Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Elementární funkce a definiční obor
Vitásek, Tomáš ; Pilous, Derek (vedoucí práce) ; Jančařík, Antonín (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je ukázat studentům učitelství matematiky a uči- telům matematiky vztah mezi elementárními funkcemi a jejich definičním oborem a metody návrhu úloh na hledání definičného oboru. V kapitole "Zobrazení se snažím definovat a vysvětlit pojmy, které úzce souvisí s ele- mentárními funkcemi a definičními obory, které využívám v dalších částech. Stěžejními kapitolami jsou "Definiční obory elementárních funkcí a "Ná- vrhy úloh . V první z těchto kapitol podrobně vysvětluji algoritmus řešení úloh na hledání definičního oboru elementární funkce a diskutuji, jak vy- padají definiční obory různých elementárních funkcí. V druhé z nich potom k daným množinám navrhuji funkce takové, aby daná množina byla jejich definičním oborem. Snahou je navrhovat tyto funkce tak, aby úloha na nale- zení definičního oboru byla řešitelná maturanty z matematiky na gymnáziích. Klíčová slova: elementární funkce, definiční obor, skládání funkcí
Inverze elementárních funkcí
Vitásek, Tomáš ; Pilous, Derek (vedoucí práce) ; Kvasz, Ladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je ukázat studentům učitelství matematiky a učite- lům matematiky vztah mezi elementárními funkcemi a inverzními funkcemi k nim, ukázat postup při hledání inverzní funkce k elementární funkci a uká- zat možné postupy při návrhu úloh na hledání inverzní funkce. V kapitole "Zobrazení definuji a vysvětluji pojmy, které úzce souvisí s elementárními funkcemi a inverzními funkcemi, které jsou využívány v dalších částech. Dále diskutuji základní vlastnosti inverzních funkcí. V kapitole "Inverzní funkce k elementárním funkcím diskutuji invertibilitu elementárních funkcí a po- pisuji postup řešení úloh na hledání inverzní funkce k elementární funkci. V kapitole "Návrhy úloh poté s využitím předchozích poznatků ukazuji po- stup při návrhu úlohy žádané obtížnosti. Klíčová slova: elementární funkce, invertibilní funkce, inverzní funkce.
Vztah žáků střední pedagogické školy k biologickému učivu
Vitásek, Tomáš ; Pavlasová, Lenka (vedoucí práce) ; Skýbová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vztahem žáků středních pedagogických škol k předmětu biologie a jeho jednotlivým oblastem. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část mapuje výuku biologie na středních pedagogických školách podle Rámcového vzdělávacího programu pro obory předškolní a mimoškolní pedagogika a pedagogické lyceum a podle školních vzdělávacích programů škol zapojených do výzkumu. Dále potom biologické vzdělávání podle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a školních vzdělávacích programů mateřských škol, školních vzdělávacích programů zájmového vzdělávání a dalších dokumentů vymezujících vzdělávání v mateřských školách, školních družinách a mimoškolních zařízeních. Praktická část se zabývá vztahem žáků středních pedagogických škol k biologii. K tomu je použit dotazník, ve kterém žáci hodnotí svůj vztah a připravenost v rámci oboru do praxe, jednak pro biologii jako celek, jednak pro její jednotlivé oblasti. Klíčová slova: žáci, kurikulum, oblíbenost biologie, připravenost do praxe
Vztah žáků střední pedagogické školy k biologickému učivu
Vitásek, Tomáš ; Pavlasová, Lenka (vedoucí práce) ; Skýbová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vztahem žáků středních pedagogických škol k předmětu biologie a jeho jednotlivým oblastem. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část mapuje výuku biologie na středních pedagogických školách podle Rámcového vzdělávacího programu pro obory předškolní a mimoškolní pedagogika a pedagogické lyceum a podle školních vzdělávacích programů škol zapojených do výzkumu. Dále potom biologické vzdělávání podle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a školních vzdělávacích programů mateřských škol, školních vzdělávacích programů zájmového vzdělávání a dalších dokumentů vymezujících vzdělávání v mateřských školách, školních družinách a mimoškolních zařízeních. Praktická část se zabývá vztahem žáků středních pedagogických škol k biologii. K tomu je použit dotazník, ve kterém žáci hodnotí svůj vztah a připravenost v rámci oboru do praxe, jednak pro biologii jako celek, jednak pro její jednotlivé oblasti. Klíčová slova: žáci, kurikulum, oblíbenost biologie, připravenost do praxe
Inverze elementárních funkcí
Vitásek, Tomáš ; Pilous, Derek (vedoucí práce) ; Kvasz, Ladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je ukázat studentům učitelství matematiky a učite- lům matematiky vztah mezi elementárními funkcemi a inverzními funkcemi k nim, ukázat postup při hledání inverzní funkce k elementární funkci a uká- zat možné postupy při návrhu úloh na hledání inverzní funkce. V kapitole "Zobrazení definuji a vysvětluji pojmy, které úzce souvisí s elementárními funkcemi a inverzními funkcemi, které jsou využívány v dalších částech. Dále diskutuji základní vlastnosti inverzních funkcí. V kapitole "Inverzní funkce k elementárním funkcím diskutuji invertibilitu elementárních funkcí a po- pisuji postup řešení úloh na hledání inverzní funkce k elementární funkci. V kapitole "Návrhy úloh poté s využitím předchozích poznatků ukazuji po- stup při návrhu úlohy žádané obtížnosti. Klíčová slova: elementární funkce, invertibilní funkce, inverzní funkce.
Elementární funkce a definiční obor
Vitásek, Tomáš ; Pilous, Derek (vedoucí práce) ; Jančařík, Antonín (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je ukázat studentům učitelství matematiky a uči- telům matematiky vztah mezi elementárními funkcemi a jejich definičním oborem a metody návrhu úloh na hledání definičného oboru. V kapitole "Zobrazení se snažím definovat a vysvětlit pojmy, které úzce souvisí s ele- mentárními funkcemi a definičními obory, které využívám v dalších částech. Stěžejními kapitolami jsou "Definiční obory elementárních funkcí a "Ná- vrhy úloh . V první z těchto kapitol podrobně vysvětluji algoritmus řešení úloh na hledání definičního oboru elementární funkce a diskutuji, jak vy- padají definiční obory různých elementárních funkcí. V druhé z nich potom k daným množinám navrhuji funkce takové, aby daná množina byla jejich definičním oborem. Snahou je navrhovat tyto funkce tak, aby úloha na nale- zení definičního oboru byla řešitelná maturanty z matematiky na gymnáziích. Klíčová slova: elementární funkce, definiční obor, skládání funkcí
Účetní, daňové a rozpočtové souvislosti u dlouhodobého majetku územních příspěvkových organizací
Hohlová, Markéta ; Svoboda, Michal (vedoucí práce) ; Vitásek, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá účetními, daňovými a rozpočtovými souvislostmi dlouhodobého majetku u příspěvkových organizací územních samosprávných celků. Práce je zaměřena především na analýzu rozdílů z účetního, daňového a rozpočtového hlediska, které nastávají u dlouhodobého majetku. Konkrétně je rozebrána charakteristika dlouhodobého majetku, pořízení, technické zhodnocení, odpisování a vyřazení. Stručně jsou zde uvedeny informace o povinnosti vedení účetnictví, sestavování účetní závěrky a výpočtu daně z příjmů právnických osob. Text dále přibližuje vztah mezi zřizovatelem a jeho zřízenou příspěvkovou organizací. Praktická část je prováděna na konkrétní příspěvkové organizaci Muzeum regionu Valašsko. Je zde stručně popsán rozpočtový proces.
Využití social CRM v podnicích
Vitásek, Tomáš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Balada, Jakub (oponent)
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl analyzovat současných stav používání systémů pro řízení vztahů se zákazníky v malých a středních podnicích situovaných na území České republiky. Druhým hlavním cílem je pak -- na základě historického vývoje podnikových informačních systémů -- charakterizovat a popsat změny přístupu od klasického CRM k Social CRM a užití sociálních sítí jako nového kanálu a prostoru pro podnikání. Na základě teoretické části pak bude zpracován dotazník, jenž v šetření bude předložen společnostem z oboru informatiky a výpočetní techniky. Výsledky analýzy tohoto dotazníkového šetření pak poslouží jako základ pro určení směru, kterým se současné CRM a jeho propojení se sociálními sítěmi ubírá. Dále budou v této diplomové práci rozebrány základní vlastnosti podnikových stránek na sociální síti Facebook a to, jak jednoduché je vytvořit takovýto profil.
Programovací jazyk Python a účelnost jeho zařazení do výuky
Vitásek, Tomáš ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Cílem první části této bakalářské práce je shrnout základy programovacího jazyka Python. Ukázat jak programy v Pythonu vytvářet, co jsou moduly, základní datové typy, syntaxi a možnosti přístupu k jazyku. V druhé části se pak budeme zabývat popisem úvodních kurzů programování, jejich cíly a jaké výhody Python do výuky přináší. V neposlední řadě se pak podíváme na (ne)závislost Pythonu na platformě, na které běží, a jakým způsobem se dostaneme od Pythonu k jiným často používaným programovacím jazykům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.