Název: Účinnost marketingové komunikace firmy BLAŽEK PRAHA a.s.
Překlad názvu: Effectiveness of marketing communications of BLAŽEK PRAHA a.s.
Autoři: Balášová, Michaela ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BLAŽEK PRAHA a.s.; marketingová komunikace; módní značka; BLAŽEK PRAHA a.s.; fashion brand; marketing communications

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69255

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358789


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet