Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing internetového obchodu
Popolanský, Jiří ; Macura, Michal (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se budu zabývat tématem marketingu internetového obchodu. V teoretické části se zaměřím na nalezení vhodných nástrojů marketingové podpory. V praktické části zejména na analýzu současné situace v konkrétním podniku a vlastní návrh marketingové kampaně pro daný internetový obchod.
Návrh marketingové kampaně pro nový výrobek vybrané společnosti
Tomášek, Vojtěch ; Machala, Jan (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingové kampaně pro domácí bateriové uložiště AES, pro společnost FENIX Trading s.r.o., člena skupiny FENIX GROUP a.s., která se zabývá marketingovými záležitostmi skupiny. Kampaň vychází z výstupů provedených analýz aktuální situace společnosti a zadání společnosti samotné. Na konci práce je také uvedeno doporučení pro zhodnocení efektivnosti kampaně.
Marketingový mix konkrétní společnosti
Vidlička, Václav ; Hegrová, Veronika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na konstrukci nového produktu společnosti, a jeho následné zavedení na příslušný trh služeb. Tvorba a návrh jsou zpracovány na základě kvalitativního výzkumu. Práce obsahuje jak výzkumnou a analytickou část, tak část podrobně zpracovaného vlastního návrhu produktu a jeho zavedení na příslušný trh. V práci jsou také velmi výrazně použity metody na základě analýzy marketingového mixu společnosti. Závěrem je v práci uvedeno ekonomické zhodnocení produktu samotného.
Podpora prodeje rodinného podniku zabývajícího se výrobou tanečních kostýmů
Prokešová, Renata ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se zabývám konkrétní společností, jejíž hlavní činnost podnikání je výroba tanečních kostýmů. Závěrečná práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje teoretická východiska marketingové komunikace. Zaměřuje se na podporu prodeje, reklamu a komunikaci v místě prodeje. Druhá část, praktická, se zaměřuje na aplikaci teoretických poznatků na konkrétní firmu. Věnuje se současné marketingové situaci ve firmě a v závěru této bakalářské práce je navržena nová marketingová kampaň.
Návrh marketingové kampaně podniku
Jurigová, Karolína ; Bošela, Michal (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí reálné marketingové kampaně pro Dominikánskou republiku v rámci marketingového oddělení cestovní agentury Invia.cz. Kampaň vychází z analýzy činnosti konkurence a zaměřuje se na potencionální klienty se zájmem o vycestování do exotických krajin. Kromě samotného návrhu kampaně je i doporučení pro zhodnocení efektivnosti sdělení.
Komunikační strategie podniku
Uherková, Marie ; MSc, Peter Marcely (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá online marketingem, respektive optimalizací marketingové komunikační strategie s vytvořením krátkodobé marketingové kampaně pro webovou stránku zabývající se online vývěskou pracovních nabídek na dálku. Praktická část se odvíjí od teoretického základu a provedených analýz, které se kromě výchozího stavu marketingové komunikace zabývají konkurencí a vnějším i vnitřním prostředím. Z vytvořené marketingové komunikační strategie je detailně probrána její testovací fáze. V průběhu této testovací kampaně jsou stanoveny dílčí cíle, které ověřují racionalitu navržené strategie a směřují k naplnění hlavního cíle strategie. Po zhodnocení úspěšnosti kampaně bude sestaven optimalizovaný plán marketingové komunikační strategie.
Tvorba marketingové kampaně podle národnosti spotřebitele
Tsap, Yuliya ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá kulturními odlišnostmi a tvorbou marketingové kampaně podle národnosti spotřebitele. V teoretické části jsou rozebrány principy marketingové kampaně, interkulturního marketingu a kulturních rozlišností. V práci budou provedeny dva výzkumy: první výzkum má za cíl zjistit či reklama vstupuje do stylového a kulturního konfliktu se sociálním prostředím, cílem druhého výzkumu je sestavení doporučení pro tvorbu marketingové kampaně pro vybrané státy na základě sekundárních dat.
Nízkonákladová influencer marketing kampaň pro firmu Armed King, s.r.o.
Zajícová, Veronika ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Influencer marketing je celosvětově čím dál častěji využívanou formou propagace produktů či služeb menších i větších firem a společností. V posledních pár letech se ale začíná jednat o formu stále nákladnější, což může být problematické nejen pro začínající startupy, ale i malé a střední podniky s obecně nižšími reklamními rozpočty. Cílem práce je proto navrhnout nízkorozpočtovou kampaň s influencery pro firmu Armed King, s.r.o., zabývající se prodejem airsoftového zboží a služeb. Kombinace influencer marketingu a dosud jen velmi omezeně pokrytého tématu airsoftu je velmi ojedinělá. V této práci tak bude podrobněji prozkoumáno, zda i v případě tak specifického odvětví, jako je airsoft, bude nezanedbatelná. Vzhledem ke specifické legislativní a marketingové situaci na airsoftovém trhu práce zároveň prozkoumá jednotlivé sociální sítě s cílem zjistit, zda jsou pro spolupráce s influencery vhodné. K samotnému sestavení kampaně bude v práci využito sestavení person, na jejichž základě dojde k definici vhodných skupin influencerů pro potřeby firmy Armed King. Práce bude zkoumat dvě výzkumné otázky, týkající se jak vhodnosti zapojení influencerů pro malé firmy s nízkými marketingovými rozpočty, tak vhodnost využití pouze barterové formy spolupráce v případě firmy Armed King. Práce bude také doplněna o...
Marketingový mix konkrétní společnosti
Vidlička, Václav ; Hegrová, Veronika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na konstrukci nového produktu společnosti, a jeho následné zavedení na příslušný trh služeb. Tvorba a návrh jsou zpracovány na základě kvalitativního výzkumu. Práce obsahuje jak výzkumnou a analytickou část, tak část podrobně zpracovaného vlastního návrhu produktu a jeho zavedení na příslušný trh. V práci jsou také velmi výrazně použity metody na základě analýzy marketingového mixu společnosti. Závěrem je v práci uvedeno ekonomické zhodnocení produktu samotného.
Marketing jako nástroj organizací občanského sektoru k prosazování veřejných zájmů
Gabrielová, Simona ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím marketingových strategií jako nástrojů organizací občanského sektoru v prosazování veřejných zájmů. První část diplomové práce slouží k objasnění teorie problematiky organizovaného občanského sektoru, marketingových strategií organizací občanského sektoru a procesu schvalování zákonů v České republice včetně objasnění pojmu veřejný zájem. Druhou část diplomové práce tvoří kvalitativní empirický výzkum, jehož cílem je popsat celou podobu vybrané realizované kampaně vytvořené za účelem prosazení veřejného zájmu v podobě legislativní změny, porozumět, jak realizátoři kampaně hodnotí kampaň a jak vnímají spolupráci organizace občanského sektoru a marketingové agentury (tržní organizace) na realizaci kampaně. Zvolenou metodou výzkumu je případová studie dobrého příkladu (dobré praxe) úspěšné marketingové kampaně Ve své kůži české organizace občanského sektoru Svobody zvířat, která přispěla k prosazení veřejného zájmu. S využitím analýzy dat a polostrukturovaných rozhovorů případová studie čtenáře seznamuje se zásadními okolnosti předcházející kampani Ve své kůži, s předmětným veřejným zájmem, navrženou marketingovou strategií a jejím zdůvodněním, s procesem realizace kampaně a dalších činností Svobody zvířat v kontextu legislativního procesu, zhodnocením kampaně z...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.