Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Wireless Telemetry System for RC Model
Čamaj, Peter ; Prokopec, Jan (oponent) ; Šebesta, Jiří (vedoucí práce)
This project deals with design and realization of wireless telemetry system, which is special used in model of plane on remote control. It solves software and hardware realization of the telemetry system, which is able to wirelessly transmit the measured cockpit values, which are clearly displayed on LCD and also represented by sound.
Měření rozložení rychlostí v meziválcovém prostoru
Kozák, Jan ; Kohút, Lukáš (oponent) ; Zubík, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozložením rychlosti v meziválcovém prostoru. Celé měření probíhalo v laboratořích VUT Brno Fakulty stavební. Důvodem měření je výzkum, který provádí Masarykova univerzita v rámci dizertační práce jednoho ze studentů. Jedná se o výzkum chování určitých živočichů v daném vodním prostředí.
Měření průtoků plynů
Hniličková, Veronika ; Charvát, Pavel (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi měření objemového průtoku plynu, jejich rozdělení a technické řešení vybraných typů. Analýzou současných měřících metod. Dále porovnáním měřících průtokoměrů, jejich využití a funkčnost.
Parní turbina
Vališ, Petr ; Novotný, Zdeněk (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh točivé redukce pro zadané vstupní parametry, která je paralelně zapojena s redukční stanicí. Dále se v této práci zabývám termodynamickým výpočtem stupně a výpočtem vybraných uzlů turbíny, zpracováním projekčního návrhu zapojení točivé redukce do parního oběhu. Práce je zakončena návrhovým řezem turbíny.
Proudění v prostoru šachtového přelivu VD Labská
Šváb, Jiří ; Pařílková, Jana (oponent) ; Zachoval, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce je rozdělena na literární rešerši a praktickou část (vlastní měření). Obsahem literární rešerše je popis šachtového přelivu, vodního díla Labská a měřicích zařízení. V praktické části je provedeno měření rychlostí, úrovně hladiny a rozdělení průtoku na modelu šachtového přelivu. Výsledkem je vyhodnocení horizontálních rychlostí pro dvě úrovně měření, vyhodnocení úrovně hladiny a rozdělení průtoku.
Hydraulická analýza vodovodního systému malého spotřebiště
Sucháček, Tomáš ; Kučera, Tomáš (oponent) ; Ručka, Jan (vedoucí práce)
Tento dokument je zaměřen na použití sofistikovaných softwarových prostředků k provedení hydraulické analýzy reálného systému. V této práce je uveden výčet a popis softwarových prostředků umožňujících provádět statickou či kvazi-dynamickou hydraulickou analýzu sítě, přičemž nejpoužívanějšímu programu EPANET 2.0 byla věnována větší pozornost a bylo popsáno jeho fungování, možnosti použití a principy, na nichž je založen. Při realizaci hydraulické analýzy reálného systému bylo poté použito dvou programů a to MikeNet a EPANET 2.0. Za jejich pomoci byla zpracována hydraulická analýza vybraného vodovodního systému malého spotřebiště, při níž byl zkoumán vliv metody rozdělení uzlových odběrů na dosažené výsledky a byla vytvořena mapa rychlostí. Tato práce bude sloužit jako podkladní materiál pro navazující diplomovou práci, která bude používat výstupů z hydraulické analýzy provedené v této bakalářské práci k sestavení odkalovacího plánu.
Měření okamžité rychlosti vozidel
Schoř, Zdeněk ; Richter, Miloslav (oponent) ; Honec, Peter (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá měřením okamžité rychlosti vozidel. První část tvoříteoretický rozbor s přehledem měřících zařízení, které se v současnosti používají.Druhá část práce je zaměřena na vytvoření metody měření rychlosti vozidel v běžnédopravní situaci. Měření je založeno na základě zpracování digitálního obrazového zá-znamu z kamery a určení pohybu v obraze. K určení pohybu v obraze se používá detekceregistrační značky a v práci jsou vysvětleny i další možné metody pro budoucí zlepšení.Vytvořená měřící metoda využívá ke kalibraci obrazové scény vozidlo o známých roz-měrech. K detekci registrační značky v obraze a ke kalibraci je použito programovacíprostředí MATLAB.V práci je provedeno testovací měření, které je porovnáno s jinou referenční metodouměření rychlosti.Účelem této práce je pomocí navržené metody snížit náklady při měření rychlosti vozidela přispět k bezpečnosti a plynulosti na silnicích.
Elektromagnetická indukční měřidla bodových rychlostí
Březina, Jiří ; Zubík, Pavel (oponent) ; Žoužela, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce objasňuje problematiku elektromagnetických indukčních měřidel bodových rychlostí. Je proveden průzkum všech dostupných normových podkladů k těmto měřidlům. Měřidla jsou popsána po stránce technické a metrologické. Rovněž jsou popsány možnosti použití, provozní podmínky a také problematika kalibrace těchto měřidel. Jsou uvedeny informace o dostupných komerčně nabízených měřidlech spolu s popisem všech příslušných parametrů. Jeden zvolený model měřidla je podroben zkoušce měření bodové rychlosti kapaliny na kalibrační trati laboratoře a jsou tak získány a popsány zkušenosti z reálného kalibračního měření.
Měření pohybu auta na autodráze Carrera
Šíma, Vojtěch ; Malaník, Petr (oponent) ; Rydlo, Štěpán (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout měřící zařízení, které umožní při pohybu auta na autodráze Carrera měřit veličiny jako rychlost, zrychlení a dostředivou sílu. Pro měření tak bude vytvořen vestavěný systém, kde hlavním výsledkem je pak deska plošného spoje, která byla vytvořena a osazena podle schématického návrhu složeného z aktuálně dostupných elektronických součástek. Při pohybu po autodráze pak jsou na základě implementovaného programu zaznamenávána data, která jsou ukládána na paměťové médium a následně zpracovávána pro vhodnou vizuální prezentaci. Na základě těchto získaných dat je pak možné analyzovat jak se model chová při pohybu na autodráze a jaké faktory mají na tento pohyb vliv.
Modelování a analýza vlivu ABS na chování vozidla
Holec, Dominik ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá brzdovým systémom ABS a jeho vplyvom na brzdnú dráhu vozidla. Práca obsahuje návrh, popis vývoja a testovanie simulačného modelu vo verifikačnom prostredí UPPAAL. Výsledný model je systémom navzájom komunikujúcich časovaných automatov. Analýza vlastností modelu je založená na metóde štatistického overovania modelu. Model umožňuje skúmať najmä priebeh a dĺžku brzdnej dráhy. Ostatné premenné ovplyvňujúce chovanie modelu, ktoré je možné sledovať sú sklz, koeficient trenia, odpor vzduchu, brzdná sila a rýchlosť vozidla. Je možné taktiež zistiť pravdepodobnosť, že vozidlo za zvolených podmienok zastaví do určitého počtu metrov a skúmať vplyv systému ABS na tieto výsledky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.