Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sportovních osobností pro marketingovou komunikaci značky Mr. Sailor
Stehno, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Využití sportovních osobností pro marketingovou komunikaci značky Mr. Sailor Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit koncept pro využití sportovních osobností formou sponzorování značkou Mr. Sailor. Na základě informací o jednotlivých sportovcích získaných během rozhovorů bude sestaven obecný vzor pro sponzorování celebrit. Metody: V této práci byla využita metoda písemného a především ústního dotazování. Pro zhodnocení vztahu výběrového vzorku sportovců ke sponzoringu byla využita metoda hloubkového interview, která dopomohla k získání informací obsáhlejšího charakteru. Po sestavení otázek pro hloubkové interview byla provedena pilotáž na vzorku sportovců zastupující jednotlivé oblasti sportu, ze kterých byli vybráni ideální adepti pro samotnou aplikaci konceptu. Výsledky: Výsledkem celé práce je vytvoření souboru otázek podrobených pilotáži, které budou později náplní hloubkového interview s jednotlivými sportovci. Na základě získaných informací proběhne vytvoření obecné formy sponzorských balíčků sloužících jako nabídka a na druhé straně výčet sponzorových požadavků. Následně budou navrženy způsoby aktivace spolupráce s osobnostmi. V budoucnu je tedy možné aplikovat tyto poznatky pro nastavení spolupráce s budoucími ambasadory značky. Klíčová slova: Mr. Sailor, ambasador, sportovní osobnost
Hodnoceni spokojenosti zakazniku v CELEBRITY BOXING PLACE
Stehno, Jiří ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Hodnocení spokojenosti zákazníků v CELEBRITY BOXING PLACE Cíle: Cílem práce je získat přehled o spektru klientů, vyzjistit nedostatky ve fungování boxerny a v nabízených službách za účelem zlepšení těchto skutečností a rozšíření základny stálých a spokojených klientů. Metody: První metodou bude dotazování formou dotazníku pro současné klienty navštěvující boxernu. Dále proběhne dotazování bývalých klientů formou emailů. Tyto informace budou následně zpracovány, vyhodnoceny a na jejich základně budou navrhnuta doporučení týkající se změn v CELEBRITY BOXING PLACE. Výsledky: Základna věrných klientů je v boxerně veliká a pořád roste, díky kvalitě tréninků, profesionálnímu přístupu a atmosféře. Jsou zde však mezery ve službách a vybavení. Klíčová slova: boxing, bojový sport, spokojenost, dotazník, kvalita služeb

Viz též: podobná jména autorů
1 Stehno, Jaroslav
1 Stehno, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.