Original title: Značková strategie globálních ropných společností: srovnání ExxonMobil, BP a Shell
Authors: Houštecký, Petr ; Bílková, Jana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce srovnává značkovou strategii společností ExxonMobil, BP a Shell. Důraz je kladen na otázky ekologičnosti a alternativních zdrojů energie.
Keywords: komunikace; marketing; reputace; ropa; značková strategie; životní prostředí

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/916

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-524


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share