Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 294 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 

Využití platebních systémů přes internet
CIGÁNKOVÁ, Petra
Cílem této práce bylo analyzovat vybrané elektronické platební systémy využívané na internetu, zhodnocení jejich kvality včetně zpětné vazby od klíčových zákazníků. Kvalita služeb jednotlivých elektronických platebních systémů byla analyzována pomocí metody SERVQUAL, zpětná vazba od klíčových zákazníků byla získávána prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledkem práce je návrh opatření k využití zjištěného potenciálu elektronických platebních systémů.

SPAM, rizika a protiopatření
Daněk, Tomáš ; Luc, Ladislav (vedoucí práce) ; Petera, Martin (oponent)
Práce se zabývá problematikou hromadné nevyžádané pošty označované jako spam. Jejím hlavním cílem je představit současné nejpoužívanější metody ochran proti nevyžádané poště a jejich praktická aplikace pro dosažení co možná nejvyšší účinnosti. Práce si klade za cíl nalézt optimální kombinaci ochran pro běžnou elektronickou poštovní schránku. V první části práce je rozebrána historie, důvody vzniku a masového rozšíření spamu. Dále jsou představeny různé druhy spamu, které se liší účelem jejich vzniku a současně svou nebezpečností. Na závěr první části jsou představeny světové statistiky za rok 2009 společně s odhadovanými celkovými náklady každoročně vynakládanými pro boj se spamem. Zmíněny jsou i současné trendy a možný budoucí vývoj v oblasti nevyžádané pošty. V druhé části jsou podrobně představeny jednotlivé nejpoužívanější metody ochrany, které se liší principem fungování. Jejich společným cílem je ale snížení počtu doručených spamových zpráv na minimum. Jsou zde rozebrány jejich výhody, nevýhody a úskalí jejich použití. V závěru práce je představeno praktické použití uvedených ochran na konkrétním případu. Hlavním přínosem práce by mělo být omezení příjmu nevyžádané pošty na minimum a snížení rizik s ní spojených na základě znalosti technik a jednání rozesilatelů spamu.

Porovnání Slovenského a Chorvatského modelu evidence tržeb a jejich dopady na vybrané ekonomické ukazatele v letech 2013 -- 2015
Hušková, Pavlína ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Zeman, Martin (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat a porovnat zavedení a ekonomické dopady elektronické evidence tržeb ve Slovenské a Chorvatské republice. V prvních třech kapitolách vymezuji základní pojmy spojené s tématem jako je například daňová soustava, stínová ekonomika a harmonizace daňových soustav v jednotlivých státech EU. Zaměřuji na charakteristiku daňové soustavy v Slovenské a Chorvatské republice konkrétněji na daň z přidané hodnoty. V praktické části se zabývám analýzou systému elektronické evidence tržeb v daných státech. Přínosy a dopady elektronické evidence tržeb porovnávám na vybraných ekonomických ukazatelích a vyvozuji z toho doporučení pro Českou Republiku. V poslední části je čtenáři nastíněna problematika účtenkové loterie.

Komunikace ústřední státní správy na příkladu vybrané instituce
Šidlichovská, Zuzana ; Dombrovská, Michaela (vedoucí práce) ; Očko, Petr (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku komunikace ústřední státní správy a její praktickou analýzu. V první části práce je poskytnut úvodní vhled do problematiky a jsou v ní popsána základní specifika, která se k oblasti komunikace státní a veřejné správy váží. Následně je představen informační audit jako jeden z nástrojů využitelných pro analýzu informačního managementu. Podrobněji je pak popsán model praktického postupu informačního auditu dle Susan Henczelové, který je prakticky využit v analytické části práce. Druhá část diplomové práce je založena na vlastní analýze managementu informačních aktivit a komunikace dvou ministerstev - Ministerstva obrany České republiky a švédského ministerstva obrany. Klíčová část práce je založena na praktické aplikaci informačního auditu, který se skládá z třífázového výzkumu. V první fázi je pomocí metody Mystery Mailing prověřeno, zda instituce ústřední státní správy při informační činnosti dodržují podmínky stanovené legislativou. Ve druhé fázi je provedena obsahová analýza (založena na vybraných nástrojích SEO analýzy) oficiálních webových stránek institucí. Poslední fáze výzkumu je zaměřena na analýzu managementu a organizace interních a externích komunikačních a informačních aktivit prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s kompetentními zástupci...

Elektronická podatelna VUT
Tomášek, Milan ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Marušinec, Jaromír (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je vytvořit elektronickou podatelnu pro VUT. V první řadě jsem popsal problematiku týkající se elektronického podpisu, jeho použití, bezpečnosti a s elektronickým podpisem také úzce související oblast kvalifikovaných certifikátů a způsobu jejich vydávání certifikačními autoritami. Další část této práce se zabývá systémy umožňujícími podání v elektronické podobě (tzv. elektronická podatelna). Zaměřil jsem se na dostupné aplikace poskytující službu elektronické podatelny státním úřadům a následně analyzoval funkce, které jednotlivé aplikace nabízejí jak klientům podatelny, tak zaměstnancům daného úřadu. Na základě získaných znalostí a požadavků CVIS jsem vytvořil návrh elektronické podatelny pro potřeby VUT v Brně. Výsledkem této práce je vytvořená aplikace elektronické podatelny, implementovaná do portálu VUT v Brně.

Počítačová aplikace pro podporu obchodní činnosti firmy
Skoták, Leo ; Marada, Tomáš (oponent) ; Krček, Petr (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat stávající situaci v oblasti řešení internetových obchodů a navrhnout a implementovat vlastní aplikaci, která bude řešit administraci zákazníku a produktů firmy zabývající se prodejem hudebních děl v elektronické podobě. Hlavní složkou bude internetový obchod, který bude založen na předplacených zákaznických účtech a bude umožnovat okamžité odebrání hudebních děl. Navržený systém bude implementován jako WWW aplikace v jazyce PHP s využitím databáze MySQL.

Možnosti a podmínky použití nástrojů pro analýzu chování zákazníků na sociálních sítích
Horák, Vít ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá bezplatnými nástroji, které mohou být použity k analýze koncových zákazníků drobných, malých a středních e-commerce podniků na sociální síti Facebook, za účelem zvýšení jejich konkurenceschopnosti na této sociální síti. Teoretická část je zaměřena na definování klíčových pojmů, rozlišuje typy sociálních médií a popisuje současnou situaci sociálních sítí ve světě i v České republice z pohledu uživatelské oblíbenosti a pro Českou republiku také ještě z hlediska podniků. Dále se teoretická část zabývá možnostmi, které poskytují sociální sítě SME podnikům se zaměřením na sociální síť Facebook a taktéž identifikuje různé typy analytických nástrojů, které mohou být použity pro účely sledování a analýzy zákazníků. Na začátku praktické části je krátce uvedena společnost Dobrutka.EU s.r.o. provozující elektronický obchod pro koncové zákazníky. Poté je prezentována analýza průzkumu o tom, jak SME společnosti, které provozují nejlepší české elektronické obchody, přistupují ke sledování a analýze jejich činnosti a zákazníků ze sociální sítě Facebook. Následně je řešen výběr vhodných nástrojů pro SME společnosti, které jsou analyzovány v předposlední kapitole. Na konci praktické části je na základě skutečností uvedených v předchozích kapitolách přistoupeno k praktickému uplatnění poznatků na facebookové prezentaci společnosti Dobrutka.EU prostřednictvím návrhu a pilotního nasazení vhodných postupů a analytických nástrojů, jejichž efektivnost byla na konci kapitoly zhodnocena. Hlavním přínosem práce je zjištění a ověření bezplatných nástrojů i efektivního způsobu, který umožňuje podrobně analyzovat vlastní zákazníky dokonce také drobným společnostem a díky tomu efektivněji dosahovat kladných hospodářských výsledků také v případech rozvíjejících se facebookových prezentací.

Moderní metody prodeje pojistných produktů
Vlček, Michal ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Cílem této práce je objasnit základní charakteristiky pojistného produktu v souvislosti s jeho prodejem, analyzovat moderní metody prodeje pojistných produktů na českém pojistném trhu a identifikovat pojistné produkty nabízené prostřednictvím těchto distribučních kanálů. V první kapitole uvádím obecnou charakteristiku pojistného produktu a faktory ovlivňující jeho prodejnost. Druhá kapitola se zabývá klasickými metodami prodeje, zejména zprostředkovatelskou sítí a přepážkovým prodejem. Třetí část je zaměřena na přímé metody prodeje (internet, telefon, direkt-mail) a síťový marketing (multi-level marketing) v podmínkách českého trhu. Důležité je též srovnání výhod a nevýhod u jednotlivých distribučních kanálů. V samotném závěru jsou porovnány moderní větve prodeje s klasickými metodami.

Strategie prosazování obchodně ekonomických zájmů ČR v zahraničí
BIGASOVÁ, Irena
Cíli této práce jsou zanalyzovat situaci podnikatelské sféry na zahraničních trzích, zhodnotit podpory státu firmám při vstupu na mezinárodní trhy. Komparace podnikatelských možností ČR s vyspělými zeměmi a definování klíčových oblastí pro efektivnější realizaci zahraničně obchodní politiky státu. Práce je členěna do šesti částí. V první části je stručný literární přehled, dále pak následuje použitá metodika. Třetí kapitola analyzuje, zda se cítí výrobní podniky na Českobudějovicku dostatečně konkurenceschopné na mezinárodních trzích, mají-li problémy při vstupu na zahraniční trhy a jaké, využívají{--}li státních podpor exportu a mají-li pocit, že stát hájí dobře jejich zájmy či nikoli. Tato analýza byla prováděna na základě výběrového šetření, které bylo prováděno prostřednictvím e-mailového dotazování. Získaná data byla posléze vyhodnocena a graficky znázorněna. Čtvrtá kapitola mapuje podporu exportu, kterou nabízí svým vývozcům Česká republika. Pátá část rozebírá podporu exportu v zahraničí a vymezuje pozitiva a negativa českých firem. Poslední kapitola hodnotí zahraničně obchodní politiku ČR a definuje její klíčové oblasti.

Elektronické bankovnictví v ČR a jeho možnosti
Novák, Miroslav ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Široká, Lenka (oponent)
Cílem bakalářské práce "Elektronické bankovnictví v ČR a jeho možnosti" je zanalyzovat a přiblížit čtenáři elektronické (přímé) bankovnictví České republiky a zmapovat jeho současný stav. Tato práce rovněž definuje možnosti spojení klienta s bankou prostřednictvím různých druhů komunikačních kanálů. V první části této práce bude čtenář seznámen s pojmem elektronické bankovnictví a jeho základními rysy. Následuje stručný historický vývoj přímého bankovnictví ve světě a u nás, základní rozdíly mezi elektronickou a tradiční bankou, včetně kladů a záporů jak z pohledu banky, tak z pohledu klienta a dále bezpečnost a možná rizika vzdáleného přístupu k bance. Součástí úvodní části této práce je rovněž definice a rozdělení elektronických peněz. Druhá část detailněji popisuje a krátce hodnotí jednotlivé formy a komunikační kanály elektronického bankovnictví používané v České republice. Mezi tyto formy patří: platební karty, telefonní bankovnictví, GSM banking, WAP banking, JAVA banking, PDA banking a počítačové bankovnictví zahrnující homebanking a internet banking. V závěrečné části bakalářské práce je vyhodnocen dotazník zaměřený na aktuální využívání služeb elektronického bankovnictví, a na zmapovaní postojů a preferencí veřejnosti k přímému bankovnictví jako takovému.