Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 121 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Proposal for Changes of Knowledge and Talent Mangement in a Selected Company
Rondošová, Nikola ; Kremláčková, Kateřina (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
The thesis focuses on a knowledge management with the support of a talent management in an international bank and an insurance company. It analyses a talented person, their characteristics and the progress possibilities by a development program created according to an educational plan and a following evaluation. It looks for a connection between the talented person and the knowledge management, which supports their education by assigning the right meaning to the selected information in order to make it easier to share knowledge, create educational materials or offer internal courses with various trends.
Porovnání mediálního obrazu Martina Fenina v České republice a SRN
Schuster, Michael ; Lukšů, David (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí. První částí je praktická část, která se zabývá porovnáváním mediálního obrazu fotbalisty Martina Fenina v České republice a v Německu, tedy ve dvou zemích, kde hráč strávil převážnou část kariéry. Práce při komparaci vychází z tištěných médií a porovnává český a německý pohled jak mezi bulvárními deníky Blesk a Bild, tak mezi seriózními médii Mladou frontou Dnes a německým Die Welt. Vše je v praktické části práce doplněno rozhovory s odborníky z české i německé mediální scény. Martin Fenin měl jako velmi talentovaný hráč slibně nakročeno k tomu, aby se stal jedním z nejlepších fotbalových hráčů, jaké kdy český fotbal měl. Vinou zranění, ale také kvůli mnoha skandálům a činnostem vylučujícími se s kariérou profesionálního sportovce jeho strmě vzrůstající kariéra postupně začala nabírat sestupnou tendenci a jeho talent zůstal nenaplněným. Kvůli neutichajícím skandálům je částí veřejnosti vnímán spíše jako bulvární celebrita, než jako vrcholový sportovec. Druhou částí je teoretická část, která je základem k praktické části a její pochopení je pro praktickou část stěžejní.
Talent management ve vybrané firmě
Matyášová, Veronika
Bakalářská práce je zaměřena na využití CliftonStrengths testu, jako na nástroj k identifikaci silných stránek v rámci talent managementu. Literární rešerše se věnovala definování základních pojmů pojících se s talent managementem a celého jeho procesu, podrobněji je popsáno testování pomocí CliftonStrengths testu. Cílem této práce je navrhnout zlepšení dosavadních procesů talent managementu tak, aby byly rozvíjeny pozitivní postupy a řešeny problémová místa. Doporučení byla navržena na základě výsledků kvantitativního výzkumu za pomocí dotazníkového šetření. Využívání testu CliftonStrengths jako nástroje pro identifikaci silných stránek má přínos nejen pro firmu, ale také pro zaměstnance.
Nadaný žák na střední škole
Prajka, Jiří
Tato práce se zaměřuje na téma nadání a identifikace nadaných žáků. V teoretické části se vysvětluje koncept nadání a charakteristiky nadaných žáků, jejich vzdělávací potřeby a problémy, které mohou během školní docházky vznikat. Dále se zkoumají možnosti, metodiky a postupy, které mohou pedagogové a školy využít k podpoře těchto žáků během výchovně-vzdělávacího procesu. V druhé části této bakalářské práce se analyzuje postoj učitelů k vzdělávání nadaných žáků. Konkrétně se jedná o kvantitativní výzkum, který byl proveden dotazníkovým šetře-ním. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit, jak jsou učitelé obeznámeni s problematikou identifikace nadaných žáků a jak vnímají podporu těchto žáků ze strany vzdělávacího systému. Výsledky výzkumu jsou následně prezentovány a analyzovány v empirické části této práce.
Podpora nadaných žáků na víceletých gymnáziích
Šimáčková, Anna ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Kadrnožková, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá edukací a podporou nadaných a mimořádně nadaných žáků na českých víceletých gymnáziích. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem podpora nadaných žáků na vybraných víceletých gymnáziích probíhá a jaké výukové metody učitelé při práci s těmito žáky používají. Diplomovou práci tvoří dvě části. V první části jsou shrnuty poznatky o problematice nadaných žáků s důrazem na jejich charakteristiku, identifikaci a edukaci. Ve druhé části diplomové práce je popsán průběh výzkumného šetření. Tato část obsahuje vyhodnocení výsledků analýzy výročních zpráv a školních vzdělávacích programů vybraných škol a také jsou v této části diskutovány výsledky proběhlého dotazníkového šetření. Kromě formy podpory nadaných žáků na víceletých gymnáziích byla zkoumána také souvislost mezi formou podpory nadaných a věkem, délkou praxe a aprobací pedagogů. Závěry výzkumného šetření ukazují na zatím stále nedostatečnou podporu nadaných žáků. Metody, které byly školami a učiteli uváděny nejčastěji, nejsou pro rozvoj nadání a podporu nadaných žáků příliš vhodné. KLÍČOVÁ SLOVA Nadání, talent, nadaný žák, edukace nadaných žáků, výukové metody, akcelerace, obohacování, víceletá gymnázia
Práce s talentovanou mládeži v Českém florbale
Bihuš, Martin ; Běhanová, Michaela (vedoucí práce) ; Dragounová, Zuzana (oponent)
Název: Práce s talentovanou mládeží v Českém florbale Cíle: Cílem této práce je reflektovat práci s talentovanou mládeží ve spolku s názvem Český florbal, který je představitelem a organizátorem florbalu v České republice a zpracování průběhu Kempu talentované mládeže. Metody: V této práci jsem z velké části použil metodu přímého pozorování. Déle pak teoretické poznávání, analýzu a rešerši české a zahraniční literatury. Výsledky: Reflektování práce s talentovanou mládeží je zpracováno na základě účasti na Kempu talentované mládeže. Došlo k vytvoření a zpracování průběhu kempu a to převážně se zaměřením na hlavní části tréninkových jednotek. Klíčová slova: Florbal, talent, mládež, kemp, Český florbal, trenér, tréninková jednotka.
Stanovení kritérií pro výběr fotbalových talentů na pozici středního záložníka ve vybraných herních systémech
Valta, Marek ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Stanovení kritérií pro výběr fotbalových talentů na pozici středního záložníka ve vybraných herních systémech Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení seznamu nejvýznamnějších kritérií, který umožní identifikovat fotbalové talenty v kategorii U15 hrající na pozici středního záložníka ve vybraných herních systémech z pohledu zastupující manažerské agentury. Metody: K vytvoření seznamu nejvýznamnějších kritérií při výběru fotbalových talentů byly využity kvalitativní i kvantitativní výzkumné metody. V první fázi výzkumu byly provedeny polostrukturované rozhovory s hráčskými agenty a skauty, které přinesly unikátní vhled do problematiky identifikace talentů a následné péče o ně. Na základě předchozího výzkumu byl sestaven seznam kritérií sledovaných u středních záložníků. Ten byl následně pomocí metody škálování zúžen do výsledné podoby seznamu nejvýznamnějších kritérií pro identifikaci fotbalových talentů v kategorii U15 hrajících na pozici středního záložníka ve vybraných herních systémech. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je sestavení seznamu nejvýznamnějších kritérií, který umožní identifikaci fotbalových talentů ve věkové kategorii U15 na pozici středního záložníka ve vybraných herních systémech. Polostrukturované rozhovory se skauty a hráčskými agenty ukázaly současnou situaci na...
Přírodovědné soutěže
Táborská, Natálie ; Janštová, Vanda (vedoucí práce) ; Hlaváčová, Lucie (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje přírodovědným soutěžím. První část práce je zaměřena na faktory ovlivňující účast v přírodovědných soutěžích. Faktory byly rozděleny do čtyř skupin, z nichž první skupina se věnuje motivaci žáků a studentů účastnit se soutěží. Druhá skupina je zaměřena na školní prostředí a osobnost učitele, třetí skupina zahrnuje faktory volnočasových aktivit. Čtvrtá skupina rozebírá faktory z rodinného prostředí, kam byl zařazen i socioekonomický status rodiny, z níž žák pochází. V druhé části práce je rozebrána problematika nízké účasti žen v přírodovědných soutěžích s možnými návrhy ke zvýšení počtu soutěžících žen. Třetí část práce se věnuje důsledkům účasti v přírodovědných soutěžích. Účast v soutěži může žáka ovlivnit pozitivně i negativně, proto byla tato kapitola rozdělena na podkapitoly Přínosy a Negativa. Čtvrtá část práce se zaměřuje na vliv přírodovědných soutěží na budoucí kariéru žáka. Soutěže ovlivňují volbu vysoké školy i budoucí pracovní kariéru žáka.
Žák s mimořádným nadáním na prvním stupni základní školy
GALÍČKOVÁ, Zuzana
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou mimořádně nadaných žáků na prvním stupni základní školy. Dělí se na dvě části - teoretickou a praktickou. Její teoretická část je zaměřena na osvětlení základních pojmů pojících se k tématu nadání. Jejím cílem je tak představit základní druhy nadání a jejich možné kombinace, charakterizovat nadané a mimořádně nadané žáky, uvést možné způsoby jejich identifikace a představit zásady a možnosti práce při jejich vzdělávání, spolu s podporou v oblasti volnočasových aktivit. Dále poskytuje přehled legislativy, která se zabývá výchovou a vzděláváním nadaných. V praktické části bylo provedeno šetření za pomoci rozhovorů, spolu s analýzou dokumentů a následně byly zpracovány případové studie zaměřující se na potřeby jednotlivých mimořádně nadaných žáků, jejich rodičů a pedagogů v celém procesu vzdělávání.
Nadané dítě v současné mateřské škole
ČEJKOVÁ, Monika
Práce se zabývá problematikou identifikace dětí s nadáním v mateřských školách. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda dokáží učitelé v mateřské škole identifikovat nadané děti a následně jejich nadání cíleně rozvíjet. Dále se zaměřuje na to, jak předškolní pedagogové takové dítě vnímají, zda znají a případně používají cílené metody a postupy pro práci s nadaným dítětem. Mapuje, jestli jsou učitelé a rodiče dostatečně informováni o dalších možnostech spolupráce s odbornými institucemi zaměřenými na rozvoj nadaných dětí. V teoretické části jsou zpracována základní teoretická východiska týkající vymezení pojmu nadání a charakteristiky a edukace nadaného dítěte. V praktické části je pro výzkumné šetření použito kvalitativní srovnání a metoda polostrukturovaných rozhovorů. Šetření je rozděleno na dvě etapy. Nejprve jsou dotazovány učitelky mateřských škol, poté rodiče nadaných dětí. Výsledky obou etap jsou shrnuty a porovnány. Závěr obsahuje odpovědi na výzkumné otázky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 121 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.