|
Personální činnosti v organizaci: Vůdcovství
Zelinka, Petr ; Šebesta, Libor (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je seznámit čtenáře s konceptem vůdcovství, na základě těchto teoretických poznatků zanalyzovat stav vedení v podniku VHZ-DIS, spol. s.r.o. a podat návrhy na efektivní leadership za účelem zvýšit výkonnost podniku. Tato analýza je východiskem pro návrh řešení na zlepšení situace v podniku se záměrem zvýšit výkonnost, angažovanost a kreativitu členů organizace.
|
|
Rozvoj osobnosti manažera z hlediska manažerské kompetence
Martinek, Petr ; Odehnal,, Lubomír (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je věnována problematice kompetence a osobnostnímu rozvoji vedoucích pracovníků. Je rozdělena do čtyř tématických částí. V první části je zaměřena na problematiku kompetencí, druhá část se věnuje vybrané problematice testování pracovníků, další následný oddíl popisuje možnosti osobnostního rozvoje a vzdělávání zaměstnance. Poslední oddíl je věnován praktické aplikaci poznatků do reálného prostředí a vyvození závěru ve formě doporučených změn.
|
| |
| |
|
Návrh strategie pro vybudování ziskového víceúrovňového podnikání
Mokrý, Martin ; Stejskal, Radek (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá tématem víceúrovňového marketingu jako oboru pro samostatné podnikání jednotlivce. Posuzuje pozitiva a negativa této metody podnikání a rozdílnost od podvodných modelů. Diplomová práce se zaměřuje zejména na navržení konkrétních postupů vedoucích k vybudování stabilního příjmu v tomto odvětví a k tomu využívá současné poznatky o víceúrovňovém marketingu, základní metody určování kompetencí, kompetenčních modelů a koučování.
|
| |
|
Návrh a aplikace systému učící se organizace
Beran, Adam ; Fischerová, Alena (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tématem mé diplomové práce je ,,Návrh a aplikace systému učící se organizace.“ Vzhledem k vysoké konkurenci na trhu a neustálému pokroku ve všech oborech je pro každou firmu velmi důležité neustálé zlepšování. Často platí, že někteří z pracovníků jsou obtížně nahraditelní. Tím se firma stává zranitelná v případě jejich nedostupnosti, způsobené pracovní neschopností, dovolenou či odchodem ze společnosti. Tento problém lze omezit přeměnou na „učící se organizaci“. Jedná se o složitý proces, kdy je nutno analyzovat stávající pracovní místa, vyhodnotit skutečné potřeby organizace (personální audit) a mnohdy i změnit organizační strukturu. Součástí procesu je také aktuální popis pracovních míst, stanovení a vyhodnocení kompetencí jednotlivých pracovníků a provedení jejich hodnocení. Zavedením „systému učící se organizace“ nejen získáme směr, kterým se ubírat, zároveň ale také odstraníme riziko tzv. „nenahraditelných pracovníků“. Teoretická část je zaměřena na metodiku zabývající se hodnocením zaměstnanců a na prvky „systému učící se organizace“. To znamená metodiku analýzy pracovních míst, stanovení a vyhodnocení kompetencí, metodiku 360° atd. Praktická část práce je zaměřena na průzkum. Hlavními nástroji jsou dotazníková šetření a pohovory. Dotazníková šetření jsou cílena na spokojenost zaměstnanců, kompetence a hodnocení. Získaná data jsou použita pro porovnání s předchozím průzkumem a jako podklad pro návrh. Cílem práce je navrhnout a aplikovat „systém učící se organizace“.
|
| |
|
Proposal for Personal Development Plan for Manager Operating in a Small Company
Šabacká, Zuzana ; Mandel, Miroslav (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The aim of this work is a proposal for the development of a manager in a private company. The means will be to create a functional competency model and then measure the manager's competencies. The theoretical part focuses on the definition of management and the manager's function and the definition of competencies and their classification. It then describes the various stages for creating a competency model and types of education development. The practical part is focused on the description of the company. This is followed by creating a functional competency model and its practical verification. The next step is to measure the current competencies of the manager, based on which a proposal for further education is created.
|
|
Požadavky na manažera stavebního podniku v období znalostní ekonomiky
Vostrčil, Michal ; Myšák, Ing Jaroslav (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce „Požadavky na manažera stavebního podniku v období znalostní ekonomiky“ se v teoretické části práce zaměřovala na to, kdo je to manažer, jaké by měl mít manažer vlastnosti, znalosti, dovednosti a kompetence. Dále také jaké funkce musí manažer vykonávat a jaké role musí zastávat. V praktické části bakalářské byly stanoveny hypotézy, které jsem ověřoval průzkumem ve stavebních firmách, projekčních kanceláří, ateliérech, ale také samotnými manažery. Průzkum zjišťoval požadavky, které jsou v dnešní době kladeny na manažery ve stavebních podnicích.
|