Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Startup malého internetového podnikání od nápadu až po úspěšný prodej
Havlát, Aleš ; Habrmanová, Blanka (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikáním na internetu, konkrétně provozováním e-shopů, které se v dnešní době internetových technologií těší stále větší oblibě nejen mezi podnikateli, ale také mezi běžnými uživateli internetu, tedy potenciálními zákazníky. V první části je poskytnut teoretický podklad pro seznámení čtenáře se specifiky internetového podnikání a jsou vysvětleny základní pojmy a vztahy v tomto oboru. Druhá, praktická, část se zabývá popisem, analýzou a hodnocením konkrétních postupů a možností provozování e-shopu v praxi. Jednotlivé kroky a postupy jsou rozebírány na základě internetového obchodu Drevokryty.cz. Práce je koncipována tak, aby jako celek vytvářela ucelený obraz o reálném fungování e-shopů z hlediska podnikatele.
Odlišnosti podnikajících a nepodnikajících studentů VŠE
Havlát, Aleš ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Cílem této práce je zmapování hlavních odlišností mezi podnikajícími a nepodnikajícími studenty Vysoké školy ekonomické v Praze, popsání jejich specifik a porovnání a zhodnocení jejich pohledů a postojů vůči podnikání. Během celé práce je taktéž přihlíženo k specifikům, které obnáší podnikání studentů oproti podnikání ostatních lidí. V teoretické části jsou popsány faktory ovlivňující podnikání, specifika podnikání studentů a stručné shrnutí výsledků průzkumu se zaměřením na podnikání absolventů VŠE, který proběhl v roce 2011. V praktické části byl proveden dotazníkový výzkum. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že faktory jako podnikání rodičů, vnímání příležitostí nebo vlastnosti, mají skutečně vliv na podnikání studentů a podnikající a nepodnikající studenti se v těchto faktorech skutečně odlišují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.