Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Univerzální programovatelná senzorická platforma
Gál, David ; Nevoral, Jan (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou zařízení určeného pro sběr senzorických dat ve výrobním pro- středí. Zařízení je schopné sbírat data z různých typů senzorů, ale také řídit exerní systémy prostřednictvím vstupně výstupních portů. Sběr dat a řízení jsou ovládány skriptovacím jazykem Lua. Skripty jsou vytvářeny vzdáleně v uživatelsky přívětivém vizuálním programovacím prostředí Blockly. Jednotka je založana na WiFi modulu ESP-WROOM-02.
Propojení knihovny pro zpracování obrazu s jazykem Lua
Prymus, Jiří ; Dusíková, Hana (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je seznámení se s knihovnou OpenCV a s jejím přemostěním do skriptovacího jazyka Lua. Prvá část práce popisuje kurz počítačového vidění MPOV a základní matematické aparáty používané v tomto kurzu. Dále následuje popis knihovny OpenCV a její využití ve výše zmíněném kurzu. Třetí část se věnuje stručnému popisu programovacího skriptovacího jazyka Lua. Praktická část se zabývá přemostěním knihovny OpenCV do jazyka Lua pomocí Lua C API, vývoji podpůrných programů pro snazší kompilaci a distribuci binárních souborů. Program CMake byl použit jako multiplatformní generátor kompilačních projektů nutných pro různá vývojová prostředí a framework NSIS pro tvorbu instalátoru pro platformu MS Windows. Součástí práce je také generátor dokumentace implementovaný v Lua. V poslední části práce se věnuji testování knihovny LuaCV v praxi a následné analýze kritických připomínek ze strany studentů.
Skriptovací jazyk pro zpracování obrazu
Crlík, Radek ; Španěl, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi skriptovacích jazyků a jejich druhů. Konkrétně pak návrhu takového jazyka pro obor zpracování obrazů. Cílem bylo vytvoření jazyka, který je malý, ale lehce použitelný. Cílem bylo využít knihovny OpenCV, pro kterou by výsledný jazyk umožňoval co nejkratší zápis kódu. První část se zabývá popisem a zpracováním skriptovacích jazyků počítačem. Druhá část obsahuje popis navrhovaného jazyka. Třetí a poslední část, dokumentuje možnosti dalšího rozšíření.
Inteligentní větrání s dálkovým ovládáním a dohledem
Benda, Tomáš ; Ježek, Michal (oponent) ; Staněk, Kamil (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a fyzickou realizací systému pro inteligentní pasivní větrání. Mechanický ovladač ventilace je navržen pomocí 3D modelovacího softwaru. Výsledný model je zhotoven pomocí technologie 3D tisku. Řídící jednotka provádí odvětrávání místnosti podle navrženého algoritmu. Tento algoritmus reaguje na aktuální hodnoty teplot a relativních vlhkostí naměřených pomocí vnitřní a venkovní senzorové jednotky. Vzdálené ovládání a monitoring zajišťuje vytvořená aplikace pro mobilní telefony s operačním systémem Android. Aplikace umožňuje uživateli nastavit parametry pro řízení větrání a zároveň informuje o aktuálních hodnotách teploty a relativní vlhkosti.
Internet of Things zařízení s podporou Bluetooth a COAP
Fuchs, Ondřej ; Husák, Jiří (oponent) ; Musil, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá v dnešní době velmi zmiňovaným pojmem Internet věcí. Hlavním cílem je definovat Internet věcí, popsat jeho historii vzniku, základní charakteristiku, vývoj, problematiku zabezpečení a rizika s tím spojená, trendy a možné využití. Dále pak popsat možné technologie a protokoly pro přenos dat, skupiny výrobců zařízení a následně nastínit budoucnost Internetu věcí. Práce také zahrnuje návrh, implementaci a testování zařízení spadajícího do kategorie Internetu věcí.
webOS klient pro systém Wherigo
Jelen, Jakub ; Kubíček, Radek (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Moje práce je zaměřena na návrh hybridních aplikací pro platformu webOS a na studium struktury systému Wherigo z programátorského hlediska. Jsou zde řešeny problémy s kompatibilitou aplikací na různých zařízeních webOS. Dále také problémy spojené s neexistencí oficiální dokumentace Wherigo ze strany tvůrce. Výsledkem je funkční a otestovaná aplikace pro Wherigo dostupná v katalogu aplikací webOS a splňující požadavky zadání.
Návrh a realizace monitoru sériové komunikace
Šnajder, Jan ; Králík, Jan (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem práce je návrh a realizace sériového monitoru pro UART rozhraní. Práce popisuje vytvoření hardwarového zařízení starajícího se o sběr dat z analyzovaných komunikací a jejich distribuci prostřednictvím USB sběrnice. Dále se text věnuje propojení sériového monitoru se softwarem Wireshark pomocí rozhraní extcap. Pro zobrazení dat v čitelné podobě je vytvořen dekódovací skript, který je následně testován na vybraném protokolu. Poslední část práce se věnuje vyhodnocení propustnosti hardwarového zařízení v závislosti na zaplněnosti datové linky.
Sniffer pro komunikaci po energetickém vedení
Zapletal, Radek ; Šťastný, Ladislav (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací univerzální aplikace pro zachytávání, analýzu a filtrování komunikace na energetické síti (PLC). Data poskytuje hardwarový sniffer na sériové lince RS-232. Aplikace bude využívána v oblasti inteligentních sítí a Smart Meteringu. Součástí práce je popis těchto oblastí včetně problematiky snifferů i návrh několika variant řešení s výběrem optimálního a popisem realizace.
Systém pro řízení chytré domácnosti
Ševčík, Radek ; Fučík, Otto (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá netradičním řešením v oblasti systémů pro domácí automatizaci, jako centrální jednotky tvořené miniaturním počítačem. Práce obsahuje návrh architektury, ovládání a vizualizace takového systému.
Výukový software pro vizuální a textové programování v Lua/LÖVE
Medek, Petr ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vizuálním programováním v jazyce Lua s frameworkem LÖVE. V rámci práce vznikla webová aplikace pro výuku programování v Lua/LÖVE. Aplikace podporuje jak blokové, tak i textové programování. Vytvořené hry lze jednoduše spustit na platformě Android pomocí vytvořené Android aplikace. Webová aplikace obsahuje také výukové tutoriály vhodné pro výuku na základních a středních školách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.