Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 659 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika snížení ceny rodinného domu v důsledku vady projevující se zavlháním
Ocásek, Petr ; Šmahel, Milan (oponent) ; Weigel, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce „Problematika snížení ceny rodinného domu v důsledku vady projevující se zavlháním“ pojednává o problematice ocenění nemovitosti a následného prodeje s vadou. V první kapitole je popsáno, co znamená pojem cena, hodnota a další důležité faktory týkající se zákona o ocenění. Druhá kapitola pojednává o potřebných podkladech pro ocenění nemovitosti a základním názvosloví. V Třetí části jsou uvedeny vady, které se mohli na rezidenčním objektu vyskytnout a také jejich možná oprava. Další část této práce je pak zaměřena na samotné ocenění objektu s vadou pomocí majetkové újmy a poslední kapitola se zabývá samotným trhem nemovitosti a následným prodejem takového objektu s vadou. V přílohové části je pak případová studie zaměřena na ocenění rodinného domu s a bez vady a možné postupy řešení a návrhu na prodej.
Posouzení vlivu územního plánování na ceny pozemků v Blansku
Svoboda, Jiří ; Pertl, Marek (oponent) ; Lorencová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá především oceňováním nemovitých věcí - pozemků ve městě Blansko. Text je rozčleněn na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o definicích jednotlivých základních pojmů, které jsou definované v českém právním řádu. Následně jsou popsány procesy územního plánování a přiblížení vzniku územního plánu ve městě Blansko. Poslední kapitolou teoretické části je cenové právo a jeho rozbor. Praktická část se nejprve věnuje rozboru zájmové lokality, ve kterém je město Blansko podrobně popsáno a dále je zde provedena segmentace místního trhu s nemovitými věcmi. Poslední část tvoří ocenění zvoleného pozemku cenou zjištěnou a cenou obvyklou v návaznosti na jednotlivé stupně územního plánování. Uvedená ocenění jsou mezi sebou vzájemně porovnána a vyhodnocena.
Proposal of Marketing Mix for an Emerging Company
Hakl, David ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on creating a marketing mix of services in a startup company. It lays the theoretical basis for the analysis of the problem, which then presents the company and tries to describe its place in the market, the target group and comprehensively analyze the situation for the follow-up part, in which I design the marketing mix using 4P. The aim of this work is to create such a marketing mix that will lead to the overall prosperity of the service and thus the prosperity of the whole company.
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Burešová, Michaela ; Foriška, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V mé diplomové práci je vypracována marketingová strategie nově vzniklé společnosti zabývající se obchodem vínem. Cílem je úspěšné etablování společnosti Víno Slovácko na trh. Sekundárním cílem bude rozšíření sortimentu, stabilizace postavení na trhu a zvýšení obratu společnosti. V první části se budu zabývat analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a identifikací zákazníka a jeho požadavků. Na základě tohoto průzkumu následuje podrobná marketingová strategie. V marketingové strategii jsem se primárně soustředila na marketing produktu, a to nové produktové řady moravských vín.
Rozvoj konkurenceschopnosti firmy Jirasgames a.s.
Lelek, Jakub ; Mandík, Igor (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Rozvoj konkurenceschopnosti firmy Jirasgames, a.s. se zaměřuje na návrhy vedoucí k zvýšení konkurenceschopnosti a celkovému rozvoji firmy. Cílem mé práce je posoudit současný stav společnosti za pomoci teoretických znalostí čerpaných v z odborné literatury. Navrhnout řešení směřující k rozvoji konkurenceschopnosti a následně vyhodnotit přínosy.
Rozvoj obchodních aktivit společností TOS KUŘIM-OS, a.s. a ČKD BLANSKO-OS, a.s.
Havlík, Pavel ; Kalinová, Ivana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit podniků TOS KUŘIM a ČKD BLANSKO. Práce na základě teoretických východisek shrnuje analýzu obchodní činnosti, vnějšího a vnitřního prostředí do SWOT analýzy. Výsledkem jsou návrhy a doporučení, která mohou významně přispět k rozvoji firmy jak prostřednictvím zvýšení tržeb, zvýšením konkurenceschopnosti, tak vybudování stabilní pozice na globálním trhu.
Aplikace fuzzy logiky pro vyhodnocení nabídek
Galina, Michal ; Doskočil, Radek (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje proces výběru a vyhodnocení nabídek na trhu realit. Cílem práce je výběr vhodného bytu pro klienty realitní společnosti M&M reality holding a.s. na základě stanovených kritérií a jejich vah za použití fuzzy logiky. Úkolem je tak navrhnout funkční, srozumitelný a přehledný model pro vyhodnocení nabídek realit s využitím fuzzy množin.
Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Daněček, Lukáš ; Sádlík, Libor (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problémy souvisejícími s firemní kulturou, zvýšením pracovní motivace zaměstnanců a prosazování společnosti na trhu. První část tvoří teoretický rámec práce. Definuje a popisuje jevy související s firemní kulturou, motivací a trhem. Praktická část pak na základě zjištěných informací navrhuje optimální kroky vedoucí k odstranění nedostatků v prosazování vybrané společnosti na trhu a zefektivnění motivace jejích zaměstnanců.
Návrh konkurenční strategie firmy
Forman, Jan ; Matějů, Ludvík (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zmapováním konkurenčního prostředí v rámci podnikání společnosti K plasty s.r.o. v Novém Městě nad Metují. Svým rozsahem pokrývá konkurenční firmy, potenciální i stávající zákazníky a samotnou strukturu a procesy uvnitř společnosti.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Menzlová, Tereza ; Hvězda, Vojtěch (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových komunikačních nástrojů na trhu služeb. Hlavním cílem práce je návrh zlepšení komunikačního mixu společnosti Maximus Resort. Dílčím cílem je provést analýzu obecného povědomí o společnosti a o její návštěvnosti a vytvořit návrhy marketingové komunikace, které povedou právě ke zvýšení povědomí o společnosti. Bylo využito dotazníkové šetření prostřednictvím sociálních sítí, jehož výsledky jsou analyzovány a vyhodnoceny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 659 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.