Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36,204 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.05 vteřin. 


Analýza logistických procesů společnosti Truhlárna, a.s.
Kubíček, Petr ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce popisuje logistickou infrastrukturu a toky ve společnosti Truhlárna, a. s. V práci jsou analyzovány všechny činnosti spojené s logistikou. Cílem je zhodnocení logistických procesů a navržení vhodných opatření pro optimalizaci a zvýšení jejich efektivity. Bakalářská práce obsahuje teoretické a praktické prvky, které na sebe logicky navazují a které jsou vypracovány na základě odborné literatury a interní dokumentace společnosti.

Vliv zavedení DMS v bance na její byznys procesy
Vejmělek, Vojtěch ; Stanovská, Iva (vedoucí práce) ; Cícha, Daniel (oponent)
Tématem této práce je posouzení vlivu implementace elektronického systému pro správu a řízení dokumentů (DMS) na vybraný byznys proces. Práce postupuje od podrobné charakteristiky základních pojmů, vedle technologických aspektů se zabývá také legislativou, dále pokračuje přes současný stav vybraného procesu až po návrh budoucího stavu. Práce je věnována všem, které zajímá problematika správy podnikového obsahu, dále může nabídnout motivy k zamyšlení, jak uchopit elektronizaci dokumentů a jak díky tomu lze zvýšit úroveň poskytovaných služeb.

Podnikatelský plán CoffeeIN, s.r.o.
Shilov, Nikita ; Pevná, Jana (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu podnikatelského plánu pro síť kávových kiosků v hlavním městě Praze a zhodnocení jeho realizovatelnosti. Dílčím cílem práce je předpovědět a sestavit finanční plán ve třech variantách, které budou odrážet pesimistický, realistický a optimistický pohled na předpokládaný výsledek hospodaření, finanční situaci a vývoj peněžních toků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je podrobně popsána struktura podnikatelského plánu a specifika podnikání malých a středních firem. V praktické části se jedná o teoretická východiska aplikovaná na založení sítě kávových kiosků. Výstupem práce je strukturovaný postup založení a rozvoje firmy v období prvního roku podnikání, který autorovi poslouží jako základní dokument při realizaci celopodnikových aktivit.

Systém odměňování v malém IT podniku
Novotný, Lukáš ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Cetkovský, Pavel (oponent)
Tématem této práce je systém odměňování a jeho použití v malém IT podniku. Cíli práce jsou řádně zdokumentovat současný systém odměňování ve společnosti, vyhodnotit ho a navrhnout vylepšení sytému. První dva cíle jsou naplněny skrze polostrukturované rozhovory, dotazník spokojenosti zaměstnanců, zúčastněné pozorování a průzkum dokumentů společnosti. Poslední cíl je naplněn aplikováním principů současné literatury a autorova vzdělání na výsledky předchozích dvou cílů. Výsledkem výzkumu je, že přesto že systém odměňování vznikal organicky bez jasného plánu, tak je relativně efektivní v některých oblastech i když vyžaduje zlepšení v jiných. Hlavními oblastmi pro zlepšení jsou motivace podmíněným platem, řízení komunikace a systém řízení výkonnosti. Naopak relativně dobře fungujícími odměnami jsou hlavně nefinanční odměny spojené s pracovním prostředím a prací samotnou.

Architektura bezserverových jednostránkových aplikací v jazyku JavaScript
Zikmund, Marian ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Suchan, Vladimír (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh a vývoj frameworku pro tvorbu moderních jednostránkových aplikací (Single Page Application) v programovacím jazyku JavaScript a popsání tohoto přístupu k vývoji. Součástí práce je taktéž jeho dokumentace pro pohodlnější využití a přizpůsobení. Obsah je rozdělen do osmi kapitol. Po úvodu následuje rešerše informačních zdrojů, představení programovacího jazyka JavaScript a vysvětlení problematiky tvorby jednostránkových aplikací, včetně popisu základních principů jejich fungování, motivace a odůvodnění, kdy a proč je tento přístup vhodný. Práce se primárně zaměřuje na problematiku jednostránkových aplikací, pro jejichž tvorbu je programovací jazyk JavaScript klíčový. Z toho důvodu je mu v práci poskytnuta jedna celá kapitola, je zde rozebrána i jeho historie a role v kontextu ostatních. Následuje přehled obecných vlastností jednostránkových aplikací, analýza aktuálně oblíbených řešení stavějících na knihovně ReactJS, z nichž vyplývají požadavky na vyvíjený framework, jehož tvorbou se zabývá následující kapitola. K vyvinutému frameworku je též vytvořena uživatelská příručka. Praktickým výstupem práce je open source framework pro tvorbu bezserverových jednostránkových aplikací, který lze podle požadavků díky své architektuře a dokumentaci vhodně přizpůsobovat.

Proces adaptace nových zaměstnanců ve vybrané společnosti
Maturová, Inha ; Šmíd, David (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá procesem adaptace nových zaměstnanců ve vybrané společnosti. Její cílem je zjistit, jak probíhá adaptační proces nových zaměstnanců ve vybrané společnosti a zda odpovídá potřebám organizace v této oblasti. V praktické části se zabývám zkoumáním a vyhodnocením průběhu adaptačního procesu nově přijatých zaměstnanců ve vybraném podniku. V rámci praktického výzkumu bylo použito několik kvalitativních metod. První metodou je rozbor vnitropodnikové dokumentace věnované adaptačnímu procesu. Tou druhou je strukturovaný rozhovor s vedoucí personálního úseku vybrané společnosti. Výsledkem této práce je závěr, že adaptační proces ve vybrané společnosti naprosto odpovídá potřebám organizace.

Řízení požadavků na IT v pojišťovací společnosti
Dvorský, Petr ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Jungmannová, Barbora (oponent)
První část práce se zabývá teoretickými znalostmi, tedy vymezením pojmů a doporučeními z oblasti požadavkového řízení. Druhá část práce je zaměřena na identifikaci, analýzu a následný návrh řešení problémů, vznikajících při práci s požadavky. Metody pro identifikaci problémů jsou uskutečněný workshop, zúčastněné pozorování a rozhovory se zaměstnanci IT úseku pojišťovny. Výstupem této práce jsou návrhy zlepšení správy požadavků, z nichž některé se mi již podařilo v Kooperativě aplikovat. První z návrhů, který byl aplikován, je vytvoření knihovny procesů. Dále, ze čtyř různých druhů prioritizace byla vybrána a použita metoda, kterou definuje ITIL. Dalšími výstupy jsou návrh nového uživatelského rozhraní požadavkového softwaru a započetí navrhování Change Advisory Board, které je oproti ITIL rozšířené o další funkce. Dále bylo zřízeno ddělení business konzultantů, které má za úkol efektivně sbírat požadavky klientů a byly vytvořeny podpůrné dokumenty pro toto oddělení.

Zlepšení logistických operací ve skladu Stroi Servis Plus
Feklistov, Maxim ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Bakalářská práce pojednává o logistických operacích ve skladu v konkrétní společnosti. Cílem práce je zanalyzovat logistické operace ve skladu Stroj Servis Plus a na základě teoretických poznatků a vybraných metod navrhnout opatření, která by logistické operace firmy zefektivnila. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část a praktickou část. V první části práce jsou popsané základní teoretické pojmy a principy týkající se dané problematiky. Další část práce bude věnována představením společnosti Stroj Servis Plus a analýze logistických operací v jejím skladu. Na základě potřebných vnitropodnikových dokumentů, vlastní praxi ve firmě a teoretických poznatků navrhnu řešení, která by odstranila případné nedostatky a zlepšila tak logistické operace ve skladu vybrané společnosti.

Vytvoření modelu Enterprise Architektury podle rámce TOGAF
Čapek, Jan ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Petr (oponent)
Tématem diplomové práce je představení Enterprise Architektury a následné vytvoření modelu společnosti. Práce se primárně se zaměřuje na aplikační a procesní vrstvy podle architektonického rámce TOGAF, přičemž je rozdělena na dvě části, a to teoretickou část a praktickou část. V teoretické části je nejprve rozebrán business model. Jedná se o popsání mise, vize a hodnot společnosti, ze kterých vychází strategický rámec. Dále se business model zabývá procesy, kde je nejprve popsána metodologie mapování business procesů a také zařazení - kategorizace procesů a stupeň zralosti. Následující kapitola je věnována Enterprise Architektuře s cílem přiblížit, proč by se společnosti měly zabývat EA, výhody vytvoření abstrakce společnosti ve formě modelu EA, propojení core businessu a IT ve společnosti společně s příklady architektonických rámců. Poslední kapitola teoretické částise zaměřuje na architektonický rámec TOGAF, kde je popsán proces ADM, respektive postup, pomocí kterého je možné vytvořit model EA a implementovat změny do architektury jednotlivých vrstev v rámci TOGAFu. Současně v této kapitole jsou popsány referenční modely aplikační a procesní vrstvy, které TOGAF využívá. Praktická část navazuje na teoretickou část a to právě využitím procesu ADM za účelem vytvoření modelu EA v reálném podniku. Jedná se o dekompozici obchodního modelu od strategických cílů, které vychází z mise, vize a hodnot společnosti, až na úroveň detailního popisu klíčových procesů společnosti. V další části dochází opět k dekompozici a popsání aplikační vrstvy společnosti na úroveň jednotlivých aplikací a modulů. Poté jsou oba modely opět složeny a popsány za účelem vytvoření manažerského pohledu shora. Ve druhé části praktické práce dochází ke kritickému zhodnocení aplikační a procesní vrstvy, návrhu řešení, vytvoření plánu implementace změn a zanesení změn do architektury. Výstupem praktické části jsou zmapované procesy, modely procesní a aplikační vrstvy, matrixy přístupů a zodpovědností, popsaná strategie společnosti a model EA. Hlavním přínosem celé práce je pak zmapování společnosti právě za účelem kritického zhodnocení jejího současného stavu a návrh změn tak, aby jednotlivé části společnosti podporovaly stanovené business a strategické cíle.