Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Position of Czech fashion brands on the domestic and foreign markets
Štefanisková, Alexandra ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá postavením českých módních značek na domácím a zahraničním trhu. Jejím cílem je pomocí vnější analýzy zkompletovat profily identit vybraných značek a posoudit jejich umístnění na trhu s módou. Práce je členěna do třech kapitol. Teoretická část se zabývá marketingovým pojetím značky, jejím složením a vlastnostmi. Rovněž vymezuje specifika značky v módním průmyslu, různé přístupy k rozvoji její identity a způsoby tvorby positioningu značky jako takové. Výzkumná část je věnována analýze tří vybraných módních značek. Značky jsou volené s ohledem na jejich různorodost z hlediska profilu a přístupu ke komunikaci se spotřebiteli. Praktická část práce vychází z dotazníkového šetření cíleného na českou a slovenskou spotřebitelskou základnu, které zkoumá její nákupní zvyklosti a povědomí o českých módních značkách.

Viz též: podobná jména autorů
1 Štefanisková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.