Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Social media marketing v prostředí ČR
Hošna, Matěj ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kašík, Milan (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza social media kampaně a návrh jejího dalšího pokračování. Práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část, zkoumá obecně online marketing a jeho specifika. Dále se zaměřuje na sociální média a jejich roli v marketingu na internetu. Praktická část práce je věnována konkrétní kampani. Nejprve je stručně charakterizován produkt a jeho pozice na trhu oproti konkurenci, dále je popsán dosavadní průběh kampaně a její výsledky. Poslední část práce se zaměřuje na návrh pokračování kampaně s přihlédnutím k informacím obsaženými v teoretické části.

Viz též: podobná jména autorů
5 Kasík, Martin
5 Kašík, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.