Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí89 - 98  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Hodnoceni spokojenosti zakazniku v CELEBRITY BOXING PLACE
Stehno, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Hodnocení spokojenosti zákazníků v CELEBRITY BOXING PLACE Cíle: Cílem práce je získat přehled o spektru klientů, vyzjistit nedostatky ve fungování boxerny a v nabízených službách za účelem zlepšení těchto skutečností a rozšíření základny stálých a spokojených klientů. Metody: První metodou bude dotazování formou dotazníku pro současné klienty navštěvující boxernu. Dále proběhne dotazování bývalých klientů formou emailů. Tyto informace budou následně zpracovány, vyhodnoceny a na jejich základně budou navrhnuta doporučení týkající se změn v CELEBRITY BOXING PLACE. Výsledky: Základna věrných klientů je v boxerně veliká a pořád roste, díky kvalitě tréninků, profesionálnímu přístupu a atmosféře. Jsou zde však mezery ve službách a vybavení. Klíčová slova: boxing, bojový sport, spokojenost, dotazník, kvalita služeb
Kvalita sportovních služeb v institucích určených pro děti ve věku 3-6 let (předškolní vzdělávání)
Šubr, Vladimír ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Kvalita sportovních služeb v institucích určených pro děti ve věku 3-6 let (předškolní vzdělávání) Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit kvalitu služeb v MŠ Bendova. Metody: Marketingový výzkum je proveden pomocí standardizované metody SERVQUAL ve formě písemného dotazníku, který je předán přes pedagogy vybrané mateřské školy rodičům dětí. Výsledky: Z výsledků plyne, že rodiče nejsou s poskytovanou kvalitou sportovní služby zcela spokojeni. Nejhůře dopadla část, která se týká hmotného zajištění mateřské školy a pocitu jistoty. Naopak nejlépe dopadla část týkající se spolehlivosti. Klíčová slova: marketingový výzkum, dotazník, SERVQUAL, mateřská škola
Olympijské hry v Soči, komparace a prognóza
Kudrina, Anastasia ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Olympijské hry v Soči, komparace a prognóza Cíle práce: Na základě uceleného přehledu o olympijských hrách v Soči vytvořit hodnocení dopadu Olympijských her na Soči, porovnat s ostatními OH, nastínit prognózu budoucího vývoje Metoda: Indukční metoda představující myšlenkový postup, při němž se z jednotlivých faktů formulují obecnější tvrzení a teorie; dedukční metoda, kdy se odvozují od obecných tvrzení závěry pro jednotlivé prvky Výsledky: Zhodnocení ekonomické efektivity, vývoje infrastruktury, bezpečnost a sportovních výkonů Olympijských her v Soči, prognóza budoucího vývoje Klíčová slova: Olympijské hry, Soči, komparace. prognóza Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Management sportovních akcí - Juniorský maraton
Fencl, Michal ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Management sportovní akce - Juniorský maraton Cíle: Cílem práce je navrhnout zlepšení pro další ročníky Juniorského maratonu na základě provedené analýzy Juniorského maratonu 2014. A vytvořit manuál na organizování akce v roce 2016, kde budou navržená zlepšení zohledněna. Metody: V práci je využita metoda kvalitativního dotazování při rozhovoru s Bojanem Nankovičem, organizátorem závodu. Rozhovor byl veden nestrukturovanou formou a známy byly okruhy otázek. Dále proběhla analýza sekundárních dat - interní materiály společnosti PIM. Proběhlo zúčastněné pozorování na akci Juniorský maraton. A proběhla případová studie, při které byl zkoumán celý Juniorský maraton. Výsledky: V práci je rozebrána a analyzována akce Juniorský maraton a do budoucna práce přináší návrhy na zlepšení. Doporučením se můžou řídit i jiné podobné sportovní běžecké akce. V práci byly zjištěny nedostatky při dodržování pravidel, proto se doporučuje kontrolovat identitu běžců. Dále je navrženo zlepšení doprovodného programu na akci. Posledním zlepšením je návrh na efektivnější oslovování středních škol. Klíčová slova: Běh, střední škola, závod, PIM (Prague International Marathon)
Marketingový mix FC Baník Ostrava a návrhy na jeho zlepšení
Bartošek, Daniel ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix FC Baník Ostrava a návrhy na jeho zlepšení. Cíle: Komplexní zhodnocení současného marketingového mixu fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Na základě syntézy výsledků marketingového výzkumu fanoušků klubu a autorových zkušeností bylo cílem vytvořit návrhy na zlepšení jednotlivých marketingových prvků klubu. Metody: Pro získání podstatných informací bylo využito elektronické dotazování, které bylo zaměřeno na výzkum spokojenosti, názorů a postojů fanoušků. Respondenti se skládali z fanoušků klubu FC Baník Ostrava. Výsledky: Na základě marketingového výzkumu fanoušků klubu byly zjištěny nedostatky v současném marketingovém mixu klubu. Za zásadní nedostatky lze považovat neprofesionální komunikaci klubu a nerespektování názorů fanoušků, kteří jsou svým způsobem zákazníky klubu. Byly vytvořeny návrhy na zlepšení současného marketingového mixu. Klíčová slova: fotbalový klub, marketing, marketingový výzkum, spokojenost fanoušků sportovní marketing.
Marketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORT
Valúch, Viliam ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORT Cíle: Hlavním cílem práce je na základě teoretických východisek, vypracovaných analýz a získaných dat vypracovat strategický marketingový plán společnosti, ve kterém je obsažena klíčová marketingová strategie. Ta má podniku pomoci ke zlepšení jeho marketingové situace a ke zlepšení jeho pozice na trhu. Metody: Praktická část se skládá z různých analýz, které poskytují informace o marketingové situaci podniku. V práci je použita PEST analýza, která reprezentuje analýzu vnějšího makroprostředí. Analýza odvětví se zaměřuje zejména na analýzu konkurenceschopnosti a intenzity konkurence. V této analýze je také použit Porterův model pěti konkurenčních sil. Analýza současné marketingové situace je provedena klasickým marketingovým mixem. Všechny tyto analýz potom tvoří základ pro finální SWOT analýzu, která je finálně zpracována formou plus-minus matice. Cílem této matice je vyvození marketingových strategií pro podnik. Výsledky: Výsledkem práce je zvolení správné marketingové strategie a vyvození návrhů a opatření pro zlepšení fungování podniku. Klíčová slova: marketingová strategie, podnik, situační analýza, SWOT analýza
Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou
Nedvídková, Iva ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou včetně porovnání zjištěných skutečností s teoretickými poznatky. Na základě porovnání je cílem práce navrhnout doporučení pro změny marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou, které by pro ni mohly být přínosné v následujících sezónách. Metody: Stěžejní metodou sběru dat jsou rozhovory vedené osobně a telefonicky s vedením lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou a s jejími zákazníky. Dále je v práci použita SWOT analýza ke zhodnocení vnějších i vnitřních stránek lyžařské školy. Výsledky: Při analýze marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou bylo zjištěno nedostatečné využívání některých částí marketingového mixu, jako jsou například balíčky služeb a programy. Výsledky rozhovorů ukázaly zájem zákazníků o vytvoření balíčků služeb, které by vyžadovaly i rozšíření spolupráce lyžařské školy s dalšími subjekty. Jako nedostatečné se ukázalo i portfolio produktů, materiální vybavení a komunikace lyžařské školy na internetu nebo ve formě propagace na svahu. Nejlépe vyšla v marketingovém mixu...
Marketingový mix AC Sparta Praha futsal a návrhy na jeho zlepšení
Pánek, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix AC Sparta Praha futsal a návrhy na jeho zlepšení Cíle: Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix futsalového týmu AC Sparta Praha a ze získaných informací navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení stávající situace a většímu zájmu ze strany veřejnosti. Metody: V teoretické části byla využita analýza dokumentů. Základní informace o klubu, marketingovém mixu a informace potřebné k provedeným analýzám byly získány pomocí strukturovaného rozhovoru s otevřenými otázkami. Podmínky prostředí klubu byly zjišťovány prostřednictvím vlastního pozorování při mistrovských utkáních "A" mužstva, případovou studií a studiem dokumentů. K analyzování prostředí klubu byla použita PEST analýza a analýza zdrojů. SWOT analýza byla vytvořena za účelem shrnutí všech zjištěných poznatků. Výsledky: Vyhodnocení ukazuje na ztrátový chod klubu AC Sparta Praha futsal a na nedostatky v marketingovém mixu, zejména v oblasti klubových suvenýrů, doprovodného programu a propagační činnosti. Klíčová slova: futsal, rozhovor, sportovní marketing, SWOT analýza
Využití GAP modelu kvality služeb ve FITcentru Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Využití GAP modelu kvality služeb ve FITcentru Chrudim. Cíle: Cílem diplomové práce je prostřednictvím GAP modelu analyzovat příčiny vzniku mezer, které existují mezi jednotlivými stupni interakce v procesu poskytování služeb ve FITcentru Chrudim. Na základě zjištěných výsledků byl zhodnocen stav organizace a byla navrhnuta řešení, jak dosáhnout vyšší kvality poskytovaných služeb a tím i vyšší spokojenosti zákazníků. Metody: Pro výzkum je použit GAP model kvality služeb, neboli model pěti mezer. Jednotlivé mezery byly zkoumány pomocí dotazníkového šetření určeného pro zákazníky i pracovníky fitcentra, polostrukturovaného rozhovoru s majitelem fitcentra a vlastním pozorováním. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí metody klasifikačního kříže, tabulek a grafů. Získané údaje přispěly k identifikaci služeb, které mají být zlepšeny a k nalezení vzniklých mezer v komunikaci mezi zaměstnanci a na základě toho byla stanovena doporučení, jak stávající nedostatky minimalizovat nebo zcela odstranit. Tím se dosáhne vyšší kvality poskytovaných služeb a potěšení ze strany klientů. Klíčová slova: sportovní služba, kvalita služeb, spokojenost zákazníků, GAP model kvality služeb, FITcentrum Chrudim
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim" je ve své konečné podobě velmi důležitým zdrojem informací, rozšiřující marketingový informační systém managementu středně velkého fitness centra v Chrudimi. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s produkty v závislosti na jejich prvotním očekávání. Získané názory, připomínky a kritiky na poskytované služby nám pomohly ke zhodnocení stavu sportovní organizace, na jejímž základě byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav a provoz zkoumané organizace. Pro získání informací o provozu FITcentra Chrudim byl proveden polostrukturovaný rozhovor s majitelem. Výsledky: Marketingový výzkum je jedinečným zdrojem informací, který doposud v organizaci chyběl, a proto vedení fitness centra ztrácelo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých současných, ale i potenciálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí89 - 98  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 PECÍNOVÁ, Marcela Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.