Název: Marketing v pohřebnictví
Překlad názvu: Marketing of funeral services
Autoři: Pohl, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: etika; inovace; marketing; pohřebnictví; výzkum; ethics; funeral services; innovations; marketing; research

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33617

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124823


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet