National Repository of Grey Literature 419 records found  beginprevious410 - 419  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Making a methodology for creating multimedia teaching applications
Bourek, Josef ; Šedivá, Zuzana (advisor) ; Benáčanová, Helena (referee)
The aim of this thesis is to pass on the specific view on problems of multimedia and e-learning in teaching including making a methodology for creating multimedia teaching application. The methodology will make the work of creating multimedia teaching application easier for the creators (especially teachers). As a component of this thesis is a detailed description of functionality of software Camtasia Studio. This software offers sufficient quantity of functions for creating the multimedia data. This software was used in creating a few sample multimedia applications. This created multimedia applications were tested by students and succeeded. The thesis is concentrated on all teachers and offers them a chance for better teaching. It is not limited for teachers, it also can be used by other people. There are also mentioned problems of compression, codecs and formats, which are related to the subject of this thesis. There is also mentioned a topic concerned with communication, because it is considered as a part of teaching.
Python programming language and the effectiveness of its inclusion in the teaching
Vitásek, Tomáš ; Pecinovský, Rudolf (advisor) ; Pavlíček, Luboš (referee)
The goal of the first part of this work is to summarize the basics of the Python programming language. Show how to create programs in Python, what are the modules, the basic data types, syntax and the possibility of approach to language. The second part will address the description of the initial programming courses, their objectives and what benefits it brings to teaching Python. Finally, then look at the (in)dependence on the Python platform for running and how to get from Python to another frequently used programming languages.
Analysis of MS Dynamics AX and its teaching at University of Economics.
Zimák, Tomáš ; Pour, Jan (advisor) ; Palyza, Tomáš (referee)
The main goal of this work is to create a guidebook for purposes of the business information systems 1 course taught on University of economics at Prague. The guidebook firstly briefly describes MS Dynamics AX 2009 as a whole and each module of the system is described more closely afterwards. Inseparable part of this work are created training scenarios, which will provide students possibility to verify their knowledge. Another goal of this work is configured environment MS Dynamics AX 2009 for school purpose, handed together with this work in form of data. Knowledge from my profession will help me to achieve all goals described above. Passing the intended course is a good support for the right aiming of my bachelor's work. The contribution of this work is creating a guidebook, which will help to improve the quality of the business information systems 1 course. The guidebook will provide a good base information source for using MS Dynamics AX 2009. Undoubtable benefit is MS Dynamics AX 2009 environment configured for purpose of university of economics at Prague.
Psychologické a sociální aspekty v přípravě českých diplomatů
Hromadová, Alexandra ; Peterková, Jana (advisor) ; Sladký, Pavel (referee)
Práce se zabývá problematikou vzdělávání českých diplomatů se zaměřením na rozvoj sociální a psychické připravenosti. Popisuje pracovní náplň diplomatické profese, analyzuje žádoucí kvality diplomata a předkládá vhodné metody k jejich výcviku a rozvoji. Dále hodnotí vzdělávací systém a výuku Diplomatické akademie MZV ČR a doporučuje řešení zjištěných nedostatků. Výsledek práce přináší možnost praktického využití ze strany Diplomatické akademie MZV ČR.
Analysis of information science education at universities in the Czech Republic
Filip, Alexandr ; Šedivá, Zuzana (advisor) ; Pour, Jan (referee)
Práce se zabývá analýzou výuky základních kurzů informatiky na vysokých školách v ČR. Předmětem porovnání je 20 vysokých škol ekonomického zaměření. Práce nejprve vymezuje pojem ?Informatická gramotnost? a uvádí požadavky, které jsou kladeny na informaticky gramotného člověka. Poté toto vymezení rozšiřuje na studenty vysoké školy a požadavky, které jsou na tuto specifickou skupinu kladeny vzhledem k náročnějšímu studiu a budoucímu uplatnění v praxi. Vzniká tak pojem ?Vysokoškolská informatická gramotnost?. V analytické části jsou popsány a hodnoceny jednotlivé kurzy z hlediska stupně naplnění předem definovaných úrovní gramotnosti a to vzhledem k obsahu, intenzitě vyučování, zpusobu zakončení, využití e-learningu a vyučování aplikací podnikové a obchodní informatiky. Závěr obsahuje shrnutí hodnocení a formulaci doporučení pro zlepšení úrovně výuky.
Nástroje a možnosti komunikace a jejich využití v pedagogice
Vlasatý, Petr ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Komunikace je základním prostředkem k předávání informací a tedy i pedagodické činnosti. Úspěšnost výuky závisí na vhodném způsobu komunikace a její kvalitě. Srozumitelnost výuky a pochopení přednášeného tématu může významně ovlivnit použití vhodné prezentační techniky. Při práci s touto technikou je nutný její správný výběr i vhodné začlenění ve výuce, stejně jako předchozí příprava podkladů a zvážení všech důležitých vlastností prostředí, kde bude výuka probíhat.
Usage of information and communication technologies in the process of education
Rusko, Miroslav ; Střížová, Vlasta (advisor) ; Jankó, Gabriel (referee)
Táto diplomová práca ponúka čitateľovi ucelený pohľad do sveta vzdávania s využívaním najmodernejších technológií a moderných komunikačných zariadení. Vysvetľuje využiteľnosť dištančného vzdelávania v modernej dobe a poukazuje na jeho výhody a nevýhody. Popisuje jednotlivé systémy pre riadenie výuky (takzvané LMS) a jednotlivo ich rozoberá v analýze. Nezabúda ani na preskúmanie situácie v oblasti LMS v Českej Republike. Nakoniec predkladá kompletnú analýzu stávajúceho LMS systému spoločnosti Telefónica O2 Czech Repubic.
Institucionální a právní rámec celoživotního učení
Slezáková, Pavlína ; Vostrovská, Zdenka (advisor) ; Krebs, Vojtěch (referee)
Diplomová práce se zabývá problematikou uplatňování konceptu celoživotního učení jako priority vzdělávací politiky a rozvoje lidských zdrojů v podmínkách České republiky, s důrazem na oblast dalšího vzdělávání. Úvodní kapitoly práce se zaměřují na definiční a teoretické vymezení problematiky s poukázáním na souvislosti, které staví celoživotní učení do popředí zájmu mezinárodních organizací i vlád jednotlivých zemí. Stěžejní částí práce je kapitola čtvrtá, zabývající se legislativním a institucionálním zabezpečením celoživotního učení v České republice. Největší pozornost je věnována analýze nejnovějších aktivit vedoucích k naplňování principu celoživotního učení ? jedná se především o vznik Strategie celoživotního učení ČR, přijetí zákona o uznávání výsledků dalšího vzdělávání, s ním spojený projekt Národní soustava kvalifikací atd. Poslední část práce je zaměřena na podporu celoživotního učení ze strany Evropské unie ve formě významné finanční spoluúčasti na projektech ČR v oblasti vzdělávání.
E-learning solutions in MOODLE
Zakál, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (advisor) ; Plecháč, Jan (referee)
Práce pojednává o e-learningovém řešení postaveném na klíč se zaměřením na výuku cizích jazyků. V úvodních pasážích je ve stručnosti probrána problematika e-learningu se zaměřením na popis klíčových standardů (SCORM) a používaných nástrojů (LMS). Dále je do detailů rozebrán opensourcový LMS MOODLE. Následující kapitoly se zabývají tvorbou výukového obsahu. Tato část práce je postavena na popisu systému, který se využívá v praxi ve společnosti LANGMaster. Závěrečné kapitoly pak na případové studii demonstrují, jak lze celé řešení na klíč postavit. Vše je předvedeno na hypotetické poptávce podniku po řešení na klíč.

National Repository of Grey Literature : 419 records found   beginprevious410 - 419  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.