Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Market expansion of a Virtual Reality business into United Kingdom
Křivánek, Stanislav ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This thesis critically analyzes the possibility of a certain company to enter a new foreign market - the United Kingdom. Therefore the main goal of this work is to find out whether this expansion is feasible and whether it could generate a profit to a company. The theoretical framework of this thesis outlines the foundations for the analytical part, in which the United Kingdom's and the company have been analyzed and the practical part, which offers a summary of activities, which need to be done in order to succesfully expand into UK.
Řízení expanze e-commerce
Sojka, David ; Pfeifer, Marcel Rolf (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá obchodním modelem expanze elektronického obchodu do zahraničí v rámci Evropy. Na základě teoretických východisek posuzuje analýzu současného stavu včetně aktuálně používaných postupů současné expanzivní politiky. Dále je navržen manažerský plán pro systematickou expanzi s minimalizací rizik, stabilizace současného mezinárodního působení a návrh technologicko-informační řešení pro práci s daty.
Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Drábková, Markéta ; Dlouhý, Ondřej (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomové práce „Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh“ se zabývá vstupem společnosti Spielberg Brno Arms s r.o. na francouzský trh. Teoretická část pojednává o vývoji internacionalizace podniků, formách vstupu na zahraniční trh a o rizicích plynoucích z mezinárodního obchodu. Charakterizuje také jednotlivé ekonomické analýzy – PEST analýza, Porterův model pěti sil, SWOT analýza. Praktická část se zaměřuje na samotnou společnost, exportní artikl a vypracovává také již zmíněné analýzy. Poslední část představuje konkrétní strategii vstupu společnosti Spielberg Brno na francouzský trh, která je vytvořená na základě poznatků této práce.
Řízení expanze e-commerce
Sojka, David ; Pfeifer, Marcel Rolf (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá obchodním modelem expanze elektronického obchodu do zahraničí v rámci Evropy. Na základě teoretických východisek posuzuje analýzu současného stavu včetně aktuálně používaných postupů současné expanzivní politiky. Dále je navržen manažerský plán pro systematickou expanzi s minimalizací rizik, stabilizace současného mezinárodního působení a návrh technologicko-informační řešení pro práci s daty.
Market expansion of a Virtual Reality business into United Kingdom
Křivánek, Stanislav ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This thesis critically analyzes the possibility of a certain company to enter a new foreign market - the United Kingdom. Therefore the main goal of this work is to find out whether this expansion is feasible and whether it could generate a profit to a company. The theoretical framework of this thesis outlines the foundations for the analytical part, in which the United Kingdom's and the company have been analyzed and the practical part, which offers a summary of activities, which need to be done in order to succesfully expand into UK.
Výběr vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnosti Logio
Ščuková, Diana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zahraniční expanze na příkladu české firmy Logio s.r.o, která prodává poradensko-technologické služby na B2B trhu. Hlavním cílem práce je vybrat vhodný zahraniční trh pro případnou expanzi společnosti. Dále si práce klade za cíl podrobit vybraný trh důkladné analýze a stanovit formu vstupu. První část se věnuje charakteristice obecného procesu, podle kterého by firmy měly postupovat při výběru vhodného zahraničního trhu, a jednotlivým formám vstupu. Získané poznatky jsou následně využity při výběru vhodného zahraničního trhu pro expanzi společnost Logio s.r.o., což je provedeno v několika krocích. Zvolený trh je podroben detailní strategické analýze, ve které je využito Porterova modelu 5 sil a PESTEL analýzy. V závěru práce jsou uvedeny a porovnány čtyři varianty vstupu na zahraniční trh a je zvolena ta nejvhodnější s ohledem na specifika samotné firmy.
Vstup české firmy na zahraniční trh ve spolupráci s agenturou CzechTrade
Tollingerová, Iveta ; Čajka, Radek (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Tématem diplomové práce Vstup české firmy na zahraniční trh ve spolupráci s agenturou CzechTrade je firemní expanze na zahraniční trhy a možný užitek ze spolupráce s vládní agenturou na podporu exportu CzechTrade. Hlavním cílem práce je zhodnotit podmínky pro vstup českých firem na mexickém trhu a vedlejším cílem je zhodnocení možností spolupráce českých firem usilujících o zahraniční expanzi s agenturou CzechTrade. Diplomová práce se bude zaměřovat na expanzi na jeden specifický trh (Mexiko) a bude zkoumána činnost jedné konkrétní české firmy (výrobní družstvo Kovobel), to z důvodu zúžení záběru práce a zároveň pro lepší ilustraci na konkrétním případě. Výstupem a přidanou hodnotou této diplomové práce budou poznatky a doporučení, která by českým firmám měla být nápomocná před a během procesu vstupu na mexický trh.
Vstup firmy na zahraniční trh
Havelková, Tereza ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Beran, Rudolf (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi zahraniční expanze na příkladu brněnské společnosti. Teoretická část zahrnuje varianty vstupu na zahraniční trh, rizika plynoucí z přes-hraničních aktivit, podstatu PEST analýzy, Porterovy analýzu 5 sil a analýzy Bostonské konzultační skupiny. Praktická část již zaměřuje na samotnou společnost a její aktivity. Práce postupně definuje vhodný exportní artikl a zahraniční trh. V závěru práce jsou uvedeny a porovnány tři varianty zahraniční expanze. Pro zvolenou metodu vstupu je následně navržený marketingový mix.
Vstup české firmy na trh Spolkové republiky Německo prostřednictvím e-shopu
Drahota, Jiří ; Kučera, Dušan (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
Tato práce se zabývá zejména praktickými aspekty vstupu konkrétní české společnosti na německý trh prostřednictvím elektronického obchodu. Zachycuje celý proces vstupu od počáteční analýzy situace před vlastním vstupem, přes zpracování strategie vstupu, sestavení dílčích marketingových a finančních strategií, výběr logistických a finančních partnerů, až po vlastní zahájení činnosti a hodnotící procesy úspěšnosti naplňování strategie expanze. Prvním cílem je vytvoření strategického plánu se záměrem vstupu české společnosti na německý trh, druhým cílem je zmapovat klíčové aspekty zahraničního rozvoje české společnosti formou e-shopu v prostředí SRN.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.