Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35,585 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.05 vteřin. 

Zhodnocení finanční výkonnosti a kvality služeb Art Banking v České republice a v zahraničí
Danielová, Iva
Danielová, Zhodnocení finanční výkonnosti a kvality služeb Art Banking v České republice a v zahraničí. Brno, 2014. Diplomová práce se zabývá službou Art Banking, která v současné době v České republice není zcela rozšířena. V první části práce jsou pomocí vhodné literatury a internetových zdrojů popsány historické vazby umění a bank, legislativa týkající se Art Bankingu a služby bank v oblasti umění. Teoretická část je doplněna o seznam vhodných zdrojů informací pro začínající i zkušené investory a sběratele umění, ale i bankovní a nebankovní znalce a poradce na trhu umění, tzv. Art Advisory. V druhé části práce jsou uvedeny konkrétní příklady jednotlivých služeb Art Banking nabízené klientům převážně evropskými a americkými bankami. Kompletní seznam všech bank s jejich klientskými službami v oblasti umění dotváří obraz zájmu bank o obchod a podporu umění a kultury. S rozvojem a zkvalitňováním těchto služeb v okolních státech a s růstem objemu aukčních prodejů se nabízí otázka, zda by o službu Art Banking byl zájem i v České republice. Myšlenka zavedení služby v České republice je podpořena aplikací vytvořené metodiky bankovní služby pro Českou republiku na konkrétním případě aktivit investora. Závěr studie hodnotí získaná data a nastiňuje možný budoucí vývoj služby Art Banking.

Analýza marketingových nástrojů knižního nakladatelství
Gruberová, Laura ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Analýza marketingových nástrojů knižního nakladatelství se zaměřuje na oblast českého knižního trhu a na marketingové nástroje, které jsou v současné době používány knižními nakladateli. Cílem práce je na základě kvalitativního výzkumu zhodnotit marketingové nástroje konkrétního českého knižního nakladatelství a navrhnout možná zlepšení jejich použití. Teoretická část práce obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti knižních nakladatelství a knižního marketingu, které slouží jako východisko pro praktickou část práce. Praktická část práce se zabývá analýzou marketingových nástrojů knižního nakladatelství Argo, uvádí pozitiva a negativa těchto nástrojů a v závěru přináší návrhy na jejich zlepšení. Tato část práce vychází z marketingové situační analýzy nakladatelství, analýzy dostupných dat o činnosti nakladatelství a z hloubkového rozhovoru s jedním z jeho kmenových autorů. Práce je přínosná především pro knižní nakladatele a prodejce, kteří z této práce mohou získat informace o možných marketingových nástrojích. Pro čtenáře knih je tato práce zajímavá především z pohledu získání informací o tom, jak jim může marketing napomoci při výběru knih.

Vliv zavedení DMS v bance na její byznys procesy
Vejmělek, Vojtěch ; Stanovská, Iva (vedoucí práce) ; Cícha, Daniel (oponent)
Tématem této práce je posouzení vlivu implementace elektronického systému pro správu a řízení dokumentů (DMS) na vybraný byznys proces. Práce postupuje od podrobné charakteristiky základních pojmů, vedle technologických aspektů se zabývá také legislativou, dále pokračuje přes současný stav vybraného procesu až po návrh budoucího stavu. Práce je věnována všem, které zajímá problematika správy podnikového obsahu, dále může nabídnout motivy k zamyšlení, jak uchopit elektronizaci dokumentů a jak díky tomu lze zvýšit úroveň poskytovaných služeb.

Vývoj aplikace pokladního systému s podporou EET pro maloobchod
Nguyen Manh, Tho ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je návrh a vývoj aplikačního softwaru pro pokladní systém. Hlavním kritériem vyvíjeného systému je podpora elektronické evidence tržeb, jež splňuje podmínky stanovené zákonem č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb. V rámci této práce je pokladní systém určen k podpoře prodejních procesů maloobchodu. Teoretická část je zaměřená na popis pokladního systému a jeho komponentů. K vyřešení problematiky elektronické evidence tržeb se provedl rozbor legislativy a analyzoval trh s pokladními systémy. Práce dále představuje analýzu procesů a požadavků, návrh řešení systému a implementace aplikace založené na jazyce Java. K otestování funkčnosti vytvořené aplikace se použil případový test. Závěrečná kapitola shrnuje obsah práce a nastiňuje možnosti budoucího vývoje. Výsledkem práce je funkční pokladní aplikace, která bude dostupná ke stažení pod open-source licencí. Tato práce by mohla dále sloužit jako podnikatelská příručka k porozumění problematiky pokladního systému a elektronické evidence tržeb.

Spotřebitelské úvěrování v České republice z pohledu klienta
Huleš, Matěj ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Kaczor, Pavel (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem Spotřebitelské úvěrování v České republice z pohledu klienta je analýza nabídky spotřebitelských úvěrů na českém trhu a vysvětlení základů problematiky spotřebitelského úvěrování. V první části práce vysvětluje základní informace a teoretická východiska související s problematikou. Ve druhé části práce jsou pak tato východiska uváděna do praxe a na dvou modelových příkladech je vysvětlen postup výběru úvěrového produktu, který bude vyhovovat potřebám spotřebitele. K porovnání produktů je zvolena metoda komparace. Komparaci jsou podrobeny úvěry z hlediska celkových nákladů a také dílčí parametry úvěrů, které do těchto nákladů přímo vstupují. V návaznosti na výsledky komparace jsou závěrem přidána praktická doporučení spotřebiteli. Vyústěním práce je souhrnný edukační text, který případnému zájemci o produkty spotřebitelského financování usnadní orientaci při jejich výběru.

Vývoj úrokových sazeb na hypotečním trhu v České republice a zdroje jejich změn mezi roky 2006-2016
Ditrichová, Gabriela ; Strejček, Ivo (vedoucí práce) ; Klement, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vývoj úrokových sazeb na hypotečním trhu v dekádě mezi roky 2006 a 2016. Po výrazném hospodářském růstu mezi lety 2006 a 2007, které byly příznivé i na trhu hypotečních úvěrů, následoval hluboký propad v podobě globální finanční krize, rozpoutané spekulační bublinou na nemovitostním trhu v USA. Hlavním cílem práce je na základě vývoje úrokových sazeb hypotečních úvěrů a významných faktorů, které jejich výši ovlivňují, ověřit či vyvrátit hypotézu, že úrokové sazby reagují na změny těchto faktorů. Výsledky potvrzují hypotézu pouze v určitých oblastech. Vlivy na změny úrokových sazeb se podařilo prokázat v případě inflace a diskontní sazby. Faktory, které se neukázaly jako signifikantní pro přímé ovlivnění úrokových sazeb, však mohou mít na jejich změnu nepřímý vliv.

Analýza trhu nemovitostí v Královéhradeckem kraji
Vašata, Zdeněk ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Trýznová, Jana (oponent)
Cílem této práce je analýza trhu nemovitostí se zaměřením investice drobného investora do bytů v tomto regionu. První část práce se zaměřuje na všeobecné informace o trhu nemovitostí a potřebné ekonomické znalosti pro případnou investici. Další, praktická část, je již zaměřena na Královehradecký region, kde určení nejvhodnějších lokalit k investici je výsledným průnikem rozborů finančního a obecného, který zkoumá lokality z geografické stránky, demografického vývoje nebo např. infrastruktury oblasti. V doporučených lokalitách je pak provedena modelová analýza s vyhodnocením potenciálu investice do bytů ve zkoumaném regionu.

Supervize dobrovolníků v neziskových organizacích
Beerová, Michala ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Předmětem mé bakalářské práce jsou dobrovolníci v neziskových organizacích ve Švédsku a v České republice. Cílem této práce je zaměřit se na neziskový sektor a snažit se jej popsat, vysvětlit pozici dobrovolníků v těchto organizacích a v neposlední řadě obhájit supervizi dobrovolníků jako jeden z možných způsobů spolupráce s dobrovolníky. Rozvoj a podpora dobrovolníků jsou hlavní součástí manažerské činnosti neziskových organizací. Supervize je jedna z manažerských funkcí, které se v neziskovém sektoru dlouhodobě uplatňují. Zajištění supervize je jedním z hlavních cílů organizace pro podporu zaměstnance či dobrovolníka a tato práce může odpovědět na otázku, jak je supervize dobrovolníků důležitá a jaký prospěch mohou samotní dobrovolníci ze supervize mít. Snažím se zjistit účel dobrovolnictví, vzdělávací potenciál dobrovolnictví a aktuální situaci vedení supervize v těchto organizacích. Zaměřila jsem se na zkoumání přístupu k dobrovolnictví a supervizi ve dvou různých zemích. Dobrovolnictví je velmi významným společenským rysem a v rámci kvalitativního šetření popisuji organizace, které se zabývají dobrovolnickou prací ve vybraných neziskových organizacích v České republice a ve Švédsku. Praktická část navazuje na teoretickou a věnuje se popisování přístupů neziskových organizací k supervizi a dobrovolnictví.

Marketingová komunikace komerčních pojišťoven na sociálních médiích
Havránek, Jiří ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace komerčních pojišťoven v prostředí sociálních médií. Cílem práce je provedení analýzy stávajícího stavu komunikačních aktivit komerčních pojišťoven na vybraných sociálních médiích. Na základě identifikovaného stavu a zjištěného zájmu o tyto komunikační aktivity ze strany zákazníků je navrženo doporučení pro možné zlepšení online komunikace komerčních pojišťoven za účelem podpory prodeje jejich pojistných produktů. V první části je vymezena oblast pojišťovnictví, marketingové komunikace a sociálních médií. Dále jsou identifikovány aktivity, které firmy provádí na sociálních médiích, za účelem zvýšení povědomí o své značce. Tyto aktivity lze monitorovat, vyhodnotit a následně optimalizovat. Ve druhé části je identifikovaný stávající stav aktivit komerčních pojišťoven na sociálních médiích a zjištění zájmu o tyto aktivity ze strany zákazníků pomocí kvalitativního výzkumu. Na základě těchto poznatků jsou formulovány návrhy doporučení na možné zlepšení stávajícího stavu. Přínosem diplomové práce je identifikace stávajícího stavu aktivit komerčních pojišťoven na sociálních médiích.

Analýza a návrh struktury intranetu
Novák, Miroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Intranet je v dnešní době nedílnou součástí skoro každé firmy jakýchkoliv rozměrů i oblastí působnosti. Ve své práci i v osobním životě se často setkávám s různými intranety, které většinou nemají pozitivní ohlasy. Mívají však společný základ problému, který obvykle spočívá ve špatné struktuře, což je důvodem volby mého tématu práce. Jejím cílem je provést analýzu stávajícího intranetu v konkrétním podniku a následně za pomoci metody card-sorting vytvořit návrh nové struktury, jak by mohl intranet vypadat. Práce je primárně zobecněným postupem, jak při takové realizaci postupovat a jakými oblastmi se zabývat. Teoretická část diplomové práce se věnuje tématům informační architektury a samotnému pojmu intranet, přičemž zmiňuje nejčastější problémy, se kterými jsem se právě u intranetu setkal a na které poukazuji. Praktická část se již zabývá samotnou analýzou, kde se zaměřuji na strukturu současného intranetu, kategorizaci obsahu, vazby na další systémy, kastomizace, způsob řízení oprávnění, zjišťování spokojenosti a návštěvnosti intranetu. Analýza je realizována manuálním procházením současného intranetu v podniku. Jiné metody nebo přístupy nebyly z důvodu technických omezení nebo nedostatečných oprávnění umožněny. Na základě výstupů analýzy kategorizace webů a metody card-sorting je představen návrh nové struktury, který je však pouze demonstrací samotné metody, jak k návrhu přistoupit, a to zejména z důvodu malého vzorku uživatelů, který byl pro realizaci poskytnut.