Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Detekce tramvaje ve videu pomocí neuronových sítí
Golda, Vojtěch ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detekcí tramvají ve videu konvolučními neuronovými sítěmi. Jejich základní princip fungování je popsán. Je vytrénována řada různých architektur. Užitečnost výsledných modelů je následně porovnána. Výstupem je program schopný detekce tramvaje ve videu.
Detekce tramvaje ve videu pomocí neuronových sítí
Golda, Vojtěch ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá detekcí tramvají ve videu konvolučními neuronovými sítěmi. Jejich základní princip fungování je popsán. Je vytrénována řada různých architektur. Užitečnost výsledných modelů je následně porovnána. Výstupem je program schopný detekce tramvaje ve videu.
Reconstruction of Damaged Parts of Fingerprint Image Using Neural Nets
Bobocký, Boris ; Dyk, Tomáš (oponent) ; Kanich, Ondřej (vedoucí práce)
In this paper, I propose a method for reconstructing damaged fingerprints using generative adversarial networks (GANs), implemented with Python and the PyThorch library. I have trained a specific GAN model on a dataset of approximately twenty thousand prints, created with Anguli and other damage simulation tools. This approach produced excellent results and could have wide application in biometric systems. This work highlights the potential of deep learning in the fields of image reconstruction and biometrics.
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis was to design and implement a multi-platform educational mobile game for practicing and expanding English vocabulary. The game is based on the rules of word chain and similar word games and implemented as an online player versus player mode. The application is implemented in C# and XAML, making use of the .NET platform. The mobile client depends on remote services for its operation. These services were deployed using appropriate cloud services and integration options of the Microsoft Azure platform. An Android version of the application was published on Google Play in limited access for testing and tried on a closed group of users and their devices. Based on user feedback collected from this testing, further improvements were suggested in the areas of removing technical shortcomings and additional functionalities.
Detekce osob ve videozáznamu
Marek, Lukáš ; Goldmann, Tomáš (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací aplikace pro detekci osob ve videozáznamu. Jak aplikace tak detekce jsou implementovány v jazyce Python. Pro vytvoření aplikace je použita knihovna TKinter. Pro detekci je použita knihovna OpenCV a detekční algoritmus YOLOv4, který běží na CUDA backendu, ale může běžet i na procesoru.
Monitoring the Movement of Visitors in Museum Exhibitions
Viskupič, Matej ; Dyk, Tomáš (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
The aim of this work is to propose a new system of monitoring visitors in museums. Incontrast to existing methods, the problem is solved here only using camera technology. This requires addressing three sub-problems: (1.) detection of visitors in camera streams using a convolutional neural network; (2.) camera configuration to exactly determine the position of the detected persons within the monitoring area; and (3.) identification and tracking the detected persons. The outcome of the proposed solution is the heatmap of most visited places, the map of visitor trajectories and the statistic of visits for individual exhibits. This monitoring method can contribute towards improved evaluation of visitor experience and more effective selection and positioning of the exhibits.
Mobile Game for Practicing English Vocabulary
Hubík, Antonín ; Kanich, Ondřej (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design and implement a multi-platform educational mobile game for practicing and expanding English vocabulary. The game is based on the rules of word chain and similar word games and implemented as a minimal prototype of an online player versus player mode. The application is implemented in C# and XAML, making use of the .NET platform. Parts of the solution, which were ready for production environment, were deployed making use of suitable Microsoft Azure Cloud services . An Android version of the application was published locally and tried on a selected group of users in closed testing. Results of the testing have determined the state of the solution upon completing the thesis and have been used as basis for proposing further improvements above current technical shortcomings and limitations.
Mobilní aplikace pro vyhledávání zajímavých akcí a destinací v Brně
Misař, Ondřej ; Hrubý, Martin (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření mobilní aplikace, která umožňuje využít chatbota pro vyhledávání zajímavých míst a akcí v Brně. Aplikace je vyvinuta na operační systém Android pomocí jazyka Kotlin. Nabízí uživateli možnost komunikace s chatbotem pomocí napovídajících tlačítek. Ten je implementován pomocí frameworku Rasa. Aplikace nabízí možnost procházení všech akcí nebo míst a zobrazení jejich detailních informací. Uživatel má dále možnost si zobrazit všechny položky na mapě. Data jsou uložena na serveru v databázi, kde je spravuje backend. Ten se stará o ukládání, zpracovávání a filtraci dat. Na serveru je umístěn společně s chatbotem.
Návrh elektronického obchodu
Kolář, Michal ; Dyk, Tomáš (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu a realizací elektronického obchodu pro nově vzniklou společnost, zaměřenou především na servis Apple zařízení. Práce se soustředí na analýzu společnosti, požadavků a implementaci elektronického obchodu s inovativními prvky.
Mobilní aplikace pro naskenování hry Hitori z novin a její dohrání
Burešová, Monika ; Malinka, Kamil (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem mobilní aplikace s prvky počítačového vidění a umělé inteligence, která je určena pro operační systém Android. Aplikace slouží pro naskenování hry Hitori z fotografie a její následné dohrání v mobilním zařízení. Navíc tato aplikace poskytuje nápovědu, navrácení změny nebo znázornění porušení pravidel hry. Pro zpracování obrazu je použita knihovna OpenCV, pro samotné rozpoznání číslic pak knihovna Tesseract. Naskenované hry jsou ukládány do databáze, která je implementována pomocí knihovny Room. Správné řešení Hitori je hledáno kombinací algoritmu backtracking (zpětného vyhledávání) a známých technik pro řešení této hry. Výsledná aplikace je dostupná na Google Play pod názvem Hitori Scan & Play.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.