Název:
Podnikatelské prostředí cestovních kanceláří a cestovních agentur v České republice
Překlad názvu:
Business environment of tour operators and travel agencies in Czech republic
Autoři:
BAREŠOVÁ, Aneta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem mé bakalářské práce byla charakteristika podnikatelského prostředí cestovních kanceláří a cestovních agentur v české republice a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Vlastní návrhy a doporučení byly zpracovány na základě poznatků a informací získaných z analýz podnikatelského prostředí, dotazníkového šetření a řízených rozhovorů se zástupci asociací cestovních kanceláří a cestovních agentur v české republice.The main aim of my thesis was to characterize the business environment of tour operators and travel agencies in the Czech Republic and suggest possibilities of improvement in this area. Own propositions and recommendations are based on knowledge and information gained from the analysis of the business environment, questionnaire survey and interviews with representatives of associations of tour operators and travel agencies in the Czech Republic.
Klíčová slova:
cestovní agentury; Cestovní kanceláře; podnikatelské prostředí; zlepšení; business environment; improvement; Tour operators; travel agencies Citace: BAREŠOVÁ, Aneta. Podnikatelské prostředí cestovních kanceláří a cestovních agentur v České republice. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32224