Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba a implementace internetových stránek firmy
Krause, Jan ; Lábus, Radek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou zcela nové internetové prezentace firmy, která doposud nebyla žádným způsobem medializována. Podrobně zpracovává tvorbu nového statického webu podle moderních postupů a dodržuje aktuální pravidla pro jeho tvorbu a optimalizaci pro vyhledávače. Současně je zde uveden přehled teoretického východiska, ze kterého jsem v práci čerpal.
Tvorba a implementace internetových stránek firmy
Krause, Jan ; Lábus, Radek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou zcela nové internetové prezentace firmy, která doposud nebyla žádným způsobem medializována. Podrobně zpracovává tvorbu nového statického webu podle moderních postupů a dodržuje aktuální pravidla pro jeho tvorbu a optimalizaci pro vyhledávače. Současně je zde uveden přehled teoretického východiska, ze kterého jsem v práci čerpal.
Analýza rychlosti načítání webových stránek využívajících CSS frameworky
Zoubek, Martin ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zabývá rychlostí načítání webových stránek, které jsou vytvořeny pomocí CSS frameworků, s přihlédnutím na možnosti optimalizace webových stránek a měření webových stránek. Hlavním cílem této práce je provést výkonnostní analýzu na vytvořených webových stránkách, vyvinutých pomocí různých CSS frameworků, následně provést zhodnocení výsledků a z nich vyvodit, jaký CSS framework je vzhledem k době načítání a době vykreslování webové stránky nejvhodnější pro vývoj určitého typu webové stránky. Práce nejprve vysvětluje pojem CSS framework. Dále jsou představeni nejznámější CSS frameworky. Následuje část zabývající se rychlostí načítání webové stránky, v této části jsou uvedeny možnosti optimalizace a měření webové stránky. V praktické části je provedena výkonnostní analýza na vytvořených webových stránkách, které byly vyvinuty pomocí různých CSS frameworků. V závěru práce dochází k zhodnocení výsledků z prováděné analýzy a následně jsou vyvozena z těchto výsledků doporučení, která jsou spolu s analýzou hlavním přínosem této práce a mohou pomoci vývojářům webových stránek pro výběr CSS frameworku k vývoji webové stránky vzhledem k nižší době načítání webové stránky.
Využití responzivního designu pro optimalizaci webových stránek pro mobilní zařízení
Kolínek, David ; Malinová, Ludmila (vedoucí práce) ; Jenčková, Jiřina (oponent)
S neustále rostoucí skupinou uživatelů Internetu připojujících se pomocí mobilních zařízení je nutné připravit webové stránky pro novou skupinu návštěvníků. Tato práce se zabývá porovnáním jednotlivých způsobů, jak je možné přizpůsobit internetové stránky pro mobilní zařízení a detailním popsáním responzivního web designu. Práce dále obsahuje popis rozdílů v chování uživatelů mobilních a desktopových zařízení a jejich odlišných potřebách. Výstup praktické části práce tvoří nová podoba internetových stránek pro hotel Zlatý Lev v Jablonci nad Nisou, které jsou vytvořeny dle zásad a pravidel tvorby responzivního web designu, čímž docílíme optimálního zobrazení webových stránek na různých zařízeních, od desktopových počítačů, přes tablety až po chytré telefony.
Zvyšování obchodní výkonnosti webu
Knopp, Filip ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Pařízek, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou zvyšování obchodní výkonnosti webu prostřednictvím optimalizace se zaměřením na uživatelský zážitek. Nezabývá se způsoby, jak přivést na webové stránky více návštěvnosti, ale jak uživatele na webu motivovat, přesvědčovat a pomáhat jim k dosažení cílů. Cílem práce je představit koncepci User Experience (UX) a Conversion Optimization (CRO). Dále navrhnout obecný proces optimalizace webu se zaměřením na uživatelský zážitek a postup aplikovat v rámci případové studie. Přínosem práce je propojení koncepcí UX/CRO, které přináší uživatelům pozitivní zkušenosti se značkou a organizacím udržitelnou konkurenční výhodu, diferenciaci i vyšší návratnost marketingových investic.
Optimalizace webu
Snížek, Martin ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Práce se zabývá optimalizací obchodní výkonnosti webu -- tedy činností, která směřuje k lepšímu plnění cílů webu, vyšším příjmům firmy, která ho provozuje, a to prostřednictvím detailního poznání chování a psychologie návštěvníků a následných úprav webu. Optimalizace obchodní výkonnosti se nezabývá tím, jak přivést na web více návštěvníků, zabývá se pouze tím, jak z přivedených návštěvníků získat na webu maximum (příjmů, údajů, leadů). Hlavním cílem a zamýšleným přínosem práce je první komplexní shrnutí tohoto nově rozvíjejícího se oboru v češtině, a zároveň předvedení možností optimalizace na konkrétním příkladu z praxe. Práce se skládá z následujících částí: - Co je optimalizace webu -- z jakých disciplín a oblastí se optimalizace webu skládá, jak se při ní postupuje, rozdíly mezi optimalizací webu a redesignem a další základní informace o optimalizaci webu. - Konkrétní vybrané způsoby a nástroje optimalizace webu: * Multivariantní a A/B testování -- co znamená, jak se provádí, technologie a technologická řešení, best practices. * Webová analytika -- co obsahuje, jaké funkce plní, jaká existují technologická řešení a čím se vyznačují, jak vypadá zavádění webové analytiky. * Uživatelské testování -- jak probíhá uživatelské testování a jak ho správně provádět. * Persony a uživatelské scénáře -- co znamenají persony a uživatelské scénáře, jak je využívat. - Případová studie optimalizace webu Kentico.com -- využití popisovaných metod na konkrétním příkladu, včetně uvedení výsledků, které optimalizace webu přinesla.
Optimalizace obchodní výkonnosti webu pomocí A/B testování
Pařízek, Michal ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je vysvětlit důležitost optimalizace obchodní výkonnosti webu na dnešním e-commerce trhu. Tento druh optimalizace, který si u nás lidé stále často pletou se známější optimalizací pro vyhledávače (SEO), se zaměřuje na web a jeho schopnost plnit obchodní cíle. Snahou optimalizace obchodní výkonnosti webu je zlepšit web (za přijatelné náklady) tak, aby co nejlépe plnil své cíle. Nejčastěji se jedná o zvýšení konverzního poměru webu nebo zvýšení hodnoty jedné konverze. Optimalizace obchodní výkonnosti webu je poměrně širokým pojmem a proto se v této práci důkladně zabývám pouze jednou částí -- A/B testováním. Tato metoda je založena na principu zobrazení různých variant vybraných stránek nebo prvků na stránce reálným uživatelům, kteří svých chováním sami rozhodnou o obchodní výkonnosti jednotlivých variant. Cílem diplomové práce je detailně představit tuto metodu a nástroj, který byl k těmto účelům vytvořen. Google Website Optimizer jsem si vybral, protože je celosvětově velmi populární a snadno dostupný. Tato diplomová práce je rozdělena na několik hlavních kapitol. Úvod patří marketingovým modelům, které s optimalizací úzce souvisí. Následně se důkladně věnuji samotné optimalizaci a metodě A/B testování, včetně nástroje Google Website Optimizer. Poslední kapitolu tvoří případová studie, kde na praktických příkladech ukazuji použití nástroje Google Website Optimizer a optimalizaci obchodní výkonnosti webu České-vany.cz. Na toto téma existuje prozatím minimum českých zdrojů. I to je důkazem toho, že tento typ optimalizace webu není zatím v České Republice příliš známým ani používaným. V USA nebo Západní Evropě je naopak A/B testování běžnou součástí vývoje webu. Využívají jej jak giganti typu Google, Microsoft nebo Amazon, tak i malé internetové společnosti. Věřím proto, že má práce bude pro mnoho lidí přínosná.
SEO optimalizace webových stránek
Hemala, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Vypracování teoretického základu SEO optimalizace a její problematiky. Následně zakoupení domény, kde budou vytvořeny prezentační stránky firmy (Firma se zabývá prodejem krmiv pro akvarijní ryby), které se budou sledovat a optimalizovat pro vyhledávače. Celý průběh práce bude zaznamenán a vyvodí se patřičné závěry. Cílem práce je snaha o docílení větší návštěvnosti stránek a dostat web na lepší pozice ve vyhledávačích. Práce také obsahuje analýzu konkurenčních stránek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.