Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,927 záznamů.  začátekpředchozí1326 - 1335dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Global environment
Pintérová, Renáta ; Zálešák, Jan (oponent) ; Šrámek, Jan (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá začleňovaním a oživovaním sochárskych objektov a obyčajných predmetov v prostredí, enviromente.Sochy a výber objektov je podmienený estetikou internetových obrázkov. Vzniká tak globálny enviroment.
Investigativní obsese nepodstatnou teorií, a damn fine cup of coffee
Nytrová, Kristýna ; Šrámek, Jan (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Prostřednictvím internetu se k nám dostává nepřeberné množství informací, s touhou zachytit jich co nejvíce přeskakujeme z jedné stránky na druhou a scrolujeme stránkou tak rychle, abychom ve dvou milisekundách mohli rozpoznat zdali je informace zajímavá či ne, zůstává nám tedy v těchto úštěpcích nezkutečné množství nedokončených myšlenek, nedopovězených vět, nenačtených obrázků a nedokoukaných videí. Otevřené formy, které jsou neustále v proměnném pohybu. Množina, kterou sestavujeme jako skládačku, které chybí díly a přesto vyjeví obraz. Ve své práci se věnuji brisknímu vytahování těchto střepů z paměti v podobě asociativních reakcí a pohotově vyhledaných odkazů, které na otázku odpovídají opět otázkou. To je nicméně také jediná “odpověď“, kterou lze ve většině konverzací v současné době nabídnout.
Multimediální mapy v prostředí INTERNETu
Marešová, Kristýna ; Vacková, Eva (oponent) ; Plánka, Ladislav (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je seznámení s kartografickými díly s multimediálním obsahem v prostředí internetu. Díla s multimediálním obsahem jsou rozdělena podle vybraných kritérií. Jako součást bakalářské práce je vytvořena malá ukázka multimediální mapy, která je umístěna na www stránkách.
Webové stránky vysokoškolských kartografických a geodetických pracovišť
Darmopilová, Jana ; Tomáš, Volařík (oponent) ; Plánka, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření strukturovaného rozcestníku na významná vysokoškolská geodetická a kartografická pracoviště u nás a v zemích Evropské unie. Práce se dále zabývá zhodnocením grafické, obsahové i technické kvality jednotlivých prezentací českých a slovenských pracovišť na internetu a stručným shrnutím historie a budoucnosti internetu a WWW ve světě i u nás. Závěrem je navrhnuta možnost implementace rozcestníku na WWW stránky Ústavu geodézie Fakulty stavební Vysokého učení technického v Brně.
Gastronomie na internetu
Masárová, Šárka ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Bakalářská práce je tematicky zaměřena na fenomén blogování o jídle. Hlavním cílem práce je analyzovat blogy jako nově užívanou oblast informací v oboru stravování a gastronomie. Teoretická část je založena na studiu odborných informačních zdrojů, řešící tuto problematiku. V první, teoretické části jsou vymezena základní teoretická východiska. První kapitola pojednává o rozdílu mezi pojmy pohostinství, gastronomie a stravování. Dále je pak charakterizován pojem blog, jeho charakteristické vlastnosti a typologie blogů. Následně je představen vývoj internetové komunikace v oblasti gastronomie. Praktická část se zabývá analýzou vybraných českých food blogů, které jsou hodnoceny a porovnávány dle stanovených kritérií. V praktické části je rovněž realizováno vlastní šetření formou dotazníku.
Social media marketing v prostředí ČR
Hošna, Matěj ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kašík, Milan (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza social media kampaně a návrh jejího dalšího pokračování. Práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část, zkoumá obecně online marketing a jeho specifika. Dále se zaměřuje na sociální média a jejich roli v marketingu na internetu. Praktická část práce je věnována konkrétní kampani. Nejprve je stručně charakterizován produkt a jeho pozice na trhu oproti konkurenci, dále je popsán dosavadní průběh kampaně a její výsledky. Poslední část práce se zaměřuje na návrh pokračování kampaně s přihlédnutím k informacím obsaženými v teoretické části.
Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci
Kramář, Josef ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Teoretická část této bakalářské práce s názvem "Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci" má za cíl představit obecný marketing, internetový marketing, sociální sítě na internetu a také specifika marketingu ve sportovní oblasti. Praktická část poté představuje námi vybraný hokejový klub - konkrétně HC Olomouc, analýzu jeho marketingové on-line komunikace, porovnání aktivity na sociálních sítích s konkurenčními kluby a dotazníkové šetření, pomocí něhož budou navržena nová doporučení na zlepšení marketingové on-line komunikace klubu.
Marketing analysis of smartphone sales on the internet
Kešeľák, Adam ; Müller, Štěpán (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Práce analyzuje smartphone jako komoditu na trhu výrobků a služeb .V práci jsou představeny služby internetu , internetové reklamy , porovnání marketingového mixu.Cílem práce je analýza a zhodnocení českých internetových prodejců , pro které představují smartphony určitou část jejich sortimentu. Analyzováni jsou ctyri čeští internetoví prodejci , a to Alza , CZC,Mall a Mironet.V práci jsou dále porovnávány základní služby , formy podpory prodeje a probíhající marketingové kampaně .
Inteligentní osobní asistenti: současnost a možná rizika
Smysl, Tomáš ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Kunca, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce si bere za úkol srozumitelně popsat co je to inteligentní osobní asistent a jaké jsou v současnosti možnosti této technologie. Ta zde je vykreslena v kontextu internetu a umělé inteligence. Tyto oblasti s sebou přináší různé problémy, které se přebírá i technologie inteligentních osobních asistentů. Díky dalším charakteristickým rysům inteligentních osobních asistentů jsou tyto problémy a rizika mnohdy zesíleny. Práce popisuje tématiku soukromí a závislosti (ve spojitosti s IPA), také rizika delegování činností na stroje a morální aspekty užívání hlasového rozhraní. Ty specifikuje a popíše, jakou hrozbou jsou pro uživatele inteligentních osobních asistentů. Posléze se snaží navrhnout řešení daných problémů.
Problémy vyhledávání informací v prostředí Internetu
Kmoníčková, Adéla ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problémy při vyhledávání informací v prostředí Internetu. Cílem práce je prohloubení znalostí, o ne příliš známých způsobech vyhledávání a celkové historii vyhledávání a také analýza chování uživatelů. Teoretická část je věnována historii Internetu a internetového vyhledávání. Dále jsou popsány jednotlivé druhy internetových vyhledávačů a jejich výhody a nevýhody pro uživatele. Poslední teoretická kapitola patří způsobům, kterými si uživatel může usnadnit vyhledávání a zvýšit jeho relevanci. V první kapitole praktické části je popsáno vyhodnocení průzkumu, týkajícího se chování uživatelů při vyhledávání na Internetu. Ve druhé kapitole je popsán vývoj v chování uživatelů při vyhledávání na Internetu na základě průzkumů z let 2010 - 2016.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,927 záznamů.   začátekpředchozí1326 - 1335dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.