Název: Marketingový mix AC Sparta Praha futsal a návrhy na jeho zlepšení
Překlad názvu: AC Sparta Prague futsal marketing mix and proposals for the improvement
Autoři: Pánek, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: futsal; rozhovor; sportovní marketing; SWOT analýza; futsal; interview; sports marketing; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/72711

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-341829


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet