Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 329 záznamů.  začátekpředchozí320 - 329  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv televizního vysílání na děti staršího školního věku.
TROUPOVÁ, Miriam
VLIV TELEVIZNÍHO VYSÍLÁNÍ NA DĚTI STARŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU Tato bakalářská práce se zabývá tématem {\clqq}Vliv médií na děti staršího školního věku``. Vliv médií je v současné době jedním z veřejností velmi často diskutovaných témat, přičemž pozornost veřejnosti je zaměřena především na negativní spojení médií s agresivitou, násilím a negativní sexuální motivací. Jen velice zřídka jsou zmiňovány pozitivní stránky médií, jako například poskytování informací, prostředek pro relaxaci a odpočinek nebo zdroj zábavy ve volném čase. Cílem této práce bylo zmonitorovat charakter volného času dětí ve věku od 11 do 15 let a dále potom posat vliv médií, který děti pociťují jak sami na sobě, tak na svých kamarádech. Byla rovněž provedena obsahová analýza televizního vysílání, která měla potvrdit hypotézu, že se v televizním vysílání v čase od 14.00 do 22.00 objevují násilné a sexuální scény. První část práce popisuje současnou situaci masmédií a způsoby jejich působení na diváky. Jsou zde rovněž zmíněny specifické znaky dětských diváků v porovnání s dospělými a hlavní pozitivní a negativní prvky televizního vysílání, které by mohly ohrozit děti a jejich psychický vývoj. V dalších třech kapitolách je popsán provedený výzkum, cíle práce a metodika výzkumu. Výsledky výzkumu provedeného na vzorku dětí ve věku 11 {--} 15 let a jejich pedagogů jsou znázorněny v grafické formě. Za nimi následují výsledky obsahové analýzy televizního vysílání. Poslední částí práce je diskuse k metodice, výsledkům výzkumu na vzorku dětí a jejich pedagogů a k obsahové analýze televizního vysílání. Výsledky výzkumu jsou porovnány a diskutovány také ve vztahu k literatuře.
Do Czech TV channels coordinate their commercial breaks?
Kadlec, Tomáš
I examine the coordination of three Czech TV channels using two techniques different from Epsein's.
Marketingová strategie TV Z1
Votrubová, Vendula ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií televize Z1 před a po restrukturalizaci. Cílem práce je odhalit skutečnosti, které ovlivnily budoucí vývoj televize natolik, že bylo potřeba přistoupit k restrukturalizaci. Porovnat činnosti televize před restrukturalizací a po restrukturalizaci a popsat hlavní rozdíly v marketingové strategii. V průběhu práce se budu soustředit na odhalení chyb, kterých se televize dopustila nebo které podcenila a pokusím se navrhnout způsob, jak se jim mohla vyvarovat.
Marketingová strategie nové televizní stanice Public
Cejhonová, Markéta ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skořepa, Aleš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií televizní stanice Public a jejím zhodnocením. V praktické části jsou obecné teoretické poznatky navázány na konkrétní televizní stanici. V další části práce je rozebrán průzkum věnovaný povědomí o televizní stanici Public a v závěru je vytvořena SWOT analýza této televizní společnosti.
Vliv televizní reklamy na vnímání dětí
Vízková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o vnímání televizní reklamy dětmi, které představují v rámci komerčních komunikací specifickou cílovou skupinu. Závěry o případném vlivu reklamních spotů na tuto generaci spotřebitelů vycházejí zejména z analýzy vlastního terénního šetření, které se uskutečnilo za pomoci dětí z mateřské a základní školy. Součástí práce jsou také právní a etická opatření upravující reklamní činnost s ohledem na děti.
Technologie pro podporu přenosu videa ve vizuální komunikaci
Řezníček, Jan ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Cílem práce je poskytnout čtenáři hlubší přehled o technologiích a standardech, které se uplatňují při šíření obrazových informací v podobě klasického TV vysílání, ale také v rámci multimediálních informačních systémů a poukázat přitom na jejich výhody a nevýhody, s přihlédnutím na aktuální trendy vývoje. Cíle je dosaženo prostřednictvím teoretických srovnání a praktických testů, ze kterých jsou vyvozeny závěry, vedoucí k subjektivním úvahám a doporučením. Vlastní obsah práce je rozčleněn do 9 kapitol, přičemž každá z nich se zabývá užší oblastí v rámci těchto technologií, má své dílčí cíle a různé metody jejich dosažení. Součástí práce je více než 40 obrázků, srovnávací tabulky, názory odborníků, rozsáhlá příloha a rovněž terminologický slovník, obsahující použité technické pojmy a zkratky. Práce je psána takovým stylem, který od čtenáře nevyžaduje pokročilou předchozí znalost žádných, zde popisovaných, technologií.
Procesní analýza přípravy televizní reportáže, srovnání procesů v největších televizích v ČR
Červenková, Marie ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Čumpelik, Jan (oponent)
Cílem práce je srovnání procesů výroby reportáže v celoplošně vysílajících televizích v České republice a IT podporou procesů. Je sestaven obecný procesní model. Srovnávána byla i část IS/IT, kterou redaktor využívá pro tvorbu reportáže. Cílem práce bylo zjistit odlišnosti v procesech a IS/IT a čím jsou odlišnosti způsobeny a jaký mají vliv na práci redaktora. V práci je řešen i vliv procesů na kvalitu reportáží a čím je kvalita určena. Výsledkem jsou návrhy na změny, které by měli vést k větší efektivitě práce. Součástí práce je přehled možností vzniku desinformace v procesu výroby reportáže.
TV vysílání přes internet se zaměřením na on-line vysílání České televize
Švehla, Radim ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klimeš, Jan (oponent)
Práce se zabývá fenoménem dnešní doby ? vysíláním přes Internet. Především je orientována na vysílání televizní. První část seznamuje čtenáře se základními prvky televizního vysílání a s technickými principy vysílání on-line. Druhá část je věnována internetovému vysílání České televize. Část závěrečnou tvoří koncepce on-line videopůjčovny navržené pro Českou televizi.
Srovnáni trhu televizní reklamy v ČR a v Rakousku
Kapušanská, Viktoria ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
S reklamou sa stretavame denne na kazdom kroku. Tato praca sa orientuje na najucinnejsie medium v ramci reklamy televiziu. Diplomova praca sa v prvej casti zaobera vysvetlenim teoretickeho aparatu, ktory je neskor pouzity v praktickej casti. Praktická cast porovnáva trhy televiznej reklamy v Ceskej republike a Rakusku za pomoci manazmentoveho nastroja PEST analyzy. Priblizuje ich vyhody a nevyhody, atd.
Faktory ovlivňující cenu fotbalových televizních práv
Chvojka, Petr ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Hnilica, Jiří (oponent) ; Hobza, Vladimír (oponent)
Sportovní přenosová práva jsou dnes jedním z klíčových zdrojů financí profesionálního sportu, z čehož vychází potřeba identifikace faktorů, které mají vliv na jejich cenu. Analyzovat celé sportovní prostředí by nebylo z důvodu příliš širokého teoretického záběru možné. Práce se proto zabývá pouze takovými případy, které reprezentují centralizovaný prodej televizních práv v prostředí domácí fotbalové ligové soutěže.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 329 záznamů.   začátekpředchozí320 - 329  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.