Název:
Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci
Překlad názvu:
Marketing of Ice-hockey club Olomouc focusing on on-line communication
Autoři:
Kramář, Josef ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Teoretická část této bakalářské práce s názvem "Marketing klubu HC Olomouc zaměřený na on-line komunikaci" má za cíl představit obecný marketing, internetový marketing, sociální sítě na internetu a také specifika marketingu ve sportovní oblasti. Praktická část poté představuje námi vybraný hokejový klub - konkrétně HC Olomouc, analýzu jeho marketingové on-line komunikace, porovnání aktivity na sociálních sítích s konkurenčními kluby a dotazníkové šetření, pomocí něhož budou navržena nová doporučení na zlepšení marketingové on-line komunikace klubu.The theoretical part of this Bachelor Thesis on the topic "Marketing of Ice-hockey club Olomouc focusing on on-line communication" has got the aim of introducing general marketing, internet marketing, social sites on the internet and also the specifics of sports marketing. The practical part then introduces the Ice-hockey club Olomouc, assesses the current state of its on-line marketing communication and shows a comparison with its competitors on social sites. There will be also a questionnaire survey which will help us with proposing new recommendations for increasing the level of on-line marketing communication of the club.
Klíčová slova:
Internet; Marketing; Sport; Internet; Marketing; Sport
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50167