Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34,294 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.81 vteřin. 

Conductivity of carbon materials for alternative energy sources
Tichý, J. ; Novák, V. ; Barath, Peter
Object of this work was prepared electrodes with carbon materials and investigate their electrical properties.

Řízení lidí v multikulturním prostředí
Moryc, Katarzyna Małgorzata ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vávra, Radovan (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo definovat a analyzovat klíčové aspekty manažerské práce v multikulturním prostředí, v jednom z útvarů centra sdílených služeb, nadnárodní společnost se sídlem v Praze v České republice. Další cílem práce bylo definovat základní kompetence úspěšného manažera, který řídí výkon zaměstnanců v multikulturním oddělení, a poskytuje doporučení pro zlepšení výkonnosti managementu v klíčových aspektech manažerské práce, jako je komunikace, motivace, řízení výkonu a multikulturní vedení. Tvrdí se, že přítomnost interkurentních interakcí mezi vedoucími oddělení a jejich podřízenými, má dopad na efektivitu manažerské výkonnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část práce zkoumá teoretické koncepty týkající se kultury, komunikace, motivace a vedení ve vztahu k multikulturním specifikům daného prostředí. Ve druhé části,jsou prezentovány použité výzkumné metody, je prezentovány provedena analýza výzkum a jeho výsledky. Dále v praktické části jsou definovávané doporučení navazující na analyzované aspekty manažerské práce, kterých zavedení by vedlo k vyšší efektivitu manažerské výkonnosti a dál k celkové výkonnosti oddělení.

Hodnocení a motivace ve veřejné správě
Vašíčková, Natálie ; Mitwallyová, Helena (vedoucí práce) ; Vláčil, Jan (oponent)
Tématem bakalářské práce je hodnocení a motivace ve veřejné správě. Práce popisuje nejprve v obecné rovině hodnocení a motivaci zaměstnanců, poté jsou uvedena specifika platná pro veřejnou správu. V praktické části je věnována pozornost systémům hodnocení a motivace ve vybraných institucích veřejné správy. Cílem praktické části je zhodnotit tyto systémy, podat možná doporučení a zjistit, zda jsou jejich součástí moderní manažerské metody, jako jsou hodnotící rozhovory, kompetenční modely a pravidelný systém hodnocení zaměstnanců jako takový. Výzkumnou metodou byly zvoleny rozhovory s personalisty vybraných institucí veřejné správy. Dále bylo čerpáno z podkladů, které měly tyto instituce zpracované. Všechny instituce státní správy se řídí zákonem č. 234/2014 Sb. o státní službě, který hodnocení státních zaměstnanců zakotvuje. Jde však o to, zda je hodnocení zaměstnanců prováděno formálně, či jsou naopak používány další hodnotící nástroje nad rámec zákona, jako jsou např. kompetenční modely. Pro úředníky územně samosprávných celků platí zákon č. 312/2002 Sb., který výslovně hodnocení zaměstnanců neupravuje, přesto v řadě krajských i obecních úřadů k hodnocení zaměstnanců dochází. Z výsledků výzkumného šetření vyplynulo, že moderní manažerské metody se ve veřejné správě uplatňují a systémy hodnocení nemají výrazné nedostatky.

Tvorba videotutoriálů pro výuku na VŠE
Zeman, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kupec, Michael (oponent)
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s novými možnostmi výuky za pomocí informačních technologií a jejich názornou aplikaci při tvorbě výukových materiálů. Hlavním výstupem této bakalářské práce jsou videotutoriály, které slouží k podpoře výuky předmětu 4IT110 Užití MS Excelu v podnikové praxi na Vysoké škole ekonomické v Praze, ale užitečné mohou být také studentům dalších oborů. Tvorba tutoriálů je v mé práci řešena od samotného počátku, a to stanovením metodiky, vytvořením vzorových příkladů až po následné testování tutoriálů studenty a optimalizací videí dle jejich reakcí a připomínek.

Webová aplikace pro e-learning češtiny
Lam Van, Duyet ; Vodňanský, Daniel (vedoucí práce) ; Zumr, Jiří (oponent)
Neznalost českého jazyka znamená pro cizince žijící v České republice vážný problém. Čeština jim má sloužit ke komunikaci, při podnikání, studiu, ale pro některé je také nutnou podmínkou pro získání trvalého pobytu. Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace webové aplikace, která má sloužit jako zdroj učení českého jazyka pro cizince. Pro dosažení tohoto cíle je nejprve provedena analýza již existujících řešení pro e-learning češtiny. Na jejím základě je proveden návrh webové aplikace, uživatelského rozhraní a také struktury databázového modelu. Po návrhu aplikace následuje její vývoj, při němž je použita klient/server architektura a vybrané webové technologie, a to především Laravel Framework, jQuery a databázový systém MySQL. Výstupem práce je přehledná webová aplikace, která poskytuje uživatelům majícím potřebu se zlepšit v českém jazyce přístup k naukovým lekcím, návodům a cvičením, kde si můžou otestovat své znalosti a podle toho zjistit svoji jazykovou úroveň.

Analýza komunikační strategie společnosti Red Bull ČR
Syrovátková, Anežka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Homolka, Pavel (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na analýzu komunikační strategie společnosti Red Bull Česká republika s.r.o., a to konkrétně na reklamu, komunikaci na místě prodeje, public relations a mediální komunikaci, opinion leaders program, event marketing a digitální komunikaci. Vycházela jsem z globální komunikační strategie, kterou reprezentuje Red Bull Media House a zkoumala jsem, jakým způsobem je tato strategie implementována na lokální úrovni. Pro tuto analýzu bylo také nezbytné analzyovat trh energetických nápojů v České republice, jak si stojí v rámci kategorie nealkoholických nápojů a jakou pozici na něm zaujímá Red Bull. Na základě těchto analýz jsem zhodnotila pozitiva, negativa a doporučila možná zlepšení.

Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Nykodýmová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pospíchal, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je čtenáře seznámit s problematikou obsahového marketingu pro generování tzv. leadů, informací o potenciálních zákaznících, a zanalyzovat a navrhnout doporučení pro jeho uplatnění mezi subjekty v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb. Teoretická část práce diskutuje tři klíčové oblasti: specifika služeb a sektoru B2B, obsahový marketing a důvody jeho zapojení do marketingové strategie a problematiku generování leadů jako možnou metriku obsahového marketingu a obchodní nástroj. Praktická část zjišťuje přístup k problematice pohledem čtyř zástupců dodavatelů služeb a doplňuje jej úhlem pohledu jejich zprostředkovatele, společnosti IVITERA, která kolem svých mediálních, zejména internetových, projektů sdružuje jednu z největších B2B komunit v daném odvětví služeb na českém trhu. Výzkum byl realizován pomocí individuálních rozhovorů se zástupci všech pěti společností a doplněn analýzou sekundárních dat, leadů a klíčových slov poskytnutých zprostředkovatelem.

Potenciál IoT v Smart city
Pavlíček, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Cílem práce je identifikovat, ve kterých fázích adopce IoT (Internet of Things) aplikačních oblastí konceptu Smart City se nacházejí česká krajská města, a jaký je jejich výhled do roku 2025 a zároveň zjistit, ve kterých dimenzích konceptu Smart City, podporovaných technologiemi IoT, spatřují česká krajská města největší potenciál. Na základě poznatků nabytých z prostudovaných materiálů je představen koncept Internet of Things (Internet věcí) spolu s detailním popisem jedné jeho aplikační oblasti, a sice Smart City (Chytré město). Tato oblast je dále rozdělena na specifické dimenze, které zahrnují jednotlivé oblasti, jež lze skrze technologie Internetu věcí konkrétním způsobem podpořit. Díky těmto informacím byl poté vytvořen dotazník, který byl postaven právě na identifikovaných IoT aplikačních oblastech Chytrého města. Diplomová práce by měla být přínosná pro všechna města České republiky, kterým poskytne ucelený pohled na jednotlivé IoT aplikační oblasti konceptu Smart City včetně informace, na které z daných IoT aplikačních oblastí se v současné době soustředí krajská města, a na které se chtějí zaměřit do budoucna. Na druhou stranu by z výsledků dotazníkového šetření mohly též těžit komerční subjekty, které se implementací IoT ve městech zabývají, a kterým tak tato práce poskytne vodítko k tomu, s jakými produkty je vhodné daná města oslovovat.

Racionální čísla pro studenty učitelství 1. stupně ZŠ
SVITÁKOVÁ, Jana
Diplomová práce představuje ucelený studijní materiál týkající se oboru racionálních čísel pro studenty učitelství 1. stupně ZŠ. V teoretické části se zaměřuji hlavně na vlastnosti racionálních čísel a jejich metodiku. V praktické části zjišťuji úroveň školních znalostí v oboru racionálních čísel. Zaměřila jsem se na žáky 2. a 4. ročníku Základní školy Choustník a studentů Pedagogické fakulty JČU v Českých Budějovicích. Součástí diplomové práce je i sbírka úloh pro studenty učitelství 1. stupně ZŠ i pro učitele v praxi.

Multimediální komunikace
Vondra, Zdeněk ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Skrbek, Jan (oponent) ; Jurášková, Olga (oponent)
Multimédia jsou formou sdělování informací a sdílení znalostí prostřednictvím synergického efektu paralelně propojených komunikačních rovin. Jejich hlavní uplatnění je v tvorbě komunikací coby produktů i služeb a v tvorbě uživatelských rozhraní. Hlavním cílem této disertační práce je vytvořit model multimediální komunikace pro pochopení významu a smyslu použití multimédií v komunikačním procesu. Model popisuje návaznosti prvků a parametrů multimediální komunikace v rámci vnitřního i vnějšího kontextu. Dále je cílem práce vytvořit metodiku multimediální komunikace, která slouží pro návrh, tvorbu a vyhodnocování konceptů multimediálních komunikací. Metodika je vytvořena aplikací modelu multimediální komunikace. Disertační práce vychází ve své teoretické části z analýzy různých definic a přístupů vybraných k řešení modelu multimediální komunikace. Na to navazují rozbory teorií komunikace, pojmů média, multimédia, doručovací platformy a funkce komunikace. Na teoretickou část navazuje popis výzkumu v praxi čtyřech odlišných oblastí využití multimédií. Získané poznatky jsou v následujících částech práce analyzovány za účelem vytvoření modelu multimediální komunikace a odvozené metodiky multimediální komunikace. Metodika je dále ověřena prostřednictvím případové studie a jsou formulována doporučení pro její další rozvoj. Model a metodika multimediální komunikace vytvořené v této práci prezentují ucelený pohled na problematiku multimediální komunikace jako na nástroj využitelný pro konkrétní komunikační účel. Práce tak přináší nástroj pro řešení a studium multimediálních komunikací a zároveň definuje prostor pro rozvoj metodických postupů v této oblasti.