National Repository of Grey Literature 4,859 records found  beginprevious4849 - 4858next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Podnikatelský záměr ve stavebnictví
Dunajová, Marie Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Šelová, Pavlína (referee)
Podnikatelský záměr ve stavebnictví, jehož cílem je rozšíření analýzy okolí a návrh záměru podložený ekonomickými daty. Prakticky realizováno na stávající firmu, přičemž teoreticko-metodologická část zahrnuje podnikatelský plán včetně jeho částí a aplikační část zahrnuje aplikaci poznatků z teoreticko-metodologické části do reálného záměru.
Využití marketingu v řízení města
Valentovičová, Jana ; Wokoun, René (advisor) ; Kadeřábková, Jaroslava (referee)
Táto práca sa zaoberá marketingom miest, jeho nástrojmi, budovaním image mesta a nástrojom komunikačného mixu public relations. Cieľom mojej práce je poukázať na zavádzanie marketingu v riadení miest v Českej republike a na Slovensku. Práca je podložená príkladmi rôznych miest, ktoré v riadení marketingu v anglických mestách Reading a Torbay.
Marketing neziskových organizací
Dlasková, Martina ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Pavlasová, Lenka (referee)
Jedná se o problematiku fungování neziskového sektoru a hledání způsobů zvýšení povědomí a důvěryhodnosti ze strany obchodních partnerů a veřejnosti. Zabývá se oblastí legislativy neziskového sektoru. Řeší problémy NNO prostřednictvím spolupráce neziskového sektoru se sektorem ziskovým především skrze moderní prvky marketingu. Navrhuje způsob zlepšení postavení a posílení pozice v neziskovém sektoru vybrané neziskové organizace prostřednictvím spolupráce s komerční firmou. Kapitoly se zabývají specifiky a subjekty neziskového sektoru, postihují právní úpravu fungování a možnosti získávání finančních prostředků.V další kapitole se zabývá marketingem neziskových organizací a rozdíly mezi marketingem v rámci ziskového sektoru. Čtvrtá kapitola srovnává český neziskový sektor s vybranými evropskými zeměmi. Předposlední část představuje nový prvek marketingu ? sociální marketing a hodnotí přínosy a dává návod, jakým způsobem sociální marketing realizovat. Presentuje příklady sociálního marketingu českých firem. Poslední kapitola popisuje neziskovou organizace Máme otevřeno? o.s. z pohledu marketingových aktivit.
Culture elements in Marketing
Hábltová, Lenka Bc. ; Koudelka, Jan (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.
Trendy ve vývoji rozhlasu jako komunikačního média
Medek, Tomáš ; Koudelka, Jan (advisor) ; Konvalina, Miroslav (referee)
Práce charakterizuje podstatné trendy, které se na rozhlasovém trhu v poslední letech vyvinuly. Postihuje jejich význam jednak pro možnosti marketingové komunikace, jednak pro možnosti daného média coby specifického produktu. Důraz klade na trendy ve vývoji rozhlasové reklamy, trendy v digitálním vysílání a pozici rozhlasu v mediálním mixu. Práce se zabývá klesající poslechovostí rozhlasu, fragmentací trhu, možnostmi digitálního vysílání nebo narůstajícím vlivem satelitního rozhlasu v USA. Zvláštní kapitoly jsou věnovány internetovému vysílání a podcastingu. Většina získaných dat pochází z amerických lokálních rozhlasových trhů.
Značková strategie globálních ropných společností: srovnání ExxonMobil, BP a Shell
Houštecký, Petr ; Bílková, Jana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Práce srovnává značkovou strategii společností ExxonMobil, BP a Shell. Důraz je kladen na otázky ekologičnosti a alternativních zdrojů energie.
Marketing destinace cestovního ruchu Třebíč
Navrkalová, Iva ; Jakubíková, Dagmar (advisor) ; Heřman, Pavel (referee)
Práce se zabývá marketingem cestovního ruchu ve městě (destinaci). Teoretická část se zabývá marketingem měst a obcí a marketingem destinací CR. Praktická část obsahuje zpracovanou prostorovou analýzu a SWOT analýzu dané destinace. Kromě jiných je v příloze obsaženo vyhodnocení výzkumu návštěvnosti města, kraje a ČR.
Czech Retail Chain's Competitive Position Development
Häuser, Vít ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Analýza konkurenční pozice Jednoty Opava s.d. za pomoci sekundárních dat a nástroje analýzy SWOT. Identifikace tržních výzev a mezer, provedení zákaznického výzkumu trhu za účelem nalezení slabých míst v marketingovém mixu firmu. Segmentace zákaznických skupin. Porovnání s konkurencí.
Obchodní využití internetu a intranetu na příkladu konkrétní firmy
Kašpar, Ondřej ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Slaba, Jiří (referee)
Práce se zabývá analýzou situace vybrané firmy z oboru servisu výpočetní techniky. Rozebírá možnosti, které firma má v oblasti marketingu zejména při jeho plánování a tvorbě komunikačního mixu. Věnuje se přínosům plynoucím z využití intranetu s tím spojenými náklady a v neposlední řadě hodnotí možnosti využití internetu k podpoře obchodních aktivit.
Corporate Culture in Inspekta PLC
Kleckerová, Lucie ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Mišovská, Soňa (referee)
Práce se věnuje zmapování firemní kultury ve společnosti Inspekta a.s. Úvod práce se zabývá teoretickým rozborem pojmu firemní kultura z několika hledisek. Hlavní část práce se věnuje samotné kultuře ve společnosti Inspekta, která v době sepisování práce procházela fúzí s nadnárodní společností Bureau Veritas. To umožnilo srovnat firemní kulturu v původně české společnosti se společností s tradicí pocházející z Francie.

National Repository of Grey Literature : 4,859 records found   beginprevious4849 - 4858next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.