Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie firmy Grena
Kipielová, Anna ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s problematikou marketingu a analyzovat marketingovou strategii společnosti Grena, a.s., která nabízí nehořlavé materiály, desky, obkladové panely, vermikulit a kuchyňská dvířka. Teoretická část je zaměřena na podstatu marketingu, marketingové strategie, SWOT analýzu a v neposlední řadě na marketingový výzkum a analýzu konkurence. Další část práce se zabývá společností Grena, a.s. Je zde popsána společnost, její historie, sortiment, který nabízí a její činnost v zahraničí. Práce také analyzuje konkurenci v odvětvích, ve kterých společnost působí. Marketingová analýza této společnosti je provedena z hlediska marketingového mixu 4P. V závěru práce je provedena SWOT analýza. Na základě poznatků ze SWOT analýzy je v práci několik návrhů na nová řešení a vylepšení marketingové strategie společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.