Název: Marketingová strategie firmy Grena
Překlad názvu: Marketing strategy of Grena
Autoři: Kipielová, Anna ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kuchyňská dvířka; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; nehořlavé materiály; obkladové panely; SWOT analýza; vermikulit; face panels; fire resistant materials; kitchen doors; marketing; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis; vermiculite

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69041

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359016


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet