Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 84 záznamů.  začátekpředchozí32 - 41dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změna firemní identity značky DS Automobiles
Palyzová, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Cílem této bakalářské práce na téma "Změna firemní identity značky DS Automobiles" je popsat a analyzovat změnu firemní identity a vyhodnotit dopady této změny na působení společnosti DS Automobiles na českém trhu. V teoretické části se věnuji představení firemní identity jako celku zahrnujícího firemní kulturu a komunikaci, jednotný vizuální styl společnosti a další prvky. V praktické části provádím analýzu změn firemní identity. Součástí práce je také vlastní dotazníkové šetření mezi cílovou skupinou, které se zaměřuje na analýzu vnímaní značky DS Automobiles, povědomí o značce a také o změně firemní identity.
Kulturní podmíněnost filmových vizuálů Walt Disney Animation Studios
Lorańczyk, Laura Katarzyna ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce Kulturní podmíněnost filmových vizuálů Walt Disney Animation Stuidos zkoumá metodou kvantitativní obsahové analýzy propagační změny ve filmových vizuálech společnosti Disney, ke kterým dochází v závislosti na cílovém trhu. Analýza vychází z teoretických kulturních modelů a teorií dělení, včetně dimenzionálního modelu Geerta Hofsteda a teorie Edwarda Halla o rozdělení kultur na základě komunikačního kontextu. Do výzkumů bylo zahrnuto 18 územně rozdílných národních kultur. Sledované časové rozmezí zahrnuje vizuálové mutace k sedmi celovečerním snímkům animačního studia od roku 2014. Sledovány byly rozdíly v četnosti výskytu individualistických/kolektivistických apelů, preferencích maskulinního/feminního zobrazení postav, celkovém obsahu textových informací a v úpravě jazykové stránky. Výsledky naznačily přizpůsobení kulturním hodnotám v rámci první sledované oblasti, podstatný vliv hlavních motivů snímků na celkový počet postav ve vizuálu i na způsob zobrazování hlavních hrdinů. U mužských postav byla pozorována převaha feminního zobrazování, u ženských postav zobrazování feministického. Výskyt textových informací nebyl závislý na kulturních preferencích a jazyková stránka vizuálů využívala nejčastěji lokálního překladu. Některé asijské vizuálové mutace ponechávaly originální název v...
Sekundární metabolity a antimikrobiální účinky neotropických zástupců rodu Hermatomyces
Ježková, Tereza ; Koukol, Ondřej (vedoucí práce) ; Žabka, Martin (oponent)
Druhy rodu Hermatomyces (Pleosporales) se vyskytují jako saprotrofové na dřevě a v opadu v tropických oblastech. Jelikož sekundární metabolity tohoto rodu nebyly doposud zkoumány, zaměřuje se tato práce na jejich výzkum. V této diplomové práci byly ověřeny antifungální vlastnosti rodu Hermatomyces, a to pomocí párovacích pokusů na agarových plotnách a testováním minimálních inhibičních koncentrací extraktů získaných z houbové biomasy. Extrakt jednoho vybraného kmene H. reticulatus CCF 5893 byl separován preparativní metodou HPLC. Vybrané biologicky aktivní frakce byly purifikovány a analýzou nukleární magnetické rezonance a rentgenovou krystalografií byla stanovena chemická struktura separovaných látek. U tohoto druhu byly objeveny dvě sloučeniny: palmarumyciny C2 a C12, které mají antifungální vlastnosti. Dále bylo porovnáno celkem 25 kmenů Hermatomyces na základě produkce sekundárních metabolitů (testováním jejich minimálních inhibičních koncentrací a porovnáním HRMS dat). Unikátní látky produkoval H. megasporus, který také vykazoval nejvyšší antimikrobiální aktivitu ze všech druhů, a je tedy nejvhodnějším druhem pro další studium antimikrobiálních sloučenin tohoto rodu.
Dům na Obilním trhu
Jálová, Kateřina ; Ježková, Tereza (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Obilní trh je v obrazu města Brna nepřehlédnutelným veřejným prostorem. Jeho jižní část však doposud nebyla dokončena a ukrývá v sobě obrovský potenciál pro rozvoj města respektive jeho veřejných institucí. Forma veřejné správy a jejích úřadů čelí dlouhodobě kritice. Příkladů moderních, otevřených, flexibilních a udržitelných veřejných budov je minimum. Společenský diskurz po nich stále silněji volá a architekti na něj musí mít připravenou odpověď.
Dům na Obilním trhu
Čuláková, Michaela ; Ježková, Tereza (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zameriava na návrh budovy moderného transparentného úradu v Brne na Obilnom trhu. Vzhľadom na blízkosť komunitnej záhrady, Špilberku a necelistvosti odboru životného prostredia v Brne bol zvolený Inštitút životného prostredia. Okrem kancelárií budova poskytuje stravovanie,ubytovanie hosťujúcim spolupracovníkom a tiež priestory pre propagáciu úradu a to prednáškový sál a galériu. Svojou hmotou uzatvára južnú časť Obilného trhu a vďaka vertikálnej záhrade na fasáde zapadá do prostredia a prispieva k zlepšeniu mikroklímy.
Obranné mechanismy ega u pacientek s anorexií
Ježková, Tereza ; Hrachovinová, Tamara (vedoucí práce) ; Šivicová, Gabriela (oponent)
Defense Style Questionnaire, který měří tři faktory, tj.zralé, neurotické a mezralé obranné mechanismy, byl vyplněn 44 probankami, pacientkemi s anorexií ve věku od 14 do 30 let, a 121 zdravými ženami ve stejném věkovém rozpětí. Patnácti pacientkám byl zadán také Tematický apercepční test, který ukazuje stupeň vývoje Já a mechanismy obrany. Náš výzkum ukázal, že se náš vzorek anorektických pacientek liší od zdravé populace v užívání neurotických a nezralých obranných mechanismů. Naopka, rozdíl mezi vzorkem pugativních a restriktivních anorektiček shledán nebyl.
Marketing umění : komparativní studie komunikačních aktivit Národní galerie v Praze a Museo del Prado v Madridu v letech 2007-2009
Ježková, Tereza ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Marketing umění : komparativní studie komunikačních aktivit Národní galerie v Praze a Museo Nacional del Prado v Madridu v letech 2007- 2009" pojednává o možnostech marketingu v oblasti umění, konkrétně o marketingu uměleckých galerií. Po definici pojmu marketing umění následuje popis marketingového prostředí, zákazníka a marketingových nástrojů, přičemž je důraz kladen především na možnosti marketingové komunikace. Druhou část přáce tvoří případová studie zaměřená na deskripci a komparaci marketingových aktivit dvou evropských národních galerií - Národní galerie v Praze a Musea Nacional del Prado v Madridu, opět s důrazem hlavně na komunikaci a propagaci.
Poslední hra Thomase Bernharda Náměstí hrdinů a jeji obraz v dobovém rakouském tisku
Marešová, Petra ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Bakalářská práce přinesla analýzu mediálního skandálu kolem uvedení hry Thomase Bernharda Náměstí Hrdinů. Prostřednictvím kvalitativní obsahové analýzy srovnala články vycházející před premiérou a po premiéře této hry ve vybraných dobových rakouských novinách. Na článcích otištěných v periodicích Profil, Salzburger Nachrichten a Neue Kronen Zeitung jsme ukázali, jak média vyvolávají skandály a rozvíjejí techniku skandalizace, pracují se stereotypy, ovlivňují veřejné mínění či reflektují sebe navzájem. Podrobně jsme se věnovali také několika pojmům, jež se postupně staly součástí mediálního i společenského diskurzu. V prvé řadě jde o floskuli "Freiheit der Kunst", tedy "svobodu umění", dále pak o označení autora dobovým termínem "Nestbeschmutzer" a režiséra dehonestujícími výrazy "Piefke" a "Schuft". Počet článků, které byly zveřejněny po premiéře inscenace Náměstí Hrdinů, byl nepoměrně nižší než množství příspěvků vydaných před prvním uvedením hry. Skandálnost Bernhardova dramatu i pozdější premiéry se snažily přiživovat bulvární Neue Kronen Zeitung, naopak seriózní Profil a Salzburger Nachrichten přinášely literárně-vědní analýzy a poté divadelní kritiky. V práci byl také načrtnut tehdejší politický a kulturní kontext v Rakousku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 84 záznamů.   začátekpředchozí32 - 41dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.