| |
|
Realizace edukační úlohy na experimentální stanici pro modelování torzních kmitů
Bartošek, Daniel ; Hartl, Martin (oponent) ; Vaverka, Michal (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce je zaměřena na realizaci výukových úloh na experimentální stanici pro modelování torzních kmitů. Bylo navrženo a odzkoušeno šest výukových úloh, na kterých si studenti prohloubí znalosti o statických a dynamických vlastnostech rotačních soustav. Ve výuce lze na experimentální stanici využít setrvačné disky, nastavitelný polorotační tlumič a řiditelnou jednotku k buzení torzního kmitání. Navíc se její variabilita zvýšila o novou sadu torzních tyčí. Studenti si vyzkouší měření dynamických charakteristik soustavy a mechanického kmitání na osciloskopu. V rámci této práce byl také vytvořen nový podstavec experimentální stanice, který splňuje všechny provozní požadavky. Výsledkem práce jsou i podklady pro výuku.
|
|
Marketingový mix FC Baník Ostrava a návrhy na jeho zlepšení
Bartošek, Daniel ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix FC Baník Ostrava a návrhy na jeho zlepšení. Cíle: Komplexní zhodnocení současného marketingového mixu fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Na základě syntézy výsledků marketingového výzkumu fanoušků klubu a autorových zkušeností bylo cílem vytvořit návrhy na zlepšení jednotlivých marketingových prvků klubu. Metody: Pro získání podstatných informací bylo využito elektronické dotazování, které bylo zaměřeno na výzkum spokojenosti, názorů a postojů fanoušků. Respondenti se skládali z fanoušků klubu FC Baník Ostrava. Výsledky: Na základě marketingového výzkumu fanoušků klubu byly zjištěny nedostatky v současném marketingovém mixu klubu. Za zásadní nedostatky lze považovat neprofesionální komunikaci klubu a nerespektování názorů fanoušků, kteří jsou svým způsobem zákazníky klubu. Byly vytvořeny návrhy na zlepšení současného marketingového mixu. Klíčová slova: fotbalový klub, marketing, marketingový výzkum, spokojenost fanoušků sportovní marketing.
|
|
Model finančních toků evropských fotbalových klubů
Bartošek, Daniel ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Název: Model finančních toků evropských fotbalových klubů Cíle: Hlavním cílem práce bylo za pomoci nejaktuálnějších zdrojů zmapovat současné finanční toky evropských prvoligových fotbalových klubů prostřednictvím analýzy jejich příjmů, výdajů a hospodářských výsledků. Dílčím cílem bylo vytvoření modelu na základě poznatků z teoretické a výsledkové části, který zachytí nejdůležitější finanční toky mezi fotbalovými kluby a ostatními subjekty. Druhým dílčím cílem byl výpočet úspěšnosti jednotlivých ligových soutěží na základě jejich ekonomických možností. Metody: Pro získání relevantních a aktuálních informací byla využita analýza sekundárních dat. Práce kladla důraz, aby data byla validní a pocházela z důvěryhodných zdrojů. Diplomová práce také uplatnila metodu komparativní analýzy. Získaná sekundární data byla zpracována a poté prezentována ve výsledkové části prostřednictvím grafů a tabulek. Výsledky: Bylo zjištěno, že příjmem, který evropským fotbalovým klubům přinesl nejvíce finančních prostředků, byl příjem z prodeje vysílacích práv. Nicméně výnosy z tohoto zdroje jsou významné jen u určité skupiny nejatraktivnějších lig. Pro mnohem větší množství evropských soutěží se ukázal být důležitější příjem ze sponzoringu, který je klíčový také u českých klubů. Naopak ve výdajové stránce se potvrdilo, že...
|
|
Marketingový mix FC Baník Ostrava a návrhy na jeho zlepšení
Bartošek, Daniel ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix FC Baník Ostrava a návrhy na jeho zlepšení. Cíle: Komplexní zhodnocení současného marketingového mixu fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Na základě syntézy výsledků marketingového výzkumu fanoušků klubu a autorových zkušeností bylo cílem vytvořit návrhy na zlepšení jednotlivých marketingových prvků klubu. Metody: Pro získání podstatných informací bylo využito elektronické dotazování, které bylo zaměřeno na výzkum spokojenosti, názorů a postojů fanoušků. Respondenti se skládali z fanoušků klubu FC Baník Ostrava. Výsledky: Na základě marketingového výzkumu fanoušků klubu byly zjištěny nedostatky v současném marketingovém mixu klubu. Za zásadní nedostatky lze považovat neprofesionální komunikaci klubu a nerespektování názorů fanoušků, kteří jsou svým způsobem zákazníky klubu. Byly vytvořeny návrhy na zlepšení současného marketingového mixu. Klíčová slova: fotbalový klub, marketing, marketingový výzkum, spokojenost fanoušků sportovní marketing.
|
|
Realizace edukační úlohy na experimentální stanici pro modelování torzních kmitů
Bartošek, Daniel ; Hartl, Martin (oponent) ; Vaverka, Michal (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce je zaměřena na realizaci výukových úloh na experimentální stanici pro modelování torzních kmitů. Bylo navrženo a odzkoušeno šest výukových úloh, na kterých si studenti prohloubí znalosti o statických a dynamických vlastnostech rotačních soustav. Ve výuce lze na experimentální stanici využít setrvačné disky, nastavitelný polorotační tlumič a řiditelnou jednotku k buzení torzního kmitání. Navíc se její variabilita zvýšila o novou sadu torzních tyčí. Studenti si vyzkouší měření dynamických charakteristik soustavy a mechanického kmitání na osciloskopu. V rámci této práce byl také vytvořen nový podstavec experimentální stanice, který splňuje všechny provozní požadavky. Výsledkem práce jsou i podklady pro výuku.
|
| |