Název:
Marketingová strategie TV Z1
Překlad názvu:
Marketing Strategy TV Z1
Autoři:
Votrubová, Vendula ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií televize Z1 před a po restrukturalizaci. Cílem práce je odhalit skutečnosti, které ovlivnily budoucí vývoj televize natolik, že bylo potřeba přistoupit k restrukturalizaci. Porovnat činnosti televize před restrukturalizací a po restrukturalizaci a popsat hlavní rozdíly v marketingové strategii. V průběhu práce se budu soustředit na odhalení chyb, kterých se televize dopustila nebo které podcenila a pokusím se navrhnout způsob, jak se jim mohla vyvarovat.Bachelor thesis is about marketing strategy Z1 TV before and after restructuring. The goal is to reveal the factors which influenced the future development of television so much that it was necessary to proceed with restructuring. Compare TV activities before restructuring and after restructuring and describe the main differences in marketing strategy. During the work, I will focus on detecting errors, which made television or underestimated, and will try to suggest how they could avoid.
Klíčová slova:
marketingová strategie; restrukturalizace; televize; Z1; marketing strategy; restructuring; television; Z1
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21936