Název: Marketingový mix zapsaného spolku
Překlad názvu: Marketing Mix of a Registered Association
Autoři: Fejfuša, David ; Javora,, Radek (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; jóga; marketingový mix; produkt; propagace; trh; market; marketing mix; price; product; promotion; yoga

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67431

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-601347


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet