Název:
Marketingový výzkum farmářských trhů v České republice
Překlad názvu:
Marketing research farmers markets in the Czech Republic
Autoři:
Adámeková, Katarína ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma Marketingový výzkum farmářských trhů si klade za cíl zjistit nejvýznamnější motivy, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, kteří navštěvují farmářské trhy, tak i těch kteří naopak farmářské trhy nevyhledávají. První část mé práce slouží k seznámení se s farmářskými trhy z marketingového hlediska, dále jsem považovala za důležité objasnit, na jakých principech a pravidlech farmářské trhy obecně fungují. Praktická část práce zahrnuje vlastní šetření zabývající se mírou oblíbenosti farmářských trhů u spotřebitelů v České republice. V závěru práce jsou uvedena marketingová doporučení opírající se o analýzu výsledků z vlastního šetření, o externí pozorování a poznatky, které jsem získala během zpracování diplomové práce. Výsledky mého výzkumu mohou posloužit jak laikům, kteří se chtějí o tomto tématu dozvědět více informací z marketingového pohledu, tak všem zainteresovaným stranám v tomto oboru.Diploma thesis on the topic of marketing research farmers markets aims to identify the most important motives that influence buying behavior of consumers who visit farmers markets, as well as those who do not seek out farmers markets on the contrary. The first part is to get familiar with issues from a marketing point of view. Next, I considered it important to clarify to what are principles and rules of farmers' markets and how do they work in general. The practical part of my thesis includes its own investigation dealing with the degree of popularity of farmers' markets for consumers in the Czech Republic. The conclusion gives marketing recommendations based on the analysis of the results of my research and the external observation. The results of my research can serve both for laymen who want to learn more about this topic from a marketing point of view, as well as for all stakeholders in this field.
Klíčová slova:
Farmářské trhy; marketing; pozorování; spotřebitel; výzkum; consumer; Farmers' markets; research
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33654