National Repository of Grey Literature 8 records found  Search took 0.01 seconds. 
Expansion of Czech Online Store with Professional and Garden Tools into the German e-commerce Market
Hlavenková, Andrea ; Schüller, David (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor)
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda je německý trh vhodnou volbou pro expanzi českého internetového obchodu, který prodává profesionální, hobby, zahradní nářadí a související produkty. V této práci budou blíže zkoumána specifika německého trhu, stav elektronického obchodování a zda je společnost finančně a provozně připravena na tak složitý proces. Po zodpovězení výzkumné otázky bude vypracován příslušný návrh v podobě plánu expanze, který bude zahrnovat všechny nezbytné aspekty včetně vstupu na trh, právních aspektů, marketingu, odhadu nákladů a časového harmonogramu realizace.
Expansion Plan for a B2B SaaS Company into New English-Speaking Markets
Yesilkutuk, Emre ; Zich, Robert (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor)
Tato diplomová práce si klade za cíl zhodnotit proveditelnost expanze americké B2B SaaS společnosti, která nabízí systémy pro správu skladů, do anglicky mluvících trhů, se zvláštním zaměřením na kanadský trh. Studie posoudí, zda je společnost jak finančně, tak operativně připravena na tak komplexní expanzní úsilí. Práce na výzkumnou otázku odpoví vypracováním podrobné expanzní strategie, která zahrnuje způsoby vstupu na trh, marketingové přístupy, analýzu nákladů a plánování rozpočtu pro vstup na trh.
The Company's Entry Into Foreign Markets
Kovačech, Ján ; Chlebovský, Vít (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor)
Diplomová práce se zaměřuje na vybranou společnost a její záměr vstoupit na zahraniční trh. Primárním cílem bylo posoudit připravenost společnosti a následně navrhnout strategii pro vstup na zahraniční trh. Teoretický rámec zahrnuje témata jako internacionalizace, strategická analýza a hodnocení rizik. Druhá část analyzuje společnost a profil cizí země, podložená primárním a sekundárním výzkumem trhu, pro posouzení připravenosti společnosti k expanzi. Třetí část představuje návrh vstupu na zahraniční trh spolu s hodnocením rizik.
Market expansion of a Virtual Reality business into United Kingdom
Křivánek, Stanislav ; Schüller, David (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Tato diplomová práce se zabývá kritickou analýzou možností dané společnosti rozšíření na zahraniční trh – do Velké Británie. Hlavním cílem je tedy zjistit, jestli je toto rozšíření proveditelné a jestli může společnosti eventuelně generovat zisk. V teoretické části práce jsou shrnuty informace nezbytné k provedení dalších částí práce – analytické a praktické. Analytická část obsahuje analýzu Velké Británie jako potenciálního trhu a analýzu společnosti samotné. V praktické části je rozebrán souhrn aktivit, které společnost musí podstoupit, aby mohla úspěšně expandovat.
E-commerce Expansion Management
Sojka, David ; Pfeifer, Marcel Rolf (referee) ; Putnová, Anna (advisor)
This master thesis pursues a business model of an online store's international expansion in Europe. According to theoretical backgrounds, it evaluates the state of currently used methods of today's expansion strategy. Further, a management plan for systematic expansion is being proposed along with risk mitigations, stabilization of current international operations, and a proposal of a technological-information solution for data science.
E-commerce Expansion Management
Sojka, David ; Pfeifer, Marcel Rolf (referee) ; Putnová, Anna (advisor)
This master thesis pursues a business model of an online store's international expansion in Europe. According to theoretical backgrounds, it evaluates the state of currently used methods of today's expansion strategy. Further, a management plan for systematic expansion is being proposed along with risk mitigations, stabilization of current international operations, and a proposal of a technological-information solution for data science.
Market expansion of a Virtual Reality business into United Kingdom
Křivánek, Stanislav ; Schüller, David (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Tato diplomová práce se zabývá kritickou analýzou možností dané společnosti rozšíření na zahraniční trh – do Velké Británie. Hlavním cílem je tedy zjistit, jestli je toto rozšíření proveditelné a jestli může společnosti eventuelně generovat zisk. V teoretické části práce jsou shrnuty informace nezbytné k provedení dalších částí práce – analytické a praktické. Analytická část obsahuje analýzu Velké Británie jako potenciálního trhu a analýzu společnosti samotné. V praktické části je rozebrán souhrn aktivit, které společnost musí podstoupit, aby mohla úspěšně expandovat.
The entry of the Czech company to the German market via e-shop
Drahota, Jiří ; Kučera, Dušan (advisor) ; Barton, Monika (referee)
This master thesis concentrates especially on practical aspects of entrance of a specific Czech company to the German market through e-commerce. Therefore the thesis affects the whole process from the primary situation analysis prior to entering the market, through entrance strategy making process, partial marketing and financial strategies assembly, logistic and financial partners selection, concluded by launching the e-shop itself and processes of the strategic success factors evaluation. The first objective of this thesis is to create a strategy plan of entrance to the German market through e-shop. The second objective is to map the key aspects of the international expansion of the Czech company via e-shop concerning the environment in Germany.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.