Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 197 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nábor, motivace a rozvoj obchodních zástupců v pojišťovně
Šašek, Roman ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce je rozdělena celkem do tří podstatných částí. V první teoretické části jednak zmiňuje platnou legislativu, která se týká pojišťovacích zprostředkovatelů, a jednak teorii ve způsobu získávání a výběru zaměstnanců. Po teoretické stránce je také řešena motivace a rozvoj zaměstnanců. Druhá část představuje vybranou pojišťovací společnosti a její obchodní činnost za rok 2015. Ve třetí praktické části bakalářská práce shrnuje současný proces náboru ve vybrané společnosti včetně vlastního návrhu doporučení na řešení náboru obchodních zástupců a jejich motivace formou odměňování a rozvoje.
Specifics of the National Mentalities in Company´s Management
Palíková, Paulína ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá specifiky české mentality v liniovém managementu společnosti Česká spořitelna, a.s. V teoretické části jsou definice klíčových slov jako mentalita, národ a kultura, dále je popsán výzkum Geerta Hofstede a jeho výsledky pro Českou republiku a Slovensko. Cílem práce je aplikovat jeho metodiku pro srovnání české a slovenské národní mentality. V závěru práce porovnávám své výsledky s jeho výzkumem.
Podnikatelský plán "Založení řeznictví"
Kvasnička, Kamil ; Fuchs, Jan (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu, jehož předmětem je založení řeznictví s vlastní výrobou. Obsahuje návrhy marketingového a finančního plánu. Cílem je vyhodnotit reálnost plánu v daných podmínkách
Podnikatelský plán " Internetový obchod s luxusními domácími elektrospotřebiči"
Furch, Šimon ; Fuchs, Jan (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření podnikatelského plánu pro založení internetového obchodu s luxusními domácími elektrospotřebiči, jeho zhodnocení a následně doporučení, zda podnikatelský záměr za uvažovaných podmínek realizovat či nikoliv.
Position of Czech fashion brands on the domestic and foreign markets
Štefanisková, Alexandra ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá postavením českých módních značek na domácím a zahraničním trhu. Jejím cílem je pomocí vnější analýzy zkompletovat profily identit vybraných značek a posoudit jejich umístnění na trhu s módou. Práce je členěna do třech kapitol. Teoretická část se zabývá marketingovým pojetím značky, jejím složením a vlastnostmi. Rovněž vymezuje specifika značky v módním průmyslu, různé přístupy k rozvoji její identity a způsoby tvorby positioningu značky jako takové. Výzkumná část je věnována analýze tří vybraných módních značek. Značky jsou volené s ohledem na jejich různorodost z hlediska profilu a přístupu ke komunikaci se spotřebiteli. Praktická část práce vychází z dotazníkového šetření cíleného na českou a slovenskou spotřebitelskou základnu, které zkoumá její nákupní zvyklosti a povědomí o českých módních značkách.
Nákupní chování zahraničních návštěvníků Prahy
Bartošová, Lenka ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice nákupního chování zahraničních návštěvníků Prahy. Na zahraničního návštěvníka je nahlíženo jako na spotřebitele poptávajícího nejen zboží, ale i služby spojené s jeho pobytem v Praze. Hlavní část práce je věnována dotazníkovému šetření, které si kladlo za cíl identifikovat výši a strukturu výdajů zahraničních návštěvníků Prahy.
Marketingová strategie firmy Grena
Kipielová, Anna ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou marketingu a analyzovat marketingovou strategii společnosti Grena, a.s., která nabízí nehořlavé materiály, desky, obkladové panely, vermikulit a kuchyňská dvířka. Teoretická část je zaměřena na podstatu marketingu, marketingové strategie, SWOT analýzu a v neposlední řadě na marketingový výzkum a analýzu konkurence. Další část práce se zabývá společností Grena, a.s. Je zde popsána společnost, její historie, sortiment, který nabízí a její činnost v zahraničí. Práce také analyzuje konkurenci v odvětvích, ve kterých společnost působí. Marketingová analýza této společnosti je provedena z hlediska marketingového mixu 4P. V závěru práce je provedena SWOT analýza. Na základě poznatků ze SWOT analýzy je v práci několik návrhů na nová řešení a vylepšení marketingové strategie společnosti.
Účinnost marketingové komunikace firmy BLAŽEK PRAHA a.s.
Balášová, Michaela ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce (Účinnost marketingové komunikace firmy BLAŽEK PRAHA a.s.) se zabývá marketingovou komunikací společnosti a zjištěním její účinnosti, která byla ověřena pomocí dotazníkového šetření a následným vyhodnocením. Práce je rozdělena do 5 kapitol, na teoretickou část, praktickou část, závěr, použitou literaturu a přílohy. Teoretická část se skládá z 5 hlavních kapitol a praktická ze 4 a dále se dělí na několik podkapitol. V teoretické části jsou přiblíženy základní pojmy týkající se tématu, jako je marketing, marketingová komunikace, marketingové strategie, public relations a značka. V praktické části je nejprve společnost BLAŽEK PRAHA a.s. představena, dále je popsáno její zaměření, marketingová komunikace, a nakonec je ukázáno provedení empirického výzkumu, pomocí kterého jsem zjišťovala, jak je značka zákazníky vnímána. Cílem práce je zjistit, jakými způsoby společnost BLAŽEK PRAHA a.s. se svými zákazníky komunikuje a jak jsou tyto metody účinné.
Cultural standards of the USA
Vojáčková, Zuzana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem diplomové práce je pomocí analýzy kulturních standardů popsat rysy americké kultury, využít je na srovnání se slovenskou kulturou a vytvořit soubor doporučení pro snadnější adaptaci Slováků v USA. Práce je rozdělena na tři části - teoretickou, praktickou a empirickou. V teoretické části definujeme pojmy kultura, kulturní standardy a kulturní dimenze a na jejich základě porovnáváme rysy americké a slovenské kultury. Praktická část se věnuje charakteristice USA - národním symbolem, historii, geografii, náboženství, obyvatelstvu, ekonomice, politickému systému, základním rysem trhu USA, vlivu globalizace a specifikům firemního prostředí USA. Empirická část zkoumá pomocí dotazníkového šetření pohled Slováků na americkou kulturu. Výsledkem práce je manuál, který jsme vytvořili vyhodnocením informací pomocí metod syntézy a porovnávání.
Mezinárodní taneční škola
Sliška, Ondřej ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Gebertová, Lenka (oponent)
Diplomová práce obsahuje návrh podnikatelského plánu na vytvoření letní mezinárodní taneční školy v Praze. Tento projekt je startem pro rozsáhlejší vizi mezinárodní taneční instituce. Práce se opírá o teoretický základ, který je potřebný k vytvoření podnikatelského záměru. Dále se zabývá i analýzou konkurence a analýzou potřeb potenciálních zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 197 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.