Název: Návrh aktualizovaných výukových modelů‚ rozvinutí metody počítačem podporované výuky (e-learning) a zavedení evaluačních mechanizmů pro celoživotní vzdělávání v oblasti životního prostředí („E-V-Learn“): Metodika evaluace programů environmentální výchovy
Autoři: Centrum pro otázky životního prostředí, Univerzita Karlova v Praze, Praha ; Činčera, Jan
Typ dokumentu: Metodiky
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: Předložená metodika je určena pro pracovníky veřejné správy, kteří rozhodují o distribuci finančních prostředků na podporu formální a neformální environmentální výchovy. Cílem metodiky je vymezit základní terminologii pro evaluaci programů environmentální výchovy, popsat základní fáze evaluačního cyklu, charakterizovat alternativní postupy při evaluaci programů a identifikovat základní požadavky na evaluační výzkum.
Klíčová slova: andragogika; dotazník; e-learning; forma vzdělávání; hodnocení; metodika; metody; sběr dat; správa veřejná; veřejná správa; vzdělávání dospělých; vzdělávání environmentální dospělých; výzkum; adult education; data acquisition; data collection; e-learning; evaluation; further environmental education; methodology; methods; public administration; questionnaire; research; sort of education
Číslo projektu: SP/4H6/142/08 (CEP)

Instituce: Ministerstvo životního prostředí (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dokument je po domluvě dostupný v budově Ministerstva životního prostředí.
Původní záznam: http://www.mzp.cz/ris/vis-published.nsf/katalog/MIZPP00N5IG3

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-118701


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Státní správa > Ministerstva > Ministerstvo životního prostředí
Analytické a metodické materiály > Metodiky
 Záznam vytvořen dne 2012-07-30, naposledy upraven 2020-03-27.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet