Název: Vstup české firmy na trh Spolkové republiky Německo prostřednictvím e-shopu
Překlad názvu: The entry of the Czech company to the German market via e-shop
Autoři: Drahota, Jiří ; Kučera, Dušan (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; finanční analýza; konkurenční analýza; marketingová strategie; mezinárodní expanze; Německo; podniková strategie; business strategy; competitive analysis; e-shop; financial analysis; Germany; international expansion; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41620

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197475


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet