Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 279 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh technologického IT kurzu pro interní vzdělávání
Orlíček, Michal ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Cieľom práce je navrhnúť technologický kurz pre interné vzdelávanie, ktorého témou je programovací jazyk C#. Pred vytvorením samotného kurzu bol prevedený prieskum študijných materiálov k danému jazyku, prieskum prezentačných technológií a prieskum vývojových prostredí. Na základe týchto prieskumov bola zvolená vhodnú dĺžku kurzu, jeho jazyk, materiály, ktoré v ňom boli použité, ich zastúpenie, a technológie, ktoré boli použité na tvorbu týchto materiálov. Ku kurzu sú vytvorené potrebné doplňujúce dokumenty, ako je osnova, časový harmonogram, anotácie, prerekvizity a súhrn získaných znalostí účastníkov. V neposlednom rade sú ku kurzu vytvorené študijné materiály skladajúce sa z trinástich teoretických prezentácií ku prednáškam, a piatich praktických cvičení.
Dolování dat v prostředí sociálních sítí
Raška, Jiří ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývala získáváním znalostí ze sociálních médií. Konkrétním cílem této práce bylo získávání názorů na úrovní rysů z uživatelských recenzí. V teoretické části byly uvedeny metody v procesu dolování názorů a zpracování přirozeného jazyka. Hlavní částí této práce byly návrh a implementace knihovny pro dolování názorů pomocí analyzátoru přirozeného jazyka Stanford Parser a lexikální databáze WordNet. Pro identi kaci rysů byla použita závislostní gramatika, implicitní rysy byly dolovány metodou CoAR a názory byly klasi kovány algoritmem typu učení s učitelem. Na závěr byly uvedeny experimenty vyhodnocující implementované řešení a příklady použití.
Bezpečná komunikační aplikace pro Windows Phone
Vícha, Tomáš ; Veľas, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je popis vývoje aplikace pro bezpečnou komunikaci mezi dvěma uživateli. Popis začíná analýzou již existujících řešení, pokračuje návrhem uživatelského rozhraní a stanovením cílových požadavků. Dále se zde popisuje výběr vhodných technologií a samotné etapy vývoje aplikace společně s jejím testováním. Výsledkem práce je uživatelsky přívětivá aplikace pro platformu Windows Phone, která provádí koncové šifrování jednotlivých zpráv.
E-mailová brána informačního systému jako webová služba
Imlauf, Michal ; Trchalík, Roman (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je implementovat webovou službu, která by umožňovala uživatelům realizovat oboustrannou komunikaci s jejich klienty pomocí e-mailových zpráv. Tato webová služba by mohla být využívána jako součást informačního systému. V této práci jsou vysvětleny principy webových služeb a e-mailové komunikace i s jejím zabezpečením.
Návrh a implementace funkčních celků aplikace pro demonstrování metod zpracování obrazu
Fadrhonc, Pavel ; Váňa, Jan (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací aplikace IMPRODEMO, demonstrující metody zpracování obrazu. Autor použije existující knihovny pro práci s obrazem a implementuje komplexnější aplikaci s moderním uživatelským rozhraním. Při vývoji použije framework WPF, metodu vývoje pomocí testů nazvanou Test Driven Development, dále návrhový vzor MVVM a prostředek pro jednoduché připojování rozšíření MEF. Popisem těchto použitých technologií a metodologíí se zabývá druhá kapitola. Třetí kapitola popisuje návrh aplikace a ukázuje diagramy tříd. Popisuje zároveň komunikaci mezi jednotlivými vrstvami MVVM. Čtvrtá kapitola popisuje vývoj pomocí testů a konkrétní úskalí objevená při aplikování této metodologie. Páta kapitola prezentuje způsob, jakým lze zakomponovat kód napsaný v jazyce C++ do prostředí frameworku .NET a jazyka C#. Závěrem je shrnuta veškerá práce, jsou definovány výsledky a navrhnuty možnosti pokračování a rozšíření práce.
Serverová aplikace pro distribuované výpočty
Svozílek, Marek ; Andrš, Ondřej (oponent) ; Kovář, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá realizací serverové aplikace pro distribuované výpočty programované na platformě .NET a v jazyce C# ve vývojovém prostředí Visual Studio 2015. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické částí se práce zabývá technologiemi, které jsou potřeba pro realizaci aplikace. Zde je popsáno, jak se každá technologie používá a nastavuje, aby posloužila účelu diplomové práce. V teoretické části je funkčnost ukázána na příkladech. Praktická část popisuje rozvržení aplikace a funkčnost jednotlivé části aplikace. Architektura každé části aplikace je prezentovaná v UML class diagramu.
Automatizace importu MIB souborů
Kožušník, Adam ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá automatizací procesu importování MIB souborů do MIB databáze ve firmě SolarWinds. Cílem je analyzovat současný postup, kterým je importování prováděno, dále navrhnout změny stávajících nástrojů pro použití při automatizaci, případně navrhnout zcela nové nástroje, pokud to bude nutné. Nakonec navrhnutý systém implementovat v požadovaném programovacím jazyce za použití vhodných technologií. Vše bude prováděno za průběžných konzultací se zodpovědnou osobou firmy SolarWinds.
Aplikace pro výuku 2D křivek
Opletal, Pavel ; Švub, Miroslav (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá dvojrozměrnými křivkami používanými v počítačové grafice. Shrnuje obecnou problematiku těchto křivek a dále se zabývá konkrétními metodami pro jejich výpočet. Popisuje metody užívané pro výpočet Fergusonových kubik, křivek Kochanek-Bartels, Kardinálního splinu, Catmull-Rom splinu, Bézierových křivek a jejich modifikací, Coonsových kubik, Coonsových kubických B-splinů a křivek NURBS. Praktická část této práce se zabývá návrhem a implementací výukové aplikace, která demonstruje vybrané křivky.
Piškvorky
Vrtílek, Michal ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací umělé inteligence pro stolní deskovou hru Piškvorky. Hlavním cílem je vytvořit aplikaci schopnou komunikovat s Manažerem pro stolní deskové hry s pomocí síťové komunikace se schopností hrát piškvorky na kvalitní úrovni. V práci lze nalézt teoretickou část o historii a pravidlech piškvorek, o možnostech využití umělé inteligence pro tuto hru a o struktuře aplikací hrajících tuto hru. Dále se zabývá návrhem a implementací samotné aplikace, doplněné o její ovládání. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky a načrtnuty další možné směry vývoje aplikace.
HMI pro BECKHOFF TWINCAT 3
Balga, Ondřej ; Arm, Jakub (oponent) ; Pásek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje vytvoření HMI v programovacím jazyce C# pro BECKHOFF TWINCAT 3. V teoretické části se práce zaměřuje na popsání .NET frameworku, WPF, MVVM, Prism a softwarových prostředků, které jsou v práci použity. Následující kapitola se poté věnuje tvorbě vývojového prostředí a runtime. Jsou zde popsány všechny funkcionality a možnosti vytvořené aplikace. Použitý vytvořeného vývojového prostředí a runtime je demonstrováno na ukázkovém řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 279 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.