Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chatbot postavený na umělých neuronových sítích
Červíček, Petr ; Novotný, Ondřej (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá implementací chatbota pomocí neuronových sítí. Využívá Long short term memory networks, které slouží k zapamatování dlouhodobých závislostí. Chatbot byl implementován v jazyce Python s nadstavbou Keras a je založen na principu sequence-to-sequence. Po implementaci byl chatbot testován pomocí metriky BLEU a dále předložen několika uživatelům ke konverzování. Pro lepší pochopení chatbotů je v této bakalářské práci taktéž popsána historie chatbotů a dán jednoduchý popis použitých technologií.
Chatbot postavený na umělých neuronových sítích
Čechák, Jiří ; Beneš, Karel (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje implementaci a způsob fungování generativního chatbotu. Chatbot byl implementován v jazyce Python pomocí umělých neuronových sítí a je založen na sequence-to-sequence principu. Výsledný chatbot obsahuje tři modely, které je možné každý natrénovat a poté použít k vedení konverzace ve vytvořeném GUI. Chatbot byl, po natrénování všech modelů, testován pomocí metriky BLEU. Také byl testován několika uživateli, kteří porovnali kvalitu generovaných odpovědí s kvalitou odpovědí již existujícího chatbotu Cleverbot. Pro lepší pochopení dané problematiky se zde nachází jednoduchý popis základních pojmů, jako je umělá inteligence, umělá neuronová síť, rozdíl mezi uzavřenou a otevřenou doménou, word embedding a základní popis chatbotů a jejich dělení, včetně jejich výhod, nevýhod a použití.
Chatbot Capable of Information Search
Ďurista, Michal ; Beneš, Karel (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
''Chatbot'' is a very popular term in today's artificial intelligence era. Chatbots can be seen in business solutions more a more nowadays. The main goal of this thesis is to create an algorithm that is capable of information retrieval and implement it into a chatbot. The information resides on a real customer's web pages. The thesis also provides an overview of current chatbot situation along with the Microsoft technologies used for the development. The technological background of these technologies, mostly natural language processing techniques, is covered too. The thesis also describes the implementation of the algorithm and the chatbot itself as well as the real industrial environment testing process.
Chatbot postavený na umělých neuronových sítích
Richtarik, Lukáš ; Beneš, Karel (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá problematikou chatbotov postavených na umelých neurónových sieťach a generatívnych modeloch. Popisuje postup a možnosti pri návrhu takéhoto chatbota a taktiež samotnú implementáciu a testovanie pomocou BLEU metriky. Práca obsahuje experimenty s rôznymi modelmi chatbotov, ich vyhodnotenie a porovnanie, testovanie na užívateľoch a niekoľko návrhov na budúce vylepšenia.
Pragmatic aspects of communication with chatbots
Kopecký, Michal ; Krhutová, Milena (oponent) ; Haupt, Jaromír (vedoucí práce)
Chatbots, programs able to communicate with a human, are becoming more and more popular in recent years. But because the artificial intelligence is a very complex scientific branch, it is difficult to create a human-like conversational robot. This paper will provide a brief introduction into the chatbot theory, where and how they are used, and Natural Language Processing technology. Several chatbots will be briefly described and exemplary conversations with them will be shown. The main attention will be paid to the pragmatic issues of conversation with a chatbot, such as observing the Conversational Maxims and Cooperation Principle. The findings will be demonstrated using analyses of dialogues with chatbots in the second part of the thesis.
Konverzační agent pro výuku angličtiny
Meluš, Matej ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo vytvoriť konverzačný systém ktorého účel bude zlepšovanie jazykových schopností používateľa. Systém je zložený zo štyroch hlavných podsystémov kde má každý samostatnú funkciu. Získavanie dát používaných na trénovanie konverzácií, konverzácia samotná, korekcia gramatického stavu používateľského vstupu a samostatné cvičenia. Vytvorený systém 26 testujúcich používateľov ohodnotilo kladne až neutrálne a 80.8% z nich považovalo systém za použiteľný pri učení angličtiny.
Mobilní aplikace pro vyhledávání zajímavých akcí a destinací v Brně
Misař, Ondřej ; Hrubý, Martin (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření mobilní aplikace, která umožňuje využít chatbota pro vyhledávání zajímavých míst a akcí v Brně. Aplikace je vyvinuta na operační systém Android pomocí jazyka Kotlin. Nabízí uživateli možnost komunikace s chatbotem pomocí napovídajících tlačítek. Ten je implementován pomocí frameworku Rasa. Aplikace nabízí možnost procházení všech akcí nebo míst a zobrazení jejich detailních informací. Uživatel má dále možnost si zobrazit všechny položky na mapě. Data jsou uložena na serveru v databázi, kde je spravuje backend. Ten se stará o ukládání, zpracovávání a filtraci dat. Na serveru je umístěn společně s chatbotem.
Chatbot v podnikovém informačním systému
Novák, Miroslav ; Rychlý, Marek (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce řeší problematiku tvorby chatovacích robotů. Teoretická část práce představuje obecně koncept konverzačního rozhraní a analyzuje dostupné technologie k jeho tvorbě. Praktická část práce řeší návrh a implementaci konkrétního chatovacího robota, jehož cílem je být virtuálním asistentem v procesu výběru a nákupu zboží. Toho je dosaženo pomocí propojení chatovacího robota se systémem správy podnikových informací pomocí OData webových služeb. Jedním z největších problému bylo určení pořadí dotazovaných otázek týkající se vlastností produktů, přičemž pro implementaci byla využita teorie tvorby rozhodovacích stromů.
ChatBot založený na jazykovém modelování
Plaga, Michal ; Szőke, Igor (oponent) ; Skála, František (vedoucí práce)
Práce se zabývá chatbotem založeným na jazykovém modelování. Hlavním cílem práce je implementace chatbota komunikujícího na sociálních sítích. Porovnání chatbota s již existujícími chatboty. A využití jazykového modelování v aplikaci chatbota.
Chatbot pro Smart Cities
Jusko, Ján ; Herout, Adam (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je zjednodušit přístup k informacím občanům statutárního města Brno a zároveň modernizovat způsob komunikace mezi občanem a jeho městem. Zvolený problém práce řeší vytvořením konverzačního agenta - chatbota Kroka. S využitím umělé inteligence a analyzátoru českého jazyka je agent schopen porozumět určité množině textových dotazů v přirozeném jazyce a odpovídat na ně. Agent je dostupný na platformě Messenger a disponuje znalostní bází, která obsahuje data poskytnutá městem. Při provedení rozsáhlého uživatelského testování na celkovém počtu 76 občanů města se ukázalo, že až 97\% respondentům se líbí idea městského chatbota a vědí si představit, že ho budou pravidelně používat. Hlavním zjištěním této práce je, že široká veřejnost dokáže dobře přijmout a efektivně využívat chatbota a výsledky této práce motivují k dalšímu vývoji praktických aplikací konverzačních agentů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.