Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Způsoby řešení úpadku cestovních kanceláří
FERÁKOVÁ, Sabina
Tato diplomová práce se zabývá způsoby jakými lze řešit úpadek cestovních kanceláří. Cílem práce je analýza jednotlivých způsobů řešení úpadku v insolvenčním řízení a jejich dopadu v aplikační praxi. Práce je rozdělená do dvou částí, a to teoretické, která vysvětluje cestovní kanceláře při pohledu na podnikání, a to buďto jako fyzická osoba nebo právnická osoba. Dále vysvětluje úpadek a jednotlivé způsoby, jakými ho lze řešit v případě fyzické osoby nebo právnické osoby. Druhá část obsahuje praktickou část, kde je analyzován počet aktivních cestovních kanceláří v České republice, počet cestovních kanceláří v úpadku v České republice a jsou podrobně analyzovány dva případy cestovních kanceláří, u kterých byl vyhlášen úpadek a jejichž insolvenční řízení bylo již ukončeno. Součástí praktické části jsou návrhy de lege ferenda.
Úpadek cestovních kanceláří
Rozhon, Jiří ; Hásová, Jiřina (vedoucí práce) ; Moravec, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá úpadkem cestovních kanceláří. Cílem práce je zhodnocení aktuálního stavu právní úpravy úpadku cestovních kanceláří a ověření dvou hypotéz stanovených v úvodu. Autor se zabývá současným a také budoucím stavem úpadkového práva i práva cestovního ruchu. V práci je přiblížen také průběh insolvenčního řízení dvou zvolených cestovních kanceláří. Po kapitole zabývající se judikaturou pak autor v závěru shrnuje aktuální stav a vyhlídky právní úpravy úpadku cestovních kanceláří a potvrzuje hypotézy stanovené v úvodu.
Analýza vlivu sociálních sítí na prosperitu cestovních kanceláří
Oliveriusová, Martina ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Svobodová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se bude zabývat sociálními sítěmi, jejichž obliba a využití se dramaticky zvyšuje. Díky moderním technologiím jsou dostupné jako nikdy dříve. Zaměříme se především na jejich využití podniky, které si skrz ně mohou zvýšit jak zisk, tak i popularitu. Na sociálních sítích mohou firmy představovat služby nebo výrobky, dále se jim otevírá naprosto nový způsob komunikace. Stejně jako je možné být díky sociálním sítím lepší a úspěšnější firmou, je také možné rychle ztrácet krok s ostatními či stát tváří v tvář otevřené kritice. Konkrétně se budeme zabývat cestovním ruchem, tedy cestovními kancelářemi. Zanalyzujeme metody těchto podniků, jak na sociálních sítích fungují a pracují. Najdeme pozitiva i negativa, na které by se podniky měly zaměřit. Samozřejmě nebudou chybět návrhy do budoucnosti.
Perception of Attractiveness of Poland as a Tourism Space by Population of Czechia
Kubín, Ewa ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Siwek, Tadeusz (oponent) ; Kowalczyk, Andrzej (oponent)
Disertační práce je věnována analýze percepce atraktivity Polska jako turistického prostoru z pohledu obyvatel České republiky v širším kontextu vzájemných česko - polských vztahů v oblasti cestovního ruchu. Vychází z teoretických konceptů geografie cestovního ruchu a současně dále navazuje na jiná geografická odvětví (např. behaviorální geografii) a vědecké disciplíny (např. marketing anebo sociologii). Metodologický rámec práce těží z otevřenosti a multidisciplinární povahy cestovního ruchu, důraz je kladen na využití synergií vyplývajících z vzájemného doplňování různých pohledů na vědecký výzkum. Část práce vznikla s využitím metod a technik tradičně využívaných v geografii. Byl proveden: anketový výzkum mezi žáky základných škol, strukturované rozhovory se zaměstnanci cestovních kanceláří, semi-strukturované rozhovory s představiteli polských vládních institucí a také analýza internetových a tištěných zdrojů. Dodatečně byly použité metody a techniky častěji využívané v jiných disciplínách, mezi jinými: delfská metoda, analýza SWOT, mystery shopping, analýza internetových cestopisů a internetových zdrojů informací o Polsku a také analýza obsahu učebnic. Empirická část práce posloužila k realizaci čtyř základních cílů. Za hlavní z nich lze považovat identifikaci a zhodnocení názorů zvolených...
Podnikatelské prostředí cestovních kanceláří a cestovních agentur v České republice
BAREŠOVÁ, Aneta
Hlavním cílem mé bakalářské práce byla charakteristika podnikatelského prostředí cestovních kanceláří a cestovních agentur v české republice a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Vlastní návrhy a doporučení byly zpracovány na základě poznatků a informací získaných z analýz podnikatelského prostředí, dotazníkového šetření a řízených rozhovorů se zástupci asociací cestovních kanceláří a cestovních agentur v české republice.
Lázeňství a wellness v nabídce cestovních kanceláří - Jižní Čechy
VÍCHOVÁ, Kateřina
Hlavním cílem je zhodnotit současnou nabídku cestovních kanceláří v produktech lázeňských a wellness služeb ve vybrané oblasti. Na základě analýzy navrhnout nový balíček služeb pro zvolený segment zákazníků. Prvním krokem práce bylo nastudování odborné literatury a sepsání literární rešerše. Bakalářská práce se dále zabývá statistikami, které se týkají lázeňství. V rámci vlastního zkoumání byly dále uskutečněny řízené rozhovory a dotazníkové šetření.
Ochrana spotřebitele v cestovní kanceláři
PAPEŽOVÁ, Jana
Práce se zabývá ochranou spotřebitele v cestovní kanceláři. Součástí práce je literární rešerše, současná situace na trhu CK a CA, analýza vybrané cestovní kanceláře a dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké mají spotřebitelé povědomí o svých právech při koupi zájezdu. Ochrana spotřebitele je stále aktuální téma, kterému je třeba se i nadále věnovat.
Ochrana spotřebitele při poskytování služeb cestovními kancelářemi
Kučerová, Michaela ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Ochrana spotřebitele je jedním z nejpalčivějších témat moderní konzumní doby. Jako taková má svá úskalí a její zabezpečení není jednoduché. Zejména pak v oblasti poskytování služeb, kdy spokojenost zákazníka se službou je často velmi subjektivní záležitostí. Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav ochrany spotřebitele při poskytování služeb cestovními kancelářemi v České republice. V první části práce jsou vymezeny teoretické pojmy, popsán vývoj v českých zemích a charakterizována současná situace a chystané změny. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu uplatňování ochrany spotřebitele v praxi a na průzkum mezi cestovními kancelářemi a jejich klienty.
Analýza nabídky cestovních kanceláří k vybranému segmentu - rodiny s dětmi
Choleva, Ondřej ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Tato práce se věnuje analýze jednoho z významných segmentů na trhu cestovního ruchu, rodinám s dětmi. Jejím hlavním cílem je rozbor marketingového mixu tří vybraných cestovních kanceláří s důrazem na segment rodin s dětmi. Marketingový rozbor sestavený autorem je shrnut a zhodnocen pomocí SWOT analýzy. Srovnání jednotlivých cestovních kanceláří je provedeno ve dvou modelových situacích s totožnými podmínkami pro všechny zkoumané cestovní kanceláře.
Vznik a vývoj masového turismu v západním Německu v 50. a 60. letech 20. století
Fantišová, Lenka ; Soběhart, Radek (vedoucí práce) ; Kozmanová, Irena (oponent)
Diplomová práce pojednává o období vzniku masového cestovního ruchu ve Spolkové republice Německo v 50. a 60. letech 20. století. V úvodní části se práce věnuje období Výmarské republiky, kdy byly položeny základní předpoklady pro následný poválečný rozvoj cestování v jeho masové podobě. Jedním z klíčových témat práce je také hospodářský "zázrak", na jehož základě se následně rozvinula konzumní společnost, jejíž součástí byla mimo jiné i celospolečenská akceptace cestování jako běžného způsobu trávení volného času. V ústřední části diplomová práce zkoumá cestování západoněmeckého obyvatelstva z pohledu kulturního a společenského fenoménu. Zvláštní pozornost je věnována také podobě a vývoji turistické infrastruktury v 50. a 60. letech 20. století v SRN.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.