Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 659 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konkurenční strategie společnosti
Smejkalová, Dagmar ; Martinovičová,, Dana (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou konkurence a konkurenční strategie ve společnosti ABC, s.r.o. Vyhodnocuje současný stav a navrhuje efektivní řešení pro společnost ABC, s.r.o. vzhledem ke konkurenci na trhu.
Comparison of the Mortgage Loans Market in the CR and UK
Rozinková, Iva ; Horčička, Aleš (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
This master´s thesis deals with a mortgage markets in the Czech Republic and the United Kingdom. It compares factors influencing their function. These factors are selected on the basis of PEST analysis. The aim of the master´s thesis is to describe and compare those factors on both markets in order to evaluate them and suggest steps to improve the situation. Successful and perspective aspects of one market are taken as a lead for tools which could improve the other market.
Studie proveditelnosti založení bezlepkové pizzerie
Páter, Vít ; Vraniak, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V této práci se zabývám tím, jestli je možné vybudovat konkurence schopnou bezlepkovou pizzerii, která bude přímo konkurovat normálním pizzeriím, dokonce se pokusí nabídnout nižší ceny a vybudovat si určitou konkurenční výhodu. Práce se skládá ze tří částí. V první části se zaměřím pouze na teoretickou část problematiky podnikání a vybudování podniku. Druhá část obsahuje především analýzy zákazníků a konkurence. Třetí část obsahuje návrh bezlepkové pizzerie založené na poznatcích z předchozích dvou částí.
Firemní kultura a její vliv na zákazníka
Tučková, Kristýna ; Kunertová, Helena (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury společnosti ABC CYKLOSPORT s.r.o. a jejím prosazováním se na trhu. Je zaměřena především na udržování spokojenosti zákazníka a s tím spojeným zvýšením tržního podílu firmy. Její součástí jsou již zavedené teoretické poznatky o tématu firemní kultury. Ve druhé části se nalézá popis společnosti a vyhodnocení dotazníkového šetření. Tyto zjištěné výsledky tvoří základní kámen pro návrh opatření, která povedou ke zvýšení podílu na trhu a zefektivnění práce zaměstnanců.
Návrh systému CRM pro společnost KONZULTA Brno, a. s.
Cihlářová, Kateřina ; Schwanzer, Roman (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řešení CRM systému pro akciovou společnost KONZULTA Brno. Vyhodnocuje současný stav a navrhuje efektivní řešení databázové systému pro společnost KONZULTA Brno a. s.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Šlesingerová, Veronika ; Hora, Jan (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Předmětem této architektonicko-urbanistické studie je vytvořit návrh nového přestupního terminálu ve Dvoře Králové nad Labem. Terminál má sdružovat současné autobusové linky a novou vlakovou trať s využitím stávající vlečky, která navazuje na vlakové nádraží ležící zcela na okraji města. Město se současně zabývá problematikou návaznosti vlakové a autobusové dopravy. Přišlo s návrhem prodloužení trati blíže k městu a zároveň přesunutí stávajícího autobusového nádraží na jedno místo. Vznikne tak přímý přestup vlak - autobus. Cílem projektu je však navrhnout nejen dopravní terminál, ale vytvořit nový veřejný prostor s využitím pro obyvatele samotného města.
Rozvoj obchodních aktivit z hlediska prodeje výrobků s vyšší přidanou hodnotou
Kratochvíl, Petr ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti JPL kovo s.r.o., se zaměřením na posílení současné pozice na trhu se strojním zařízením. Teoretická část shrnuje poznatky z oblastí managementu, marketingu a obchodní činnosti, zároveň i předkládá vybrané analytické metody. Analytická část se dívá na současnou situaci společnosti prostřednictvím jejího vnitřního a vnějšího prostředí. Návrhová část prezentuje doporučení vedoucí k rozvoji společnosti a jejich obchodních aktivit.
Návrh rozvoje marketingových aktivit společnosti Lumo Natur s.r.o.
Kejklířová, Lucie ; Volša, Lukáš (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá marketingem produktů ekologického zemědělství a pojednává o nezbytnosti uplatnění a využití marketingu v podnikatelském prostředí. Specifikuje současné možnosti pro podporu produktu na vybraném trhu a navrhuje efektivní rozvoj vybraných marketingových aktivit firmy, s cílem dosáhnout silnější pozice v konkurenčním prostředí.
Založení víceúčelové haly pro sportovní kynologii
Vala, Michal ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je zpracování návrhu podnikatelského záměru na založení a vybudování víceúčelové haly pro psí sporty. Práce se zabývá teoretickým obsahem podnikatelského plánu a pokračuje možnostmi, kterým se tento plán dá uskutečnit.
Marketingový mix zapsaného spolku
Fejfuša, David ; Javora,, Radek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingového mixu zapsaného spolku. Je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je kapitolou teoretickou. V ní definuji elementární pojmy, analýzy a teoretická východiska, potřebná pro analytickou kapitolu. Druhá kapitola řeší problematiku marketingového mixu zapsaného spolku, jeho důkladnější analýzu a zhodnocení současného stavu. Třetí a závěrečná kapitola práce se věnuje, na základě získaných informací, stavu novému. Podávám zde návrhy na zlepšení a zefektivnění současného marketingového mixu zapsaného spolku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 659 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.