Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 588 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rizika řízení logistiky v podniku
Štěpančík, Ondřej ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rizika řízení logistiky v podniku se zabývá analýzou kvality toků v logistickém řetězci vybraného internetového obchodu Notino.cz. Práce je rozdělena do tří částí. Část teoretická popisuje teoretická východiska na základě odborné literatury. Analytická část analyzuje současný stav kvality, procesy v podniku a rozbor příčin a následků. Návrhová část vyvozuje závěry z analýz, navrhuje a hledá opatření ke snížení nebo eliminaci identifikovaných rizik.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.
Návrh marketingového mixu
Majerová, Oldřiška ; Veselý, Petr (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace stávajícího marketingového mixu v Cukrárně u Bílků. Na základě vybraných marketingových analýz je podán návrh na úpravu marketingového mixu, prostřednictvím něhož se zvýší spokojenost zákazníků, posílí tržby a zvýší konkurenceschopnost podniku na místním cukrářském trhu.
Marketingový mix podniku
Prokeš, Jan ; Škarda, Jakub (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je vymezení marketingového mixu zážitkové pivnice Pivní burza, která je zaměřena především na prodej čepovaného piva za proměnlivé ceny, které se mění dle poptávky zákazníků. Hlavními body této práce jsou tedy analýza a vypracování marketingového mixu. Poté přednesení návrhů na zlepšení, které firmě pomohou k lepší konkurenceschopnosti. Konkrétní návrhy budou vycházet z provedených analýz.
Komunikační mix společnosti
Žáková, Veronika ; Hudáková, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Komunikační mix společnosti“. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část obsahuje teorii, kde jsou vymezeny základní pojmy marketingu, které jsou následně aplikovány, ve druhé analytické části, na vybraném podniku. Praktická část se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořeny na základě informací získaných v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny komunikačního mixu a především na zefektivnění propagace podniku.
Marketingový mix vybraného hotelu
Brychta, Ladislav ; Pecková, Jarmila Hnidáková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné situace vybraného hotelu, nacházejícího se uprostřed Masarykova okruhu v Brně. Na základě provedených analýz jsou stanoveny návrhy na zlepšení marketingového mixu hotelu. Při zpracování analýzy hotelu se vychází ze získaných teoretických poznatků. Podkladem pro zpracování návrhů na zlepšení marketingového mixu jsou poznatky, které jsou získané na základě uskutečněných analýz.
Návrh na zlepšení skladového hospodářství ve společnosti ICE invest spol.s r.o.
Vincens, Daniel ; Vostrejžová, Šárka (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje zhodnocení a návrhům optimalizace řízení zásob ve společnosti ICE invest spol. s r.o. Teoretická část definuje základní pojmy tykající se této problematiky, jejich klasifikaci a druhy metod řízení zásob. Zároveň popisuje dopady jednotlivych řešení na náklady s nimi spojenymi. Praktická část analyzuje současny stav řízení zásob ve společnosti, zajímá se také o proces obstarávání, skladování zásob a jejich distribuci na jednotlivé pobočky. Cílem této analyzy je odhalit nedostatky a stanovit pro ně optimální řešení, která povedou ke zlepšení řízení zásob ve společnosti.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Kadlecová, Nikol ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu vzdělávací agentury SOVA STUDIO, která je divizí společnosti SOVA SYSTEMS Č.Ř., spol. s.r.o. V teoretické části jsou přiblíženy základní pojmy marketingu a jeho nástrojů. V analytické části je provedena SWOT analýza společnosti a analýza současného marketingového mixu včetně využití marketingových nástrojů. Na základě zjištěných výsledků je v praktické části vytvořen návrh na zdokonalení marketingového mixu.
Návrh marketingového mixu společnosti
Němcová, Monika ; Prudil, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti ZEMAN Váhy s.r.o. V teoretické části jsou popsány definice marketingu, rozebrán marketingový mix a marketingové analýzy. Analytická část obsahuje rozbor marketingového mixu vybrané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení.
Analýza internetové web-to-print aplikace malé tiskárny včetně návrhu vylepšení jejich funkcí
Pavlišta, Marek ; Novotný, Tomáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou web-to-print aplikace společnosti Rep-tisk spol. s r. o. Obsahem jsou teoretická východiska, analýzy současné verze aplikace a návrh aplikace nové. Důraz byl kladen především na možnosti cenotvorby. Klíčová byla také možnost nasadit aplikaci na více webech současně.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 588 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.