Název: Marketingová strategie nové televizní stanice Public
Překlad názvu: The Marketing Strategy of the new television station Public
Autoři: Cejhonová, Markéta ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skořepa, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; Public; strategie; televize; marketing; Public; strategy; television

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21887

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17857


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet