kteří naopak farmářské trhy nevyhledávají. První část mé práce slouží k seznámení se s farmářskými trhy z marketingového hlediska, dále jsem považovala za důležité objasnit, na jakých principech a pravidlech farmářské trhy obecně fungují. Praktická část práce zahrnuje vlastní šetření zabývající se mírou oblíbenosti farmářských trhů u spotřebitelů v České republice. V závěru práce jsou uvedena marketingová doporučení opírající se o analýzu výsledků z vlastního šetření, o externí pozorování a poznatky, které jsem získala během zpracování diplomové práce. Výsledky mého výzkumu mohou posloužit jak laikům, kteří se chtějí o tomto tématu dozvědět více informací z marketingového pohledu, tak všem zainteresovaným stranám v tomto oboru.
Marketing v pohřebnictví
Pohl, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Diplomová práce věnující se marketingu pohřebních ústavů v České republice a jejich vztahu k inovacím. V teoretické části se práce zabývá marketingem, marketingovým mixem, charakteristikou služeb a marketingovým výzkumem. V praktické části je popsán současný stav pohřebnictví v České republice včetně legislativních omezení a regulace marketingu. Jsou zde uvedeny produkty a služby běžně poskytované na trhu pohřebnictví a představeno Sdružení pohřebnictví v ČR. Cílem této práce je zjistit, prostřednictvím marketingového výzkumu, jak vypadá marketing pohřebních ústavů, zda tyto ústavy sledují inovační trendy a zda samy v poslední době nějaké inovace implementovaly. Dalším cílem je odhalit, zda se dotazované pohřební ústavy setkaly s neetickým chováním konkurence a jaké byly jeho projevy.
Recyklace obalů a nápojových obalů v České republice
EKOVEL, Praha
Studie popisuje nakládání s obaly ve státech Evropské unie a některých zámořských státech se zaměřením na nápojové obaly. Navrhuje optimální výši recyklace pro jednotlivé druhy obalů vyplývající z posledních zahraničních studií. Hodnotí ekonomické dopady zvýšené recyklace nápojových obalů v České republice. Studie doporučuje vysokou míru recyklace nápojových obalů pro vytvoření uzavřených cyklů cenných surovin.
Strategie Ministerstva životního prostředí k adaptačním opatřením v krajině v souvislosti s klimatickými změnami - ekofyziologie rostlin‚ pravděpodobné dopady na lesy a lesní hospodářství: Rešerše reprezentativních výzkumných výstupů zaměřených na krajinnou ekologii a biodiverzitu ve vztahu k vývoji klimatu na území ČR
Janouš, Dalibor
Zpráva popisuje hlavní směry výzkumů v souvislosti s klimatickými změnami. Ekofyziologický výzkum byl orientován zejména na vliv navyšování koncentrace CO2 v atmosféře, stres suchem, teplem a měnící se ozářeností. Výzkum dopadů klimatické změny na lesní ekosystémy v ČR je založen na dlouhodobém monitoringu stavu porostů a aktivizace škůdců a nemocí, na ekofyziologickém výzkumu a experimentech pěstování lesních dřevin ve zvýšené koncentraci CO2. Jsou uvedeny významné rizikové faktory.
Návrh aktualizovaných výukových modelů‚ rozvinutí metody počítačem podporované výuky (e-learning) a zavedení evaluačních mechanizmů pro celoživotní vzdělávání v oblasti životního prostředí („E-V-Learn“): Metodika evaluace programů environmentální výchovy
Centrum pro otázky životního prostředí, Univerzita Karlova v Praze, Praha ; Činčera, Jan
Předložená metodika je určena pro pracovníky veřejné správy, kteří rozhodují o distribuci finančních prostředků na podporu formální a neformální environmentální výchovy. Cílem metodiky je vymezit základní terminologii pro evaluaci programů environmentální výchovy, popsat základní fáze evaluačního cyklu, charakterizovat alternativní postupy při evaluaci programů a identifikovat základní požadavky na evaluační výzkum.
Nehmotné výsledky výzkumu a vývoje a ocenitelná práva v českých účetních předpisech
Blažek, Michal ; Jirásková, Simona (vedoucí práce) ; Černý, Václav (oponent)
Cílem práce je stát se manuálem pro osoby účtující o ocenitelných právech a nehmotných výsledcích výzkumu a vývoje dle českých účetních předpisů. První část definuje pojmy nehmotné aktivum, dlouhodobý nehmotný majetek, nehmotné výsledky výzkumu a vývoje, ocenitelná práva, technické zhodnocení nehmotného majetku a goodwill. Druhá část vymezuje ocenitelná práva, zejména autorská práva, patenty, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky, know-how a doménová jména. Tato část se zabývá oceněním v účetnictví vlastníka, tržním oceněním a oceněním při podnikových kombinacích, účtováním o pořízení, odpisování a vyřazování ocenitelných práv. Zmiňuje základní rozdíly mezi účetní a daňovou legislativou a mezi českou a mezinárodní účetní legislativou. Třetí část se zabývá nehmotnými výsledky výzkumu a vývoje. Výzkum a vývoj je hnací silou civilizace a rozvoje a společnosti. Oceňuje se nejčastěji výnosovými metodami, výjimečně nákladovými nebo metodami tržního porovnání. Výzkum a vývoj je státem podporován formou přímé a nepřímé podpory. Odpisuje se časovými nebo výkonovými metodami. Praktická část je zaměřena na účtování o nehmotných výsledcích výzkumu a vývoje a ocenitelných právech při zavádění nového produktu.
Odlišnosti podnikajících a nepodnikajících studentů VŠE
Havlát, Aleš ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Cílem této práce je zmapování hlavních odlišností mezi podnikajícími a nepodnikajícími studenty Vysoké školy ekonomické v Praze, popsání jejich specifik a porovnání a zhodnocení jejich pohledů a postojů vůči podnikání. Během celé práce je taktéž přihlíženo k specifikům, které obnáší podnikání studentů oproti podnikání ostatních lidí. V teoretické části jsou popsány faktory ovlivňující podnikání, specifika podnikání studentů a stručné shrnutí výsledků průzkumu se zaměřením na podnikání absolventů VŠE, který proběhl v roce 2011. V praktické části byl proveden dotazníkový výzkum. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že faktory jako podnikání rodičů, vnímání příležitostí nebo vlastnosti, mají skutečně vliv na podnikání studentů a podnikající a nepodnikající studenti se v těchto faktorech skutečně odlišují.
Mystery shopping: Využití a optimalizace metody u konkrétní organizace v ČR
Křišťál, Jaroslav ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Polanecká, Šárka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na výzkumnou metodu mystery shopping, sloužící k anonymnímu a nestrannému hodnocení kvality poskytovaných služeb a zákaznického servisu. V teoretické části zkoumám, jak a proč se metoda využívá, jaký je postup při její aplikaci a jak se následně vyhodnocují výsledky. Důležitou součástí jsou i etické kodexy, které jsou při této specifické metodě velmi důležité. V praktické části poté aplikuji zjištěné poznatky do praxe. U vybrané společnosti zkoumám měření úrovně zákaznického servisu právě pomocí zmíněné metody. Po provedeném výzkumu jsem schopen vedení společnosti odhalit silné a slabé stránky v oblasti zákaznické péče a doporučit jí, na které oblasti by se měla v dalším období zaměřit. Zároveň jsem navrhl optimalizaci metody mystery shopping pro danou společnost, aby ještě lépe a přesněji dávala vedení firmy informace o úrovni zákaznické péče na prodejnách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 802 záznamů.   začátekpředchozí610 - 619dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.